Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

lion

Min fætter tog ham med hjem til mig og 2 ½ år senere har vi en pige på 17 mdr og en dreng på vej d. 19/2- 2010. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

iln

Peter er min bedste vendindes fætter. Min veninde og jeg har været venner i 20 år nu. Jeg har altid deltaget til hendes families fødselsdage, fester mm. Men på mystisk vis er det kun hendes mors familie jeg kender til.

For ca 2 år siden var vi i Gaden hvor hun møder sin fætter. De snakker lidt mens jeg står og savler for han er da bare lækker

Tænk sig... vi havde været venner på daværende tidspunkt i 18 år og jeg kendte intet til at min kommende mand altid har været så tæt på mig

(Så nu er min veninde og jeg ikke bare venner... nu får jeg snart også det tyske efternavn og så er vi i familie)

Anmeld

5. januar 2010

Barbamama

I Svendborg-toget. He he

Anmeld

5. januar 2010

Sesse89

Jeg mødt min kæreste ved en fælles ven (kærestens bedste ven) ville enlig ikk derop den aften men ende så med det alligevel. og kæresten ville ikk have at jeg gik igen og bad mig blive hele natten. Vi lavede så noget den nat som jeg bare troede var det men 3 dage efter hvor jeg var over og besøge ham kom vi sammen

Anmeld

5. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
_musen_ skriver:

Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være

Jeg mødte Mikkel gennem min eks...

De var gode venner og min kæreste og jeg blev også hurtigt venner... Han støttede mig efter at jeg fandt ud af at min eks var utro....

Håber du får nogle gode svar...

Anmeld

5. januar 2010

Vinker

_musen_ skriver:

Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være

Min kæreste og jeg "mødte hinanden" på dating.dk tilbage i 2002. Vi chattede sammen et par måneder, begyndte at sms'e og havde et par telefonsamtaler før vi mødte hinanden "face to face".

Good Luck

Anmeld

5. januar 2010

NejaJ

Hejsa

Jeg fandt min "LOVERBOY" på Netdating.dk

Anmeld

5. januar 2010

heaven

han var dj og jeg var gæst på et af byens diskoteker......... vi er stadig sammen efter 12 år

Jannie

Anmeld

5. januar 2010

Enayia

Hejsa.

Jeg mødte faktisk min kæreste igennem min mor. Han hjalp hende ofte som handyman i hendes kolonihave hehe...

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

I Svendborg-toget. He he

Haha hvor fedt
Hvem scorede hvem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.