_musen_ skriver:
Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være 
På diskotek. var faktisk på vej hjem sammen med min veninde da hun lige stødte på en gammel veninde der havde fødselsdag.. hun havde to kammerater med, og den ene hilste på mig med den værste scorereplik EVER; "Hej, jeg hedder Brian (gav mig hånden)" og sagde derefter "det glæder DIG at møde MIG"..
Ja så kan man ikke rigtigt være andet end paf.. syns dog han var sød og efter en masse kolde tuborg, lidt holden i hånd, og et enkelt kys spurgte jeg om han ikke ville med hjem og sove.(i stedet for i det kolonihavehus han delte med 6 andre).. Det ville han heldigvis, han viste sig at være en riigtig genteman, for det endte med at det eneste vi lavede var at ligge og snakke og grine i 7 timer.. Hvorefter jeg fik et knus og et kys på kinden og så kørte han hjem til sønderjylland.
DA VIDSTE JEG BARE AT HAN VAR SOM INGEN ANDEN MAND!
Jeg inviterede ham hjem til mig 4 dage efter og han endte med at blive i 3 uger.. (Han syntes at han havde for langt hjem 250km)..<- Super undskyldning 
Om præcis en måned har vi været sammen i 3 år, og vi venter en lille guldklump pr IMORGEN (BASTA! - TERMIN MÅ IKKE OVERSKRIDES - PSST "HØRER DU EFTER LILLE BEBS??!!
")
Anmeld