Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

MoarTNoah

_musen_ skriver:

Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være

På diskotek. var faktisk på vej hjem sammen med min veninde da hun lige stødte på en gammel veninde der havde fødselsdag.. hun havde to kammerater med, og den ene hilste på mig med den værste scorereplik EVER; "Hej, jeg hedder Brian (gav mig hånden)" og sagde derefter "det glæder DIG at møde MIG"..

Ja så kan man ikke rigtigt være andet end paf.. syns dog han var sød og efter en masse kolde tuborg, lidt holden i hånd, og et enkelt kys spurgte jeg om han ikke ville med hjem og sove.(i stedet for i det kolonihavehus han delte med 6 andre).. Det ville han heldigvis, han viste sig at være en riigtig genteman, for det endte med at det eneste vi lavede var at ligge og snakke og grine i 7 timer.. Hvorefter jeg fik et knus og et kys på kinden og så kørte han hjem til sønderjylland.

DA VIDSTE JEG BARE AT HAN VAR SOM INGEN ANDEN MAND!

Jeg inviterede ham hjem til mig 4 dage efter og han endte med at blive i 3 uger.. (Han syntes at han havde for langt hjem 250km)..<- Super undskyldning

Om præcis en måned har vi været sammen i 3 år, og vi venter en lille guldklump pr IMORGEN (BASTA! - TERMIN MÅ IKKE OVERSKRIDES - PSST "HØRER DU EFTER LILLE BEBS??!! ")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

betski

Tusinde tak for alle jeres svar. Lyder til, at jeg må give netdating endnu en chance. Har prøvet det tidligere uden stor succes. Men måske jeg ikke var helt klar dengang

Anmeld

5. januar 2010

Honningblomst

_musen_ skriver:

Tusinde tak for alle jeres svar. Lyder til, at jeg må give netdating endnu en chance. Har prøvet det tidligere uden stor succes. Men måske jeg ikke var helt klar dengang

Jeg har også prøvet det og det passer bare slet ikke til mit temperament eller min overbevisning...så jeg droppede det, tænkte jeg nok bare ikke gad mænd og så var han der pludselig og meget overraskende.

Men er da spændt på at høre om nettet er et sted du får succes...

Knus

Anmeld

6. januar 2010

ghm

Tror ikke der er mange der har fundet mister wright i første hug, det er meget sundt og stavre sig igennem et bundt nitter først.
Så for man fin pudset sine krav/ønsker i forhold til det stykke mandfolk man vil have.

Anmeld

6. januar 2010

Lunae

:-) min kæreste og jeg var bedste venner! Vi har begge haft kærester imens, men da vi begge blev singler var det som om, at vi var nødt til at prøve det af. Det kom meget ud af den blå luft, men jeg har ikke fortrudt en eneste gang og vi har nu været sammen i knap 6 år :-) tror det er en kæmpe fordel også at være venner i og med man undgår de trælse ting, som sommetider dukker op hos kæresten efterhånden! Både Simon og jeg vidste præcis hvad vi gik ind til :-)

held og lykke med jagten!

Anmeld

6. januar 2010

betski

Lunae skriver:

:-) min kæreste og jeg var bedste venner! Vi har begge haft kærester imens, men da vi begge blev singler var det som om, at vi var nødt til at prøve det af. Det kom meget ud af den blå luft, men jeg har ikke fortrudt en eneste gang og vi har nu været sammen i knap 6 år :-) tror det er en kæmpe fordel også at være venner i og med man undgår de trælse ting, som sommetider dukker op hos kæresten efterhånden! Både Simon og jeg vidste præcis hvad vi gik ind til :-)

held og lykke med jagten!

Nu har jeg desværre ikke lige en kammerat jeg tænder på, men ellers var det da en god mulighed. For ja, synes også det er vigtigt, at man er ven med sin kæreste og ikke kun kærester.

Anmeld

6. januar 2010

Josesmor

Jeg mødte Claus hos en fælles ven. Vi lagde på sofaen hele natten og snakkede!!Jeg tog dagen efter hjem, og weekenden efter mødtes vi igen.

D. 23 feb har vi været kærester i 7 år og jeg synes stadig han er helt igennem fantastisk og dejlig

Anmeld

6. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

åååååh romantik!! nogle gange så hiver de altså en kanin op af hatten, de mænd

Ja! Jeg blev simpelthen så befippet da jeg så den besked til mig ovre på storskærmen. Han havde intet sagt om beskeden og så var jeg inde ved banegården og lige pludselig kunne jeg se mit navn og så læste jeg hvad der stod og så løb der altså lige et par tårer

Anmeld

6. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ej hvor er det bare sødt.. og en sjov måde at mødes på men en fantastisk historie..

Ja det er ikke lige der man regner med at man finder manden i sit liv. Hi hi... Jeg havde også ledt mange andre steder. ha ha ha

Anmeld

6. januar 2010

Barbamama

kitty skriver:

Det er en kikset historie, som min svigerfamilie stadig griner af. Synes nu den er lidt sød

Jeg arbejdede på fiskefabrik, og stod ved vinduet og arbejdede. Der kommer en ung, lidt kikset fyr kørende forbi vinduet i truck, og jeg ser ud ad øjenkrogen, at han glor rimelig hæftigt..!! Pludselig lyder der et brag, og han har bakket ind i et hegn med trucken og ødelagt det.

Jeg tænte; hvis jeg kunne være skyld i, at han smadrede et hegn, så måtte jeg 1: Være satans hot i kittel, plastic-forklæde, gummihandsker, røjsere og hårnet, eller 2: så var han en skide dårlige truckfører! Det måtte jeg finde ud af! Så da alle de unge fra arbejdet tog ud at bowle prøve overmodige jeg at drikke den unge fyr under bordet.. Det endte galt!! Han redede mig fra at falde gennem 30 trin inde på diskoteket, og jeg gav ham et kys på kinden som tak... Og vi kysser altså stadig, men ikke kun på kinden

Det er 4½ år siden, hullet i hegnet er der stadig, og svigerfamilien griner stadig over, hvordan hele situationen måtte ha' set ud, og at han kører som en brækket arm!

Ha ha ha ha ha. Jeg ville holde mig til nr 1  Fed historie!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.