Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.766 visninger
71 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

betski

Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Lullaby

Tja, fandt Mathias på Scor men det er nok ikke der de søde fyr mest opholder sig

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

I parken i københavn til Tiestö koncert 

Anmeld

5. januar 2010

lonemus

_musen_ skriver:

Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være

Jeg mødte min mand igennem min storebror - de var blevet gode venner under deres uddannelse, så jeg mødte ofte min mand, når jeg var på besøg. Tror osse min svigerinde legede lidt Kirsten Giftekniv, for vi blev ofte samlet

Anmeld

5. januar 2010

Livas mor

Mod alle odds og de forestillinger jeg havde, så mødte jeg min kæreste for 4 ½ år siden på L.A bar i København.. Han var dybt fuld og jeg pinlig ædru, så udveklsede vi telefonnumre og så gik det ret hurtigt derfra!

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

På en dating side på nettet

Anmeld

5. januar 2010

BOBS

da jeg var 15 og var til fest og vi rendte lidt sammen et stykke tid.......og så igen 10 år efter, hvor jeg skrev til ham og spugte hvordan havde det....

Anmeld

5. januar 2010

LotteGabriella

_musen_ skriver:

Hmm fandt Brian på dating.dk efter en masse nitter

Anmeld

5. januar 2010

Risen

Min bedsteveninde og jeg var i byen et sted på amager , meget tilfældigt for det var langt væk i forhold til hvor vi boede på det tidspunkt. Men så dansede jeg med min kæreste (vi var begge meget fulde) og min veninde med min kærestes bedsteven.. Min bedste veninde og min kæreste bedsteven blev kærester et par dage efter, men så hurtigt gik det ikke for os.. Det blev ihvert fald først rigtigt seriøst efter et halvt år.. Men nu er vi alle sammen sammen stadig og det er skønt at have et andet par at kunne gå ud med, og så tilmed sine bedstevenner..

Anmeld

5. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg mødte min kæreste til min svigerindes 30 års fødselsdag Christian og Camilla havde gået på skole sammen, da de begge er igang med kokkelære og så var han sjovt nok den eneste fra klassen der var inviteret!

Jeg blev til festen om natten (Var ellers mening jeg ville hjem inden festen) , og der kom Christian først, efter en lang arbejdsdag..

Han fik plads foran mig og det sagde bare klik med det samme! Men der gik alligevel 3 måneder før vi "rigtigt" blev kærester  

Knus Sabrina, som stadig er nyforelsket i sin kæreste  

31+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.