Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

TbCp

Min veninde havde fået en ny veninde og den nye venindess ex blev så min nuværende mand og far til mit barn
Vi har været sammen 4 år til feb. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

DK

Jeg mødte Mikkel på en bar. Jeg var bartender og han var kunde. At være bartender er klart det sted man får aller aller flest tilbud. Hvis dit barn er hos sin far hver anden weekend, så afsted med dig og bliv bartender. Bare husk at find en bar med det rigtige klientel = alder.  Så kan du scorre og tjene penge i mens. Så fantastisk

Anmeld

5. januar 2010

FrkT

Jeg mødte Jens på netdate.dk - så jeg kan klart anbefale internetdating - men kig dig rundt inden du evt. laver en bruger, du skal nok ikke vælge de mest "sexfikserede" sider, for der er det som regel ikke det mest seriøse de fleste fyre søger 

Anmeld

5. januar 2010

susan82

Vi mødtes for 7,5 år siden på dating.dk. Jeg skrev til ham, alene af den grund, fordi han havde en fed motorcykel Derefter brændte jeg ham af på en date. En kedelig mandag aften hvor jeg kede mig skrev jeg til ham, om han var klar på et besøg.

Her 7,5 pr efter er vi gift og har 2 dejlige unger sammen Med villa, vovse men mangler bare volvoen  

Håber du finder lykken en dag når du mindst venter det, for sådan er det altid

Anmeld

5. januar 2010

Guldet

vi mødtes sidste skoledag i 9kl. 15 år var vi begge.. idag snart 9 år efter er vi stadig sammen, og har vores skønne datter Laura på lidt over et år

Anmeld

5. januar 2010

mama10

Jeg mødte min kæreste på Www.netdate.dk.
Nu venter vi et barn til Marts <3 havde aldrig troede på internetdating, men det var faktisk meget nemt og fantastisk :-)
held og lykke :-)

Anmeld

5. januar 2010

Lise

Vi mødtes via dating.dk og har været sammen i lidt over fem år nu  Men der var mange frøer der måtte kysses før jeg fandt ham...

Anmeld

5. januar 2010

et-ønske

åHHH Ja vores kærlighedshistorie glæder jeg mig til at fortælle vores børnebørn engang

Vi mødtes første gang til konfirmationsbal, og det var kærlighed ved første blik. Desværre valgte jeg at gøre det forbi efter 1½ år. Vi har altid talt sammen når vi har mødt hinanden i by-billedet og altid har vi hver især tænkt at "ej hvor kunne det være fedt". Men vi har begge været gift og fået børn.

Så kom dette her kære facebook  Jeg var i mellemtiden blevet skilt og derfor single. Så vi skriver og skriver - blot som venner, men der er en undertone af et eller andet. Men da manden er gift siger jeg intet. Men efter små 3 uger vågner jeg op til verdens dejligste besked  Han ville have mig, og vi er stadig sammen.

Han er det mest fantastiske der nogensinde er sket for mig, ihvertfald lige efter min datter.

Anmeld

5. januar 2010

mama09

_musen_ skriver:

Søger lidt inspiration til, hvor jeg kan se mig om, efter en rigtig sød kæreste. For nu synes jeg godt det må være

I jomfru anegade (aalborg) pisse stiv..

Anmeld

5. januar 2010

MissMikkelsen

I et øltelt på en græsmark til Ho Fåremarked - lyder det ikke bare romantisk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.