Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

ekzunz

På job....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

KWL

På seminarium... vi gik i klasse sammen

Anmeld

5. januar 2010

oo

for fire år siden var Sørens bedste ven kærester med min bedste veninde og da vi var til nytårsfest sammen syntes jeg bare han var megasød....selvom jeg havde mødt ham et halvt år forinden hvor jeg syntes han var en wanker i sidste ende lykkedes det mig først at score ham en uge efter (fire år siden på fredag) da vi allesammen havde været på døgndruk og sad og sang ABBA på Louises (morgenværtshus på Nørrebro). jeg tror ikke man generelt skal satse på, at dem man hiver med hjem fra Louises er dem man blir gift med

Anmeld

5. januar 2010

Dictes mor

Jeg mødte min mand til en fest på et kollegie, som var tilknyttet den skole, vi begge gik på. På det tidspunkt boede jeg sammen med en anden fyr, som jeg skyndte mig hjem til så hurtigt som muligt for at sige, at jeg havde mødt manden i mit liv og at jeg altså flyttede nu. Jeg flyttede og har nu i år været sammen med Per, manden i mit liv, i otte år Der var lidt drama og halløj, men det var det hele værd, for jeg skulle bare have Per... Det var det helt rigtige valg kan jeg sige med et smil på læben, som jeg kigger ud af vinduet nu og ser ham lege i sneen med Molly (vores hund), Per bliver bare en alletiders far, og han er en alletiders mand.

Anmeld

5. januar 2010

LouiseNielsen

Min elskling er også fundet på scor.dk

Anmeld

5. januar 2010

eirene

Jeg mødte min mand gennem love.dk. Ved ikke om det findes mere.

Anmeld

5. januar 2010

lillemunk

Øv øv øv nu savner jeg da faren til mine tvillinger....
men vi mødte i byen en lørdag.... han var bare den beste kæreste jeg har haft. Men var desværre forelsket i en løgn.

Anmeld

5. januar 2010

Caliha

På dating.dk efter at have datet nitter i godt 9 måneder, havde endenlig opgivet håbet.

Men ham her var meget fast besluttet på at vi skulle mødes, så en aften, mødtes vi ved Jyllingevej station og gik damhussøen rundt vildt hyggeligt ja og 3 år senere blev jeg gravid

Anmeld

5. januar 2010

oo

Majastina skriver:

Jeg mødte min mand til en fest på et kollegie, som var tilknyttet den skole, vi begge gik på. På det tidspunkt boede jeg sammen med en anden fyr, som jeg skyndte mig hjem til så hurtigt som muligt for at sige, at jeg havde mødt manden i mit liv og at jeg altså flyttede nu. Jeg flyttede og har nu i år været sammen med Per, manden i mit liv, i otte år Der var lidt drama og halløj, men det var det hele værd, for jeg skulle bare have Per... Det var det helt rigtige valg kan jeg sige med et smil på læben, som jeg kigger ud af vinduet nu og ser ham lege i sneen med Molly (vores hund), Per bliver bare en alletiders far, og han er en alletiders mand.

Anmeld

5. januar 2010

Koen.

jeg startede på nyt arbejde og der mødtes vi så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.