Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Gennem min eks-kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Barbamama

Haha hvor fedt
Hvem scorede hvem? 

Hihi det er ikke til at sige men det var mig der tog initiativet. Vi sad og sendte hinanden søde blikke når vi kørte i tog sammen. Vi stod begge to på i Ringe og stod af i Odense. Jeg turde ikke sige noget til ham og han turde ikke sige noget til mig. Hi hi... Dengang var der den der gratis-avis der hed X-tra og der var sådan en sms-spalte på første side. Der sendte jeg en sms til hvor jeg skrev: Hej til dig som smiler så sødt til mig på stationen i Ringe. Jeg vil egentlig gerne spørge om du vil med på cafe men det der med at få det sagt er lidt svært. Så er du frisk?

Det var han for vi kom på date ikke længe efter og vi har jo været sammen lige siden  Og se lige hvad han gjorde Valentines Dag året efter (de bragte en artikel om os i X-tra og så fik han det her på Fyens stiftstidendes storskærm)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

Hihi det er ikke til at sige men det var mig der tog initiativet. Vi sad og sendte hinanden søde blikke når vi kørte i tog sammen. Vi stod begge to på i Ringe og stod af i Odense. Jeg turde ikke sige noget til ham og han turde ikke sige noget til mig. Hi hi... Dengang var der den der gratis-avis der hed X-tra og der var sådan en sms-spalte på første side. Der sendte jeg en sms til hvor jeg skrev: Hej til dig som smiler så sødt til mig på stationen i Ringe. Jeg vil egentlig gerne spørge om du vil med på cafe men det der med at få det sagt er lidt svært. Så er du frisk?

Det var han for vi kom på date ikke længe efter og vi har jo været sammen lige siden

Ajjj hvor godt

Fantastisk historie at kunne fortælle Carla når hun bliver større

Anmeld

5. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ajjj hvor godt

Fantastisk historie at kunne fortælle Carla når hun bliver større

årh du var hurtig. Rettede lige mit indlæg og så havde du svaret. men ja det er en sjov historie

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

Det var han for vi kom på date ikke længe efter og vi har jo været sammen lige siden  Og se lige hvad han gjorde Valentines Dag året efter (de bragte en artikel om os i X-tra og så fik han det her på Fyens stiftstidendes storskærm)

Årrhhhhhh 

(så fik jeg lige det sidste af det du skrev med også )

Anmeld

5. januar 2010

helora

kitty skriver:

Det er en kikset historie, som min svigerfamilie stadig griner af. Synes nu den er lidt sød

Jeg arbejdede på fiskefabrik, og stod ved vinduet og arbejdede. Der kommer en ung, lidt kikset fyr kørende forbi vinduet i truck, og jeg ser ud ad øjenkrogen, at han glor rimelig hæftigt..!! Pludselig lyder der et brag, og han har bakket ind i et hegn med trucken og ødelagt det.

Jeg tænte; hvis jeg kunne være skyld i, at han smadrede et hegn, så måtte jeg 1: Være satans hot i kittel, plastic-forklæde, gummihandsker, røjsere og hårnet, eller 2: så var han en skide dårlige truckfører! Det måtte jeg finde ud af! Så da alle de unge fra arbejdet tog ud at bowle prøve overmodige jeg at drikke den unge fyr under bordet.. Det endte galt!! Han redede mig fra at falde gennem 30 trin inde på diskoteket, og jeg gav ham et kys på kinden som tak... Og vi kysser altså stadig, men ikke kun på kinden

Det er 4½ år siden, hullet i hegnet er der stadig, og svigerfamilien griner stadig over, hvordan hele situationen måtte ha' set ud, og at han kører som en brækket arm!

Haha. Skøn historie  . Det bliver en dejlig godnathistorie for børnene engang.

Anmeld

5. januar 2010

oo

michella80 skriver:

åååååh romantik!! nogle gange så hiver de altså en kanin op af hatten, de mænd

Anmeld

5. januar 2010

Tina2

På Hr. Nielsen i Jomfru Ane gade d. 18. marts 2000, så vi har snart 10 års dag

Anmeld

5. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

ej hvor er det bare sødt.. og en sjov måde at mødes på men en fantastisk historie..

Anmeld

5. januar 2010

grinbidderen

ja jeg mødte min kæreste over internettet på scor.dk og så noget tid efter lavede vi en aftale om at vi skulle mødes og han hentet mig i kbh og han kom selv fra korsør og så kørte vi ind tilkbh by og tog i tivolig han betale for ALT og i den normale rusche-bane der kyssede han mig... og har lige haft 2 års dag d-16 december men havde glemt alt om den i december.. og nu har vi en søn på 15 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.