Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

Også derfor jeg overvejer at pakke den ind igen.. Det er jo kun jer herinde der ved at jeg HAR åbnet den hehe.. Ja det kan jeg godt se at det lige letter det hele lidt. Aya har allerede ferie fra nu af og helt frem til d. 4, så ikke nogen vugestue til os i næste uge.. Er du sikekr på hun ikke bare har lavet to til dig, en til aya og en til mig.. DU må lige sige sms'e nogle billeder af gaverne efter..

Kysset er hermed givet videre..

HAHAHA...... Jeg er HELT SIKKER på at de kun er til hendes mor

Hehe... Hvis du pakker dem ind igen, må du øve dig på dit overraskelses ansigt  

Vi har også ferie indtil d. 4. Men har en aftale med dagplejen om at komme op og bytte julegave i næste uge.

Skal i også i praktikken der den 4.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

HAHAHA...... Jeg er HELT SIKKER på at de kun er til hendes mor

Hehe... Hvis du pakker dem ind igen, må du øve dig på dit overraskelses ansigt  

Vi har også ferie indtil d. 4. Men har en aftale med dagplejen om at komme op og bytte julegave i næste uge.

Skal i også i praktikken der den 4.??

øv altså.. hehe.. ja det må jeg hellere gøre

Ahhh på den lumske facon.. Praktikken?? den der kun er 1 uge?

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Ayasmor skriver:

Sådan en gave fra ens lille barn betyder nu også så meget mere end alle andre gaver..

Ja, det gør det nemlig!!!

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

bondepigen skriver:

Ja, det gør det nemlig!!!

Du må jo lige skrive herinde og poste billeder når vi når på den anden side af julen.. Kan være der så skal laves en "Se min julegave fra børnene"- indlæg

Anmeld

18. december 2009

LotteN

FY HA su skulle skamme dig - men hold da op sikke en fin gave - det må jeg nok sige - hun er da den fødte kunstner..

Vi fik også gaven med hjem fra dagplejen i onsdag og jeg trykkede hist og her, men uden gevindst -- til sidst tog kæresten den og lagde dne ind i skabet til de adnre gaver - så nu må der ikke ses på den emre - men efter at have set dit indlæg får jeg da bare så meget lyst til at gå ind og kigge i skabert...

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

øv altså.. hehe.. ja det må jeg hellere gøre

Ahhh på den lumske facon.. Praktikken?? den der kun er 1 uge?

Nej, den her gang skal vi i klinikken i 3 uger!! De første 3 uger i det nye år!!

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Ayasmor skriver:

Du må jo lige skrive herinde og poste billeder når vi når på den anden side af julen.. Kan være der så skal laves en "Se min julegave fra børnene"- indlæg

Nå ja, det var da egentlig en god idé!!

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

Nej, den her gang skal vi i klinikken i 3 uger!! De første 3 uger i det nye år!!

okay.. sådan er det slet ikke ved os.. vi var afsted i en uge på 1 modul.. og så igen i 10 uger hele 4. modul

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

bondepigen skriver:

Nå ja, det var da egentlig en god idé!!

så kan vi lige hjælpe hinanden med at huske på det, når vi når dertil

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Ayasmor skriver:

så kan vi lige hjælpe hinanden med at huske på det, når vi når dertil

Ja, det skal jeg prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.