Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Ayasmor

Cecilia84 skriver:

Iiih hvor fint! Er helt misundelig  Hun er bare alt for dejlig!
Glæder mig allerede til næste jul hvor Gustav er 1 år og 2 måneder. Til den tid burde han være i stand til lidt mere end at spise, smile, skide og sove

Hehe.. mane tak skal du  have.. Kan dælme godt forstå du glæder dig.. Men selvom han måske ikke kan tegne streger med en blyant eller lign., så er jeg helt sikker på at han sagtens kan smelte dit moderhjerte alligevel bare med et enkelt smil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

BOBS

Ayasmor skriver:

Du må hellere få taget billeder af det og ligge det ind.. Så kan vi rigtig se hvor kreative vores guldklumper er.. hehe

Jeg er nu meget glad for at jeg bor alene i disse dage, for nøj hvor har jeg da været über sentimental i denne uge op til hendes fødselsdag.. Men ja, om min dater så havde fundet en gren til mig fra haven, havde jeg været stolt.. hehe

hov den med fødselsdagen er jeg lidt glad for at høre, så er jeg ikke alene...troede bare det var mig der var pjattet er også begyndt at ligge op til 1 års fødselsdagen midt i januar, og det betyder SÅ meget! og kan slet ikke forstå hun kan blive et år...min lille baby!

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Fik det her flotte billed

Er jo så spændende når det er fra de små så man kan jo ikke vente

Ej hvor er det altså fint.. Nej det er jo også det.. altid noget at de er så små endnu at det kan lade sig gøre uden en løftet pegefinger.. haha

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Ej hvor er det altså fint.. Nej det er jo også det.. altid noget at de er så små endnu at det kan lade sig gøre uden en løftet pegefinger.. haha

Hehe ja, men så kommer de jo i den alder hvor de ikke selv kan vente på at man åbner og ser hvad de har lavet

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

BOBS skriver:

hov den med fødselsdagen er jeg lidt glad for at høre, så er jeg ikke alene...troede bare det var mig der var pjattet er også begyndt at ligge op til 1 års fødselsdagen midt i januar, og det betyder SÅ meget! og kan slet ikke forstå hun kan blive et år...min lille baby!

Nej det er du bestemt ikke, og slet ikke pjattet. Tiden den flyver også bare afsted. For præcis et år siden lå jeg som en strandet hval på sofaen, i overtid af graviditeten og klar til at springe ud fra anden sal, hvis det da bare fik hende ud.. hehe.. Frygter lidt for hvor sentimental jeg bliver på søndag, for jeg har trods alt huset fyldt med gæster. og lige på fødselstidspunktet er gæsterne sørme også kommet.. toilettet på blive min redning

Sådan så jeg ud for ca. et år siden...tiden går

http://www.facebook.com/profile.php?id=638744918&ref=profile#/photo.php?pid=1865911&id=638744918

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Hehe ja, men så kommer de jo i den alder hvor de ikke selv kan vente på at man åbner og ser hvad de har lavet

Hehe.. den alder vil jeg glæde mig til

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Jeg har åbnet min julegave fra min datter, som hun har lavet til mig i vuggestuen... Er dog ret overbevist om at hun har fået en del hjælp . Alligevel er jeg simpelthen SÅ stolt af min lille pige

HAHAHA..... Slemme slemme Sara....

Hold da op hvor er den bare sød  Hvor er hun dygtig hende prinsesse Aya  Og så stor hun dog bliver Nøj hvor jeg dog glæder mig til at se jer igen

Anmeld

18. december 2009

BOBS

Ayasmor skriver:

Nej det er du bestemt ikke, og slet ikke pjattet. Tiden den flyver også bare afsted. For præcis et år siden lå jeg som en strandet hval på sofaen, i overtid af graviditeten og klar til at springe ud fra anden sal, hvis det da bare fik hende ud.. hehe.. Frygter lidt for hvor sentimental jeg bliver på søndag, for jeg har trods alt huset fyldt med gæster. og lige på fødselstidspunktet er gæsterne sørme også kommet.. toilettet på blive min redning

Sådan så jeg ud for ca. et år siden...tiden går

http://www.facebook.com/profile.php?id=638744918&ref=profile#/photo.php?pid=1865911&id=638744918

hi hi toilet kosteskab busken udenfor...alle gode gemmesteder når ens barn fylder 1 ÅR! og alle andre der kommer som har børn har vel for længst glemt det, og står og kigger på én, som om man helt sikkert ikke er heeeelt rigtig

ja tænk hvor tiden går...og deres første jul - SÅ STORT!, og så bliver den formentlig hvid

glædelig jul til jer to

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

HAHAHA..... Slemme slemme Sara....

Hold da op hvor er den bare sød  Hvor er hun dygtig hende prinsesse Aya  Og så stor hun dog bliver Nøj hvor jeg dog glæder mig til at se jer igen

hihi... jeg ved det godt... hehe.. har også overvejet at pakke den ind igen.. Det gør hun ihvertfald.. . Vi glæder os også til at se jer

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

BOBS skriver:

hi hi toilet kosteskab busken udenfor...alle gode gemmesteder når ens barn fylder 1 ÅR! og alle andre der kommer som har børn har vel for længst glemt det, og står og kigger på én, som om man helt sikkert ikke er heeeelt rigtig

ja tænk hvor tiden går...og deres første jul - SÅ STORT!, og så bliver den formentlig hvid

glædelig jul til jer to

Hehe.. intet kosteskab, og busken for langt væk, så toilettet det bliver (der er også masser af papir haha) Heldigvis har jeg en mor som er kronisk utæt i øjnene, så de dumme kommentarer kommer forhåbentlig ikke til at omhandle mig.. Det er genialt at vi måske får hvid jul iår.. Godt nok er det Ayas anden jul, da hun jo var 4 dage gammel sidste år, men for din lille pige er det jo første jul.. og det ER bre stort.. generelt synes jeg at "den første gang" til alting er stort..

Glædelig jul til jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.