Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

det er du ikke ene om

Det er da en super gave du har fået

Hehe.. altid rart når man ikke er alene.. Hvad fik du af bettefisen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ayasmor

malou skriver:

Århhhhh hvor er den fin  Glædelig jul

knus malou

Tak skal du have.. Og i lige måde..

Anmeld

18. december 2009

BOBS

hvor er det bare en sød kalender, og hvor er hun en lækker lille en Hvor har hun været dygtig

jeg er altså også kommet til at snigese dem vi har fået med hjem. Men de betyder også bare noget helt specielt ikke?Jeg bliver i hvert fald rørt Og nu forstår jeg pludselig hvorfor at alle andre har udstillet leraskebægre div tegninger af ???? osv. som deres børn har lavet.. de er bare verdens bedste gaver!

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

BOBS skriver:

hvor er det bare en sød kalender, og hvor er hun en lækker lille en Hvor har hun været dygtig

jeg er altså også kommet til at snigese dem vi har fået med hjem. Men de betyder også bare noget helt specielt ikke?Jeg bliver i hvert fald rørt Og nu forstår jeg pludselig hvorfor at alle andre har udstillet leraskebægre div tegninger af ???? osv. som deres børn har lavet.. de er bare verdens bedste gaver!

Mange tak skal du have.. hvad har i fået med hjem?? Det er helt bestemt noget der betyder rigtig meget.. Måtte også lige sidde og knibe en lille tåre over hvor dygtig hun er, og hvor stor hun er blevet (fylder 1 år på søndag). Jeg har heller aldrig forstået det med at forældre altid hang div.  ting op fra deres børn.. Men nu FORSTÅR jeg.. Derudover har jeg også fået en fin lysdekoration og et juletræ i pap hvor der er tegnet på..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2009

JustAnotherName

Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Jeg har åbnet min julegave fra min datter, som hun har lavet til mig i vuggestuen... Er dog ret overbevist om at hun har fået en del hjælp . Alligevel er jeg simpelthen SÅ stolt af min lille pige

Sikke dog en dejlig gave 

Sidste år gik min ældste datter i dagpleje. Der kom hun hjem med et maleri.
I år går hun i vuggestue ...og jeg kan minsanten føle mig frem til på pakken UDEN AT ÅBNE DEN    at det er endnu et maleri i år.
Min egen lille kunstner, hehe 

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

JustAnotherName skriver:

Sikke dog en dejlig gave 

Sidste år gik min ældste datter i dagpleje. Der kom hun hjem med et maleri.
I år går hun i vuggestue ...og jeg kan minsanten føle mig frem til på pakken UDEN AT ÅBNE DEN    at det er endnu et maleri i år.
Min egen lille kunstner, hehe 

Hvor er det altså bare så hyggeligt når de små kommer med gaver til sine forældre.. elsker det.. hehe.. Hvem ved.. måske hun bliver den nye picasso el. lign..

Anmeld

18. december 2009

BOBS

Ayasmor skriver:

Mange tak skal du have.. hvad har i fået med hjem?? Det er helt bestemt noget der betyder rigtig meget.. Måtte også lige sidde og knibe en lille tåre over hvor dygtig hun er, og hvor stor hun er blevet (fylder 1 år på søndag). Jeg har heller aldrig forstået det med at forældre altid hang div.  ting op fra deres børn.. Men nu FORSTÅR jeg.. Derudover har jeg også fået en fin lysdekoration og et juletræ i pap hvor der er tegnet på..

sikke nogle fine ting du har fået....ihhh ved lige hvordan du har det..

vi har fået dækkeserviet med billeder af hende og et ahornblad, og en dekoreret smykkeæske(vist mest dp mor) og så skal vi hente en kalender en af dagene...men billederne til den var forsinket, og så var der en stofpose med hendes håndaftryk til at have gaverne i...sååå fint! 

Hun er 11 mdr, så det er også første gang...det er SÅ stort, og jeg sagde også til ham jeg bor sammen med, at det var så vildt at man kunne blive så rørt over et stykke pap og et stykke plastik hvor er de dygtige vores børn!

Anmeld

18. december 2009

MorTilGustav

Iiih hvor fint! Er helt misundelig  Hun er bare alt for dejlig!
Glæder mig allerede til næste jul hvor Gustav er 1 år og 2 måneder. Til den tid burde han være i stand til lidt mere end at spise, smile, skide og sove

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

BOBS skriver:

sikke nogle fine ting du har fået....ihhh ved lige hvordan du har det..

vi har fået dækkeserviet med billeder af hende og et ahornblad, og en dekoreret smykkeæske(vist mest dp mor) og så skal vi hente en kalender en af dagene...men billederne til den var forsinket, og så var der en stofpose med hendes håndaftryk til at have gaverne i...sååå fint! 

Hun er 11 mdr, så det er også første gang...det er SÅ stort, og jeg sagde også til ham jeg bor sammen med, at det var så vildt at man kunne blive så rørt over et stykke pap og et stykke plastik hvor er de dygtige vores børn!

Du må hellere få taget billeder af det og ligge det ind.. Så kan vi rigtig se hvor kreative vores guldklumper er.. hehe

Jeg er nu meget glad for at jeg bor alene i disse dage, for nøj hvor har jeg da været über sentimental i denne uge op til hendes fødselsdag.. Men ja, om min dater så havde fundet en gren til mig fra haven, havde jeg været stolt.. hehe

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Hehe.. altid rart når man ikke er alene.. Hvad fik du af bettefisen?

Fik det her flotte billed

Er jo så spændende når det er fra de små så man kan jo ikke vente

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.