Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Ayasmor

Isabeau skriver:

Hvor fin! Er hel vild med fotokopierne af hænder og fødder   God jul! (din snyder )

ja det var en genial ide... tror også jeg fremover scanner hendes hænder og fødder ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Ayasmor

TbCp skriver:

Rigtig fin kalender
Og hvor er det fint med de fod/håndaftryk, det ligner det er en kopi det er ret smart fundet på, så skal man ikke hen og snaske med maling

Jeg har ikke åbnet gaven fra Liva endnu, men jeg er kommet til at mærke lidt på dem Tror hun har lavet krus til os i år.

hihi.. så lidt snyder gemmer der sig vist i os alle.. nogen slemmere end andre

Anmeld

19. december 2009

Ayasmor

Nanna1985 skriver:

Hvor er flooot Vi glæder os til at se hvad vores store pige har lavet til os i julegave

tak skal du have.. uhh glæder mig helt til at oprette en tråd efter jul, så vi kan se alle de fine ting de så laver til os

Anmeld

20. december 2009

Nanna1985

Ayasmor skriver:

tak skal du have.. uhh glæder mig helt til at oprette en tråd efter jul, så vi kan se alle de fine ting de så laver til os

Ja det var da en god idé

Der er sikkert mange fiiine gaver

Anmeld

23. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Ayasmor skriver:

hvordan gør du det?? altså undgår at åbne den? Jeg har bare kredset om den lige siden jeg fik den med hjem, og til sidst kunne jeg simpelthen bare ikke dy mig

Jeg har det på samme måde... Min mand kom hjem med to pakker da han hentede Victor igår, en til os fra Victor og en til Victor fra dagplejemoren og hendes familie....

Jeg har også pillet på gaven flere gange... men min mand og jeg holder hinanden i ørerne med gaverne...

Sidste år fik vi en bordskåner lavet af en flise som Victor havde tegnet på så det bliver spændende at se hvad vi får i år...

God jul...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.