Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

okay.. sådan er det slet ikke ved os.. vi var afsted i en uge på 1 modul.. og så igen i 10 uger hele 4. modul

Det er da mærligt at der er så stor forskel.... Vi var også afsted en uge på modul 1, skal 3 uger her på modul 2 og 10 uger i modul 4!! Gad vide hvad vi så går glip af senere hen  

Vi kan jo nærmest ikke mere nu, end vi kunne der hvor vi var afsted på modul 1!! Jo mere om sygdomme, mikroorganismer og kroppens funktioner!! Men hvor meget hjælp er det til, med henblik på det vi må lave?? Hmmmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er da mærligt at der er så stor forskel.... Vi var også afsted en uge på modul 1, skal 3 uger her på modul 2 og 10 uger i modul 4!! Gad vide hvad vi så går glip af senere hen  

Vi kan jo nærmest ikke mere nu, end vi kunne der hvor vi var afsted på modul 1!! Jo mere om sygdomme, mikroorganismer og kroppens funktioner!! Men hvor meget hjælp er det til, med henblik på det vi må lave?? Hmmmm....

ja det lyder da underligt

Anmeld

18. december 2009

Isabeau

Hvor fin! Er hel vild med fotokopierne af hænder og fødder   God jul! (din snyder )

Anmeld

19. december 2009

Diana...

Ayasmor skriver:

hvordan gør du det?? altså undgår at åbne den? Jeg har bare kredset om den lige siden jeg fik den med hjem, og til sidst kunne jeg simpelthen bare ikke dy mig

Ha ha jeg er bare nød til det men jeg har mega lyst til at åbne den. Men da manden kom hjem med den igår skulle han til at åbne den hvor jeg så sagde det gør du bare ikk det en julegave så jeg jo bare nød til det nu hvor jeg snerret lidt af Claus ha ha.

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

hvor er den fin jeg har også fået en gave fra jasmin hun har lavet i dp. har skyndt mig og lægge den ud i rummet under rappen hvor alle de andre er.. jeg har sådan lyst til at åbne...

sidste år fik vi en kalender med billeder af hende, et forklæde med hendes lille håndaftryk og en ramme med en tekst i og hendes aftryk.

teksten:

kære mor og far

det sker at i bliver trætte af mig

fordi at jeg er så lille

jeg sætter mærker allesteder

og gør jer ganske trætte

men hver dag bliver jeg størrer

ja en dag bliver jeg stor

og alle mine aftrykke bliver svage spor

her er mit lille aftryk

for at i skal huske og forstå

hvor søde mine hænder var

dengang de var små..

nøj jeg tudede da jeg fik den ramme blev så rørt..

det blir jeg stadig når jeg læser det.

så jeg er virkelig spændt på hvad jasmin og dp har fundet på i år.

der er også en stoor pakke til jasmin fra dp.

lidt ekstra sagde hun fordi hun ikke skulle have jasmin mere

Anmeld

19. december 2009

Ayasmor

DianaMoar skriver:

Ha ha jeg er bare nød til det men jeg har mega lyst til at åbne den. Men da manden kom hjem med den igår skulle han til at åbne den hvor jeg så sagde det gør du bare ikk det en julegave så jeg jo bare nød til det nu hvor jeg snerret lidt af Claus ha ha.

Tager sku hatten af for viljestyrken.. den besidder jeg tydeligvis ikke lige hvad dette her angår..

Anmeld

19. december 2009

Ayasmor

frk andreasen skriver:

hvor er den fin jeg har også fået en gave fra jasmin hun har lavet i dp. har skyndt mig og lægge den ud i rummet under rappen hvor alle de andre er.. jeg har sådan lyst til at åbne...

sidste år fik vi en kalender med billeder af hende, et forklæde med hendes lille håndaftryk og en ramme med en tekst i og hendes aftryk.

teksten:

kære mor og far

det sker at i bliver trætte af mig

fordi at jeg er så lille

jeg sætter mærker allesteder

og gør jer ganske trætte

men hver dag bliver jeg størrer

ja en dag bliver jeg stor

og alle mine aftrykke bliver svage spor

her er mit lille aftryk

for at i skal huske og forstå

hvor søde mine hænder var

dengang de var små..

nøj jeg tudede da jeg fik den ramme blev så rørt..

det blir jeg stadig når jeg læser det.

så jeg er virkelig spændt på hvad jasmin og dp har fundet på i år.

der er også en stoor pakke til jasmin fra dp.

lidt ekstra sagde hun fordi hun ikke skulle have jasmin mere

Årrhh hvor er det sødt.. kan lige se for mig hvor rørt du som mor blev, nu hvor jeg allerede sidder og småsnøfter... Det lyder da bare som en rigtig dejlig DP.. Glædelig jul til alle jer derhjemme

Anmeld

19. december 2009

frk andreasen

Ayasmor skriver:

Årrhh hvor er det sødt.. kan lige se for mig hvor rørt du som mor blev, nu hvor jeg allerede sidder og småsnøfter... Det lyder da bare som en rigtig dejlig DP.. Glædelig jul til alle jer derhjemme

hun er bare den bedste.. er også helt ked af at jasmin ikke skal op til hende mere..hun begynder i bh d 4

kram

Anmeld

19. december 2009

TbCp

Rigtig fin kalender
Og hvor er det fint med de fod/håndaftryk, det ligner det er en kopi det er ret smart fundet på, så skal man ikke hen og snaske med maling

Jeg har ikke åbnet gaven fra Liva endnu, men jeg er kommet til at mærke lidt på dem Tror hun har lavet krus til os i år.

Anmeld

19. december 2009

Nanna1985

Hvor er flooot Vi glæder os til at se hvad vores store pige har lavet til os i julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.