Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.171 visninger
64 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Ayasmor

Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Jeg har åbnet min julegave fra min datter, som hun har lavet til mig i vuggestuen... Er dog ret overbevist om at hun har fået en del hjælp . Alligevel er jeg simpelthen SÅ stolt af min lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ayasmor

Ayasmor skriver:

Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Jeg har åbnet min julegave fra min datter, som hun har lavet til mig i vuggestuen... Er dog ret overbevist om at hun har fået en del hjælp . Alligevel er jeg simpelthen SÅ stolt af min lille pige

Og her er billederne så..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2009

MaleneG

Hvor er den fin

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

MaleneG skriver:

Hvor er den fin

hihi.. mange tak..det synes jeg bestemt også..

Anmeld

18. december 2009

Lærke90

Sikke en dejlig julegave at få den er rigtig flot Aya, der skal du skam have lidt ros

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Lærke90 skriver:

Sikke en dejlig julegave at få den er rigtig flot Aya, der skal du skam have lidt ros

haha.. det er hun bestemt.. og hun takker for rosen..

Anmeld

18. december 2009

Diana...

Hold da op hvor er den flot. Min mand har os været nede og hente Lucas gave til os og den ligger ved de andre gaver og jeg tror jeg har været ovre og trykke på den 30 gange ha ha.

Anmeld

18. december 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

det er du ikke ene om

Det er da en super gave du har fået

Anmeld

18. december 2009

malou

Århhhhh hvor er den fin  Glædelig jul

knus malou

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

DianaMoar skriver:

Hold da op hvor er den flot. Min mand har os været nede og hente Lucas gave til os og den ligger ved de andre gaver og jeg tror jeg har været ovre og trykke på den 30 gange ha ha.

hvordan gør du det?? altså undgår at åbne den? Jeg har bare kredset om den lige siden jeg fik den med hjem, og til sidst kunne jeg simpelthen bare ikke dy mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.