Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Jeg har åbnet min julegave fra min datter, som hun har lavet til mig i vuggestuen... Er dog ret overbevist om at hun har fået en del hjælp . Alligevel er jeg simpelthen SÅ stolt af min lille pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Jeg har åbnet min julegave fra min datter, som hun har lavet til mig i vuggestuen... Er dog ret overbevist om at hun har fået en del hjælp . Alligevel er jeg simpelthen SÅ stolt af min lille pige
Og her er billederne så..
Hvor er den fin
MaleneG skriver: Hvor er den fin
hihi.. mange tak..det synes jeg bestemt også..
Sikke en dejlig julegave at få den er rigtig flot Aya, der skal du skam have lidt ros
Lærke90 skriver: Sikke en dejlig julegave at få den er rigtig flot Aya, der skal du skam have lidt ros
haha.. det er hun bestemt.. og hun takker for rosen..
Hold da op hvor er den flot. Min mand har os været nede og hente Lucas gave til os og den ligger ved de andre gaver og jeg tror jeg har været ovre og trykke på den 30 gange ha ha.
det er du ikke ene om
Det er da en super gave du har fået
Århhhhh hvor er den fin Glædelig jul
knus malou
DianaMoar skriver: Hold da op hvor er den flot. Min mand har os været nede og hente Lucas gave til os og den ligger ved de andre gaver og jeg tror jeg har været ovre og trykke på den 30 gange ha ha.
hvordan gør du det?? altså undgår at åbne den? Jeg har bare kredset om den lige siden jeg fik den med hjem, og til sidst kunne jeg simpelthen bare ikke dy mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128