Indrømmet.. jeg har snydt af h..... til :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

hihi... jeg ved det godt... hehe.. har også overvejet at pakke den ind igen.. Det gør hun ihvertfald.. . Vi glæder os også til at se jer

Jeg har selv haft tanken om, om jeg skulle åbne hendes gaver lidt tideligere i år. Men samtidig så husker jeg hvilken glæde det var sidste år at åbne den juleaften  Så jeg prøver at vente  

Og da vi var syg i dag og først skal op til dagplejen og hente gaver i næste uge, er der større sansynlighed for at jeg kan holde det

MV har lavet 4 gaver til mig, jeg er SÅÅÅÅÅE spændt på at se hvad de har fundet på

Giv lige prinsessen et stooooort kys fra os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

AIJ hvor er du uartig!  fyyyhhaaa

Men nøj hvor er hun dygtig den store pige!

Kan godt forstå det var svært at lade være med at åbne den - og derefter svært at holde tårerne tilbage!

Glædelig jul til Jer begge og tillykke med bette på søndag (er det ikke søndag? )

Knus

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har selv haft tanken om, om jeg skulle åbne hendes gaver lidt tideligere i år. Men samtidig så husker jeg hvilken glæde det var sidste år at åbne den juleaften  Så jeg prøver at vente  

Og da vi var syg i dag og først skal op til dagplejen og hente gaver i næste uge, er der større sansynlighed for at jeg kan holde det

MV har lavet 4 gaver til mig, jeg er SÅÅÅÅÅE spændt på at se hvad de har fundet på

Giv lige prinsessen et stooooort kys fra os.

Også derfor jeg overvejer at pakke den ind igen.. Det er jo kun jer herinde der ved at jeg HAR åbnet den hehe.. Ja det kan jeg godt se at det lige letter det hele lidt. Aya har allerede ferie fra nu af og helt frem til d. 4, så ikke nogen vugestue til os i næste uge.. Er du sikekr på hun ikke bare har lavet to til dig, en til aya og en til mig.. DU må lige sige sms'e nogle billeder af gaverne efter..

Kysset er hermed givet videre..

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Caroline86 skriver:

AIJ hvor er du uartig!  fyyyhhaaa

Men nøj hvor er hun dygtig den store pige!

Kan godt forstå det var svært at lade være med at åbne den - og derefter svært at holde tårerne tilbage!

Glædelig jul til Jer begge og tillykke med bette på søndag (er det ikke søndag? )

Knusog glædelig jul til Dig, farmand to be, og lille Laura

Jeg ved det godt.. skammer mig også enormt meget Ja det var ikke lige min stærke side..

Jo det er nemlig på Søndag...mange tak skal du have.. vildt at du kunne huske det

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Ayasmor skriver:

Jeg ved det godt.. skammer mig også enormt meget Ja det var ikke lige min stærke side..

Jo det er nemlig på Søndag...mange tak skal du have.. vildt at du kunne huske det

det er ikke så længe siden du fortalte mig det

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Caroline86 skriver:

det er ikke så længe siden du fortalte mig det

kan jeg stadig bruge undskyldningen om ammehjerne, selvom det er 10 mdr. siden jeg stoppede med levering fra mejeriet?

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Ayasmor skriver:

kan jeg stadig bruge undskyldningen om ammehjerne, selvom det er 10 mdr. siden jeg stoppede med levering fra mejeriet?

haha..ja, jeg bruger den også på forskud

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

Caroline86 skriver:

haha..ja, jeg bruger den også på forskud

jamen så kan vi da være frøken præ- og postammehjerne.. hehe

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Årh jeg har osse lyst til at åbne vores, men jeg venter til juleaften. Det er de eneste gaver vi får. Har nemlig aflyst gaver mellem os voksne.

Anmeld

18. december 2009

Ayasmor

bondepigen skriver:

Årh jeg har osse lyst til at åbne vores, men jeg venter til juleaften. Det er de eneste gaver vi får. Har nemlig aflyst gaver mellem os voksne.

Sådan en gave fra ens lille barn betyder nu også så meget mere end alle andre gaver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.