Rygning i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Pernilleh skriver:

Faktisk har hun også brændeovn,men da jeg ikke kan lugte det,er det ikke det store problem for mig,nej.

Det er faktisk præcis det samme. Brændeovn og rygning.
Du skriver godt nok du ikke kan lugte brændepvnen, men det er kun pga der også bliver røget i hjemmet. Men der sker altså ikke noget med barnet/ børnene så længe der ikke bliver røget i arbejdstiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Mormilla

Pernilleh skriver:

Vil lige høre jeres mening...

Alexander har fået dagplejeplads her fra 1/11,men har kun været der 1 time uden os.Vi har kun været der 1 dag pga. sygdom osv.,så han er ikke vænnet til at være der overhovedet.

Desværre bliver der røget i hjemmet,og det lugtes tydeligt,men da pladsen har været meget vigtig for os har vi alligevel sagt ja.

Nu er der så en anden i nærheden som har fået en ledig plads,røgfri,og jeg overvejer meget at skifte.Hvad synes I?

Hvis du hellere vil ha ham det andet sted så synes jeg at du skulle skifte. Jeg vil ikke selv ha mit barn i et ryger hjem.

Anmeld

14. november 2009

LouiseNielsen

qp skriver:

Jep SQ!!!

Så heller lade Lundin passe ungerne frem for, at lade dem blive passet af en ryger som ryger udenfor arbejdstiden!!!!

Det der er sku den klammeste kommentar man overhovedet kan komme med!!!!!!!!!!!

Ja nu skider jeg sku på at man bør holde en ordenlig tone, for det du skriver der er den værste gang mundlort jeg i mit liv har hørt!!!!

Imellem linjerne skriver du jo faktisk at rygere der passer børn, eller forældre der lader deres børn blive passet et sted hvor der ryges er mere syge i hovedet end en mand der har slået flere børn og kvinder ihjel???

Anmeld

14. november 2009

LouiseNielsen

Nicklas dagpleje mor er en helt fantastisk kvinde, og Nicklas forguder hende og omvendt..... Hendes mand ryger efter lukketid, og de har brandovn (som er tændt hele dagen) Og jeg kunne aldrig drømme om at flytte Nicklas derfra pga det....

Man lugter ALDRIG røg der når man kommer, medmindre der lige er fyldt i brandovnen!

Nicklas tøj kan godt lugte en smule af røg når han kommer hjem, men det er omvendt tydeligt at lugte det er fra brandovnen. Men det er nu virkelig ikke noget der kan hidse mig op!

Mvh Louise

Anmeld

14. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LouiseLarsen skriver:

Nicklas dagpleje mor er en helt fantastisk kvinde, og Nicklas forguder hende og omvendt..... Hendes mand ryger efter lukketid, og de har brandovn (som er tændt hele dagen) Og jeg kunne aldrig drømme om at flytte Nicklas derfra pga det....

Man lugter ALDRIG røg der når man kommer, medmindre der lige er fyldt i brandovnen!

Nicklas tøj kan godt lugte en smule af røg når han kommer hjem, men det er omvendt tydeligt at lugte det er fra brandovnen. Men det er nu virkelig ikke noget der kan hidse mig op!

Mvh Louise

Anmeld

14. november 2009

qp

LouiseLarsen skriver:

Det der er sku den klammeste kommentar man overhovedet kan komme med!!!!!!!!!!!

Ja nu skider jeg sku på at man bør holde en ordenlig tone, for det du skriver der er den værste gang mundlort jeg i mit liv har hørt!!!!

Imellem linjerne skriver du jo faktisk at rygere der passer børn, eller forældre der lader deres børn blive passet et sted hvor der ryges er mere syge i hovedet end en mand der har slået flere børn og kvinder ihjel???

Humor du ved....

Anmeld

14. november 2009

heaven

qp skriver:

Humor du ved....

du sætter simpelthen lighedstegn imellem Lundin og humor?? hrum....

Jannie - åbenbart humorløs...

Trådstarter: Jeg ville flytte mit barn - vi er vores børns advokater når de er små, de kan jo ikke vælge selv - røg er usundt for dem, skift... Han er jo ikke engang kørt ind hos hende endnu....

Anmeld

15. november 2009

vatten

Er det ikke noget, der er regler, at hvis barnet har astma eller noget, så kan man kræve en hel røgfri plads, og ellers ikke?

Trådstarter, du skal jo lige tænke på, at hvis du siger hans plads op, er det ikke sikkert, der er en ny ledig fra den dag, du mangler. Bare så du ikke ender i problemer.. For den nye dp-plads du taler om, kan jo være givet væk til en på venteliste allerede nu.

Anmeld

15. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
vatten skriver:

Er det ikke noget, der er regler, at hvis barnet har astma eller noget, så kan man kræve en hel røgfri plads, og ellers ikke?

Trådstarter, du skal jo lige tænke på, at hvis du siger hans plads op, er det ikke sikkert, der er en ny ledig fra den dag, du mangler. Bare så du ikke ender i problemer.. For den nye dp-plads du taler om, kan jo være givet væk til en på venteliste allerede nu.

Ja,det ved jeg godt,men det er en privat og jeg har haft mailet med hende,og pladsen er stadig åben.Vi skal ringe til hende næste uge,men vi skal lige finde ud af om vi stadig kan få friplads og hvad der sker med gæstedagpleje og al sådan noget

Anmeld

15. november 2009

qp

heaven skriver:

du sætter simpelthen lighedstegn imellem Lundin og humor?? hrum....

Jannie - åbenbart humorløs...

Trådstarter: Jeg ville flytte mit barn - vi er vores børns advokater når de er små, de kan jo ikke vælge selv - røg er usundt for dem, skift... Han er jo ikke engang kørt ind hos hende endnu....

Måske du ville forstå hvis du kiggede på hvilket indlæg jeg har besvaret det med........?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.