Rygning i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

LouiseNielsen

qp skriver:

Humor du ved....

HUMOR!!!!???

Kan virkelig overhovedet ikke se det sjove idet..... Syntes det er en dybt alvorlig sammenligning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Lullaby

Jeg er fanatisk ikke-ryger så ville rykke med det samme. Gør hvad du finder bedst

Anmeld

15. november 2009

LotteGabriella

Pernilleh skriver:

Vil lige høre jeres mening...

Alexander har fået dagplejeplads her fra 1/11,men har kun været der 1 time uden os.Vi har kun været der 1 dag pga. sygdom osv.,så han er ikke vænnet til at være der overhovedet.

Desværre bliver der røget i hjemmet,og det lugtes tydeligt,men da pladsen har været meget vigtig for os har vi alligevel sagt ja.

Nu er der så en anden i nærheden som har fået en ledig plads,røgfri,og jeg overvejer meget at skifte.Hvad synes I?

Daniellas dagplejer er ryger men der ryges ALDRIG indenfor og derfor lugter der heller ikke af røg Hvis der havde gjort det, så havde jeg IKKE sagt ja til pladsen, da vi fik den tilbudt!!!!

Jeg ville helt klart foretrække at få den anden plads, hvis jeg var dig og hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

LouiseLarsen skriver:

HUMOR!!!!???

Kan virkelig overhovedet ikke se det sjove idet..... Syntes det er en dybt alvorlig sammenligning!

Jeg tror du skal se på betydningen af det qp skriver... og ikke hænge dig så meget i at der står Lundin.... Det er jo bare overdrivelse der fremmer forståelsen....

Anmeld

15. november 2009

LouiseNielsen

bondepigen skriver:

Jeg tror du skal se på betydningen af det qp skriver... og ikke hænge dig så meget i at der står Lundin.... Det er jo bare overdrivelse der fremmer forståelsen....

Ja skal jeg måske.... Men kan jeg bare ikke når det er en mand som ham der bliver brugt! Kunne findre andre ting man ku sammenligne med...

Anmeld

15. november 2009

Diana...

Jeg ville uden tvivl flytte DP med det samme jeg ville slet ikke sige ja til en DP med ryger hjem, der er jo en grund til at vi selv har valgt og have ryg frit hjem! 

Knus Diana 

Anmeld

15. november 2009

Mullemus86

Undskyld jeg blander mig lidt.. Men LouiseLarsen og qp er I egentlig i bund og grund ikke enige?

Jeg har forstået det således at I begge hellere vil have en dp'er som ryger i lukketiden, men har gode faglige kvalifikationer, end en ikke ryger, som ikke er egnet til børn (deraf sammenligningen med Lundin)?

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

Mullemus86 skriver:

Undskyld jeg blander mig lidt.. Men LouiseLarsen og qp er I egentlig i bund og grund ikke enige?

Jeg har forstået det således at I begge hellere vil have en dp'er som ryger i lukketiden, men har gode faglige kvalifikationer, end en ikke ryger, som ikke er egnet til børn (deraf sammenligningen med Lundin)?

Ja, det er osse det jeg tænker...

Anmeld

15. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Pyha,sikke en debat jeg har fået skabt

Jeg er altså virkelig glad for alle jeres kommentarer,men nu har jeg over weekenden tænkt meget over det,og han skal flyttes.Jeg håber bare det kan blive til den private,ellers skal han skrives op igen,og så går der jo nok noget tid,men det er der ikke noget at gøre ved.Han kommer dog ned til hende indtil vi får en ny.

En anden ting jeg undrer mig over er,at hendes "legerum" er så lillebitte at der seriøst ikke kan lege 4 børn derinde,og det er det eneste rum,udover køkkenet de kan være i.Er der ikke et krav om størrelsen på de rum?

Nu håber jeg ikke I tror jeg er sådan en brokrøv,for det er jeg altså ikke.Bare en overpylret førstegangsmor

Anmeld

15. november 2009

qp

LouiseLarsen skriver:

HUMOR!!!!???

Hehe.... nej ok, det har jeg forstået... debater du nu bare videre og gerne med de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.