Rygning i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

NaFe

Jeg ville nu også flytte mit barn vis det var tilfældet a der blev røget..ja bare det a huset lugter a røg, og det sidder i ungernes tøj når de kommer hjem...ad nej... det vil jeg ikke accepter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville tage den anden plads hurtigere end du kunne nå at oprette denne tråd.

Anmeld

13. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg ville aldrig aflevere mit barn der....

Anmeld

13. november 2009

Pia

Hvis du er glad for den dp'er hvis hjem lugter af røg og hvis du ellers er godt tilfreds med hende, så ville jeg beholde hende..

Men hvis du er mega hys som nogle mennesker er, så ville jeg flytte barnet..

Selv ville jeg ikke flytte mit barn pga hjemmet ikke er røgfri.

Men det er også fordi jeg ser det på samme måde som netdaddy skriver. Det er diskrimination af personen..

Og jeg syntes personligt ikke vi kan tillade os og diktere hvordan folks skal leve..

Pia.

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Pia skriver:

Hvis du er glad for den dp'er hvis hjem lugter af røg og hvis du ellers er godt tilfreds med hende, så ville jeg beholde hende..

Men det er også fordi jeg ser det på samme måde som netdaddy skriver. Det er diskrimination af personen..

Og jeg syntes personligt ikke vi kan tillade os og diktere hvordan folks skal leve..

Pia.

Hvis det er at diskriminere dagplejeren hvad er det så man gør mod barnet? bevidst udsætte et barn for sundhedsfare som den dp gør, det er kvalmende og hun burde ikke passe børn hvis børnenes helbred er mindre værd end hendes afhængighed...føj for den lede.

Anmeld

13. november 2009

Pia

Eva skriver:

Hvis det er at diskriminere dagplejeren hvad er det så man gør mod barnet? bevidst udsætte et barn for sundhedsfare som den dp gør, det er kvalmende og hun burde ikke passe børn hvis børnenes helbred er mindre værd end hendes afhængighed...føj for den lede.

Så der med siger du at alle folk der ryger ikke burde have børn .passe børn eller være i nærheden af børn..

Hvis ikke hun ryger i nærheden af ungeren syntes jeg på ingen måde hun gør noget forkert..

os fra biler, skorstene osv er jo også farligt og det kan man da ikke undgå ...

Selvfølelig skal vi passe på vores børn, men jeg må sku indrømme at jeg syntes folk er blevet alt for hysse og røv hellige når de står og prædiker om hvor vidt man skal passe på dit og dat.. vi skal da for fanden også leve..

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Pia skriver:

Pia.

Det er da ikke diskrimination af dagplejeren, at nogle forældre ikke ønsker at deres barn skal gå i et hjem hvor der ryges. Det er måske (har jeg ikke lige taget stilling til) diskrimination, hvis dagplejeren slet ikke må arbejde fordi hun ryger i hjemme. Men at ønske ens barn en 100 procent røgfri insituion er da helt i orden!

Jeg skulle heller ikke nyde noget af et rygermiljø til mit barn!

Anmeld

13. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Pia skriver:

Pia.

Hun har sel valgt og være dagplejer, og burde junne tænke selv - man ryger ikke der hvor der er børn i åbningstiden. Når de er gået hjem er det noget andet, og der skal selvfølgelig også luftes ud inden de kommer, så der ikke lugter.

Jeg synes ikke det er person dikrimination, tænk på barnet. Det kan ikke selv vælge. Men hvis de kunne, ville de nok vælge et sted hvor man kunne få vejret, eller hvor der i det mindste ikke lugter af røg..

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Pia skriver:

Så der med siger du at alle folk der ryger ikke burde have børn .passe børn eller være i nærheden af børn..

Hvis ikke hun ryger i nærheden af ungeren syntes jeg på ingen måde hun gør noget forkert..

os fra biler, skorstene osv er jo også farligt og det kan man da ikke undgå ...

Selvfølelig skal vi passe på vores børn, men jeg må sku indrømme at jeg syntes folk er blevet alt for hysse og røv hellige når de står og prædiker om hvor vidt man skal passe på dit og dat.. vi skal da for fanden også leve..

Rygerforældre ryger da forhåbentlig ikke i nærheden af deres børn men udenfor!!

Anmeld

13. november 2009

Pia

Altså min mor og svigermor ryger.. De ryger inde for når vi ikke er der, men når vi er der med ungeren ryger de uden for..

De lufter selvfølig ud dagligt, men de kan da godt lige have røget inden vi kommer og ja så lugter der af røg og der er nok noget røg i luften. Men jeg går altså ikke igen eller står og venter uden for indtil de har luftet godt ud og kunne ikke drømme om og nægte mine unger og komme der nede fordi de ryger.. Det er deres hjem og deres valg.

Igen så længe de og dp'er ikke ryger når ungeren er der og i legerummet, så syntes jeg det er ok..

Og trådstarten skriver at der lugter af røg og det kan næsten ikke undgåes. Det hænger jo i gardiner og vægge osv.. Men hvis dp ellers er en sød dame og tar sig godt af børnene, så kan jeg ikke se problemet.

Nu ved jeg ikke om trådstarten har ønsket røgfri dp fra starten af.. Men hun er nok blevet oplyst inden barnet startede at der blev røget i hjemmet og kunne jo så den gang have valgt den dp fra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.