Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Ansemusen

Det lyder da etlig ret godt! Er altså også kun et par dårlige historier jeg har hørt, og dem er der jo også nogle af mht. Emaljunga, så hvis den har vundet i TÆNK osv. ville jeg nok heller ikke bekymre mig  Der er nok at bruge penge på når man venter et barn  Ellers gå evt. til en brugtbutik, hvis du ikke har noget imod det, det så jeg forleden i Luksusfælden, skulle være rigtig billigt! En startpakke med alt muligt, seng, barnevogn, autostol mm. til kun 1200 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Det lyder da etlig ret godt! Er altså også kun et par dårlige historier jeg har hørt, og dem er der jo også nogle af mht. Emaljunga, så hvis den har vundet i TÆNK osv. ville jeg nok heller ikke bekymre mig  Der er nok at bruge penge på når man venter et barn  Ellers gå evt. til en brugtbutik, hvis du ikke har noget imod det, det så jeg forleden i Luksusfælden, skulle være rigtig billigt! En startpakke med alt muligt, seng, barnevogn, autostol mm. til kun 1200 kr.

Det så jeg også  Og jeg har tjekket et par stykker ud på nettet...der ligger én på Rolighedsvej og én på Gammel Kongevej. Og så er der jo stadig januarudsalget

Og min far vil gerne hjælpe med 5000 kr.

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Jeg tog ud i segars (kan ikke lige huske hvordan det staves) i fields

Der havde de sådan nogle pakkeløsninger

Jeg købte en trille gigant med lift, en lækker hvid seng, fik sengetøj, skråstol, sengerad alt i samme tema.. sele til barnevognen og regnslag+fluenet..

tror vi gav 6000 for det hele.. Er vildt glad for min trille, den har nemlig et langt ligge mål, der har intet været med den overhovedet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Feluca09 skriver:

Jeg tog ud i segars (kan ikke lige huske hvordan det staves) i fields

Der havde de sådan nogle pakkeløsninger

Jeg købte en trille gigant med lift, en lækker hvid seng, fik sengetøj, skråstol, sengerad alt i samme tema.. sele til barnevognen og regnslag+fluenet..

tror vi gav 6000 for det hele.. Er vildt glad for min trille, den har nemlig et langt ligge mål, der har intet været med den overhovedet...

Tak for det  Det var da en god pakkeløsning....der er jo så meget der skal købes og når man er alene så kan pengene godt være lidt små. Så må jeg jo i Fields og kigge

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

ja jeg drømmer om en emmaljunga big star uniQ med lys læder den koster 7999 uden lift eller noget som helst - så jeg har pisse dyre forventninger til hvilken barnevogn jeg gerne vil have. regner med at finde den på januarudsalg... plus en voksi pose til normalpris af 4900... hvis ikke må det blive noget andet. Pengene er der ganske simpelt ikke

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

BlyViol skriver:

ja jeg drømmer om en emmaljunga big star uniQ med lys læder den koster 7999 uden lift eller noget som helst - så jeg har pisse dyre forventninger til hvilken barnevogn jeg gerne vil have. regner med at finde den på januarudsalg... plus en voksi pose til normalpris af 4900... hvis ikke må det blive noget andet. Pengene er der ganske simpelt ikke

Nej det er sgu dyrt  Men man jo jo også bare gerne have nogle fine ting til den lille

Ser at du også skal til NF den 19. - så er vi to

Anmeld

12. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har en Odder (bedste barnevogn)
Den Odder jeg har er dog den jeg også selv lå i, et ønske jeg altid har ønsket ville gå i opfyldelse.
Men jeg vil klart anbefale Odder også de nye- super skøn vogn. Og så har den en perfekt ligge længde til barnet også i en stor alder.

Held og lykke med at finde vognen, men herfra går stemmen til en Odder

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Astrids-mor skriver:

Jeg har en Odder (bedste barnevogn)
Den Odder jeg har er dog den jeg også selv lå i, et ønske jeg altid har ønsket ville gå i opfyldelse.
Men jeg vil klart anbefale Odder også de nye- super skøn vogn. Og så har den en perfekt ligge længde til barnet også i en stor alder.

Held og lykke med at finde vognen, men herfra går stemmen til en Odder

Ej hvor sjovt  Den gad jeg godt se et billede af.

Ja Odder er lækker...men dyyyr

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Nej det er sgu dyrt  Men man jo jo også bare gerne have nogle fine ting til den lille

Ser at du også skal til NF den 19. - så er vi to

netop! det kan bare næsten ik blive FOR godt vel.. men manden der sidder på pengene til sådanne udgifter så er ham der bestemmer og der skal jo også mad på bórdet.. han siger 5000 til barnevogn + lift så håber min papa vil gi lidt.. man ved jo aldrig.. ellers er det jo også vigtigere med sund mad og masser af kærlighed end byens flotteste barnevogn.. i know!

Ja det er jeg - er simpelthen så spændt.. det er jo på torsdag

jeg har fødselsdag dagen efter så regner med at det bliver en rask lille fødselsdagshilsen derinde fra.

er du nervøs for det?? mener du har jo kæmpet lidt mere end mig f.eks  for dig..

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

BlyViol skriver:

netop! det kan bare næsten ik blive FOR godt vel.. men manden der sidder på pengene til sådanne udgifter så er ham der bestemmer og der skal jo også mad på bórdet.. han siger 5000 til barnevogn + lift så håber min papa vil gi lidt.. man ved jo aldrig.. ellers er det jo også vigtigere med sund mad og masser af kærlighed end byens flotteste barnevogn.. i know!

Ja det er jeg - er simpelthen så spændt.. det er jo på torsdag

jeg har fødselsdag dagen efter så regner med at det bliver en rask lille fødselsdagshilsen derinde fra.

er du nervøs for det?? mener du har jo kæmpet lidt mere end mig f.eks  for dig..

Tak Og I lige måde, du får da en super fødselsdags men jo jeg er lidt nervøs, for jeg har jo alderen imod mig  Men jeg prøver at fokusere på, at jeg skal se min lille prutfis igen

Jeg har også et budget, synes principielt ikke man skal bruge mere end 5000 kr. på barnevogn og dem vil min kære far god give, men der er jo mange ting der skal købes. Så jeg vil ud og mærke på nogle barnevogne og hvis jeg (mod min vilje) forelsker mig i en dyr af slagsen så vil jeg prøve at finde den brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.