Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Ansemusen skriver:

Voksepose, er det sådan en af de der køre/soveposer til barnevognen? For sådan en behøver de kun om vinteren fik jeg at vide. Så du kan spare nogle penge lige på det tidspunkt, hvis du venter. Der er jo nok udgifter lige omkring når barnet bliver født!

Der kan jo måde blive lagt sommer og vinter dyne i voksien. Hvis jeg kunne lave det om, ville jeg ikke tøve med og købe en voksipose. Da du jo faktisk også kan spare penge, hvis du køber en voksi, behøver du ikke og købe flg. ting: baby dyne/r, hovedepude/r og lift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

DatterMalou skriver:

Der kan jo måde blive lagt sommer og vinter dyne i voksien. Hvis jeg kunne lave det om, ville jeg ikke tøve med og købe en voksipose. Da du jo faktisk også kan spare penge, hvis du køber en voksi, behøver du ikke og købe flg. ting: baby dyne/r, hovedepude/r og lift.

.... Vi skifted til vinterdynen her da den 1. frost satte ind, han ligger kun i hans uld body, bluse og en djævlehue.

Anmeld

17. november 2009

qp

Frederic's moar skriver:

Vores 'hul i taget' kan lynes sammen og derved kommer der hverken vand eller vind ind.

Vi bruger mest vores til at 'gemme' baby alarmen i og syntes det er dejligt på varme dage at kan lave cirkulation...

Det er ikke det hul jeg mener - jeg snakker om "forruden"

Anmeld

18. november 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jo, tak Dorthe det går fint - tror jeg da  Det ville være dejligt hvis der lige var et lille vindue i maven, hvor man lige kunne tjekke om den var der endnu

Jeg skal til NF scanning i morgen onsdag, kan se du skal torsdag, uha det bliver spændende. Glæder mig til at hører hvordan det er gået

Ihh hvor spændende - håber ALT er som det skal være i dag

Knus dorthe

Anmeld

18. november 2009

dorthemus

Frederic's moar skriver:

Vores 'hul i taget' kan lynes sammen og derved kommer der hverken vand eller vind ind.

Vi bruger mest vores til at 'gemme' baby alarmen i og syntes det er dejligt på varme dage at kan lave cirkulation...

Ja det er da praktisk at den kan lynes og ikke står piv åbent

Anmeld

18. november 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Fandt lige kvitteringen og jeg gav 5500 kr i kære børn for min Emmaljunga med lift og pusletaske - men det var tilbage i 2007

Så det er da ikke helt uopnåligt hvis din far vil give 5000 kr.

Nej helt sikkert, prøver til januar

Anmeld

18. november 2009

Moldemine

dorthemus skriver:

Ihh hvor er jeg glad for det du siger

Ku´ jeg lokke dig til at fortælle mere?: f.eks. er den nem at slå sammen? Hvordan er den at køre med i byen? Hvor købte du den og til hvad pris? Og andet du kan dele med mig..

Knus Dorthe

Hej igen Dorte
Ja selvfølgelig kan du da det
Barnevognene er købt i bilka til 4000kr.
jeg syntes vognen er let at kører rundt med, og så er den let at skille ad og slå sammen og samle igen.
jeg syntes vognens indefoer er sødt (i vores tilfælde er det giraffer), og inderfoeret er lige så tykt som i dyre barnevogne.
barnevognens hjul er lette at tage af og på.
det du skal tænke på hvis du overvejer at købe den, er at den er længere end normale barnevogne (i vores tilfælde er det en fordel, da vi ingen bil har og vi derfor skal bruge den længe når vi skal transportere vores datter rundt til familier i bussen, og så er det jo skønt at hun kan ligge i den længere end i andre barnevogne)
Alt i alt syntes jeg at vognen er fantastisk, og jeg har ALDSRIG fortrut købet.
(det skal lige siges at jeg ønskede mig en emaljunga barnevogn, da jeg syntes de var flotte osv. men jeg tror helt ærlig at jeg ville være mest glad for denne, da den ikke virker så "skrumlet" (stor))
jeg håber at du fik svar på det du ville, ellers er du meget velkommen til at spørge
held og lykke med købet

Anmeld

18. november 2009

Moldemine

Malouis skriver:

Hej igen Dorte
jeg syntes vognen er let at kører rundt med, og så er den let at skille ad og slå sammen og samle igen.
jeg syntes vognens indefoer er sødt (i vores tilfælde er det giraffer), og inderfoeret er lige så tykt som i dyre barnevogne.
det du skal tænke på hvis du overvejer at købe den, er at den er længere end normale barnevogne (i vores tilfælde er det en fordel, da vi ingen bil har og vi derfor skal bruge den længe når vi skal transportere vores datter rundt til familier i bussen, og så er det jo skønt at hun kan ligge i den længere end i andre barnevogne)
(det skal lige siges at jeg ønskede mig en emaljunga barnevogn, da jeg syntes de var flotte osv. men jeg tror helt ærlig at jeg ville være mest glad for denne, da den ikke virker så "skrumlet" (stor))
jeg håber at du fik svar på det du ville, ellers er du meget velkommen til at spørge
held og lykke med købet

altså hvis jeg sulle vælge mellem emaljunga og trille gigant ville jeg vælge trille

Anmeld

18. november 2009

dorthemus

Malouis skriver:

Hej igen Dorte
held og lykke med købet

Tak for dit uddybende svar  det er også en fordel at den er lang for mig, dels fordi jeg gerne vil bruge den i lang tid og jeg bor i en lukket gård så den lille kan ligge trygt og sove ude og dels fordi jeg ikke har bil og derfor ikke er afhængig af at den kan være i en sådan.

Hmm Bilka, kan man også købe barnevogne der, der kan man bare se

Knus Dorthe

Anmeld

18. november 2009

Grevinden06

Malouis skriver:

Hej igen Dorte
held og lykke med købet

Hej,

Jeg kan kun være enig i de positive ord omkring Trille Gigant - vores er snart 5 år gammel, kører på barn nummer 2 og den fejler intet udover madpletter mm... Den har aldrig været punkteret og der er ikke det mindste rust på stellet - godt nok står den inde om natten, men ellers har vi overhovedet ikke passet på den... Gav 3995,- for den dengang inkl pusletaske og lift....

Held og lykke i junglen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.