dorthemus skriver:
Ihh hvor er jeg glad for det du siger 
Ku´ jeg lokke dig til at fortælle mere?: f.eks. er den nem at slå sammen? Hvordan er den at køre med i byen? Hvor købte du den og til hvad pris? Og andet du kan dele med mig..
Knus Dorthe
Hej igen Dorte

Ja selvfølgelig kan du da det
Barnevognene er købt i bilka til 4000kr.
jeg syntes vognen er let at kører rundt med, og så er den let at skille ad og slå sammen og samle igen.
jeg syntes vognens indefoer er sødt (i vores tilfælde er det giraffer), og inderfoeret er lige så tykt som i dyre barnevogne.
barnevognens hjul er lette at tage af og på.
det du skal tænke på hvis du overvejer at købe den, er at den er længere end normale barnevogne (i vores tilfælde er det en fordel, da vi ingen bil har og vi derfor skal bruge den længe når vi skal transportere vores datter rundt til familier i bussen, og så er det jo skønt at hun kan ligge i den længere end i andre barnevogne)
Alt i alt syntes jeg at vognen er fantastisk, og jeg har ALDSRIG fortrut købet.
(det skal lige siges at jeg ønskede mig en emaljunga barnevogn, da jeg syntes de var flotte osv. men jeg tror helt ærlig at jeg ville være mest glad for denne, da den ikke virker så "skrumlet" (stor))
jeg håber at du fik svar på det du ville, ellers er du meget velkommen til at spørge

held og lykke med købet
Anmeld