Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

hc=k

dorthemus skriver:

Hej piger

Fortæl mig om jeres valg af barnevogne:

1) Hvilket mærke og hvorfor?

2) Har den levet op til jeres forventninger?

Jeg synes det er en jungle  Og alle de fine ord siger mig ikke rigtig noget. Jeg har brug for en barnevogn som er funktionel, smart og nem at slå sammen og køre rundt med i byområde.

Jeg har læst om Trille Gigant, som fik betegnelsen "bedst i test" hos forbrugermagasinet TÆNK...det gjorde Emmaljunga også, men er 1500 kr. dyrere og det trækker ned hos mig.

Jeg venter spændt!

Dorthe

Min er en Trille Fix Alu og jeg synes virkelig det er den bedste barnevogn i verden.

Ja hva mere kan jeg sige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

dorthemus

hc=k skriver:

Min er en Trille Fix Alu og jeg synes virkelig det er den bedste barnevogn i verden.

Ja hva mere kan jeg sige

Kan du fortælle hvorfor?

Anmeld

11. november 2009

Maise

Vi har købt en odder alcantara i champagnefarve. Den er købt på trendsales med alt tilbehør til for 4000-, og har kun været brugt i 3 måneder. Den koster fra ny med det hele ca 11.000. som jeg aldrig ville drømme om at betale for den. Så en lækker barnevogn i gammel stil, med letvægter rustfri stel, der kan pakkes sammen og være i bilen og som er super flot.

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

starsofheaven skriver:

Vi har en emmaljunga combi mondual duo vogn og den er vi rigtige glade for, vi har fornylig købt en brugt emmaljunga big star supreme med større liggemål på 97 cm så vores datter kan ligge og sove i den osv.. ellers bruger vi combien til klapvogn og så vil vi bruge den når der kommer en lille bror eller lille søster.. men vi er super glade for dem begge!

Sikke en smart lille frækkert, den Emma  Jeg kan rigtig godt lide Emmaljunga barnevogne, men synes bare de er alt for dyre ift. mit begrænsede budget  Men så kan jeg jo se på brugte....

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

guggle skriver:

Jep

Jeg købte min emmaljunga classic (sort) på et kø-tilbud til 3999,- Inkl. lift, pusletaske og madrasser :-)

ttroppede op kl. 5 om morgenen og blev den lykkelige ejer da de åbnede kl. 8

Wow hvor billigt! Så må jeg tidligt op

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

Vi har købt en odder alcantara i champagnefarve. Den er købt på trendsales med alt tilbehør til for 4000-, og har kun været brugt i 3 måneder. Den koster fra ny med det hele ca 11.000. som jeg aldrig ville drømme om at betale for den. Så en lækker barnevogn i gammel stil, med letvægter rustfri stel, der kan pakkes sammen og være i bilen og som er super flot.

11000 kr. pyhhh  Jeg kiggede også langt efter en lækker Odder vogn idag, var lige ved at rende efter hende og spørge hvad den havde kostet  

Anmeld

12. november 2009

Maise

dorthemus skriver:

11000 kr. pyhhh  Jeg kiggede også langt efter en lækker Odder vogn idag, var lige ved at rende efter hende og spørge hvad den havde kostet  

det kan godt betale sig at kigge efter barnevogne på trendsales, hvis man ikke har noget imod at de er brugte. Man kan få nogle rigtige lækre til en billig pris. jeg gjorde ihvertfald et godt kup.

Ja 11.000 er fuldstændig sindsygt, mod de 4.000 jeg har givet for den.

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Jeg har ellers hørt dårligt om Trille barnevogne. De er ´forholdsvis billige, men kvaliteten skulle også være derefter. Men håber din holder

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Maise skriver:

det kan godt betale sig at kigge efter barnevogne på trendsales, hvis man ikke har noget imod at de er brugte. Man kan få nogle rigtige lækre til en billig pris. jeg gjorde ihvertfald et godt kup.

Ja 11.000 er fuldstændig sindsygt, mod de 4.000 jeg har givet for den.

Helt sikkert

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg har ellers hørt dårligt om Trille barnevogne. De er ´forholdsvis billige, men kvaliteten skulle også være derefter. Men håber din holder

Jeg har ikke besluttet mig endnu, men har læst godt om Trille i magasinet GRAVID og så da de testede barnevogne i forbrugerbladet TÆNK, som gav den Bedst I Test smmen med Emmaljunga. Den er bare 1500 kr. dyrere og der er heller ikke lift med m.m. Og det betyder noget for mig, det økonomiske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.