Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

dorthemus

Tullen85 skriver:

Jeg har intet forstand på barnevogne, men har fået en Scandia Go af min mor, hun brugte scandia til os, så regner med den er god nok. Kostede heller ikke en formue, 4000 kr incl. lift mv.

Den er pæn, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Ansemusen

BlyViol skriver:

hihi lyder bekendt.. jeg forelskede mig desværre i emmaljungas ret hurtigt. men hva... mon ik den bliver sat ned til januar og en voksipose kan pruttes lidt ned jeg håber det...

rigtig meget helt og lykke på torsdag. jeg skriver lige og hører hvordan det er gået...

det er blevet lektie tid så SKAL lukke pc ned nu

Voksepose, er det sådan en af de der køre/soveposer til barnevognen? For sådan en behøver de kun om vinteren fik jeg at vide. Så du kan spare nogle penge lige på det tidspunkt, hvis du venter. Der er jo nok udgifter lige omkring når barnet bliver født!

Anmeld

15. november 2009

qp

Lige et rigtig godt råd til jer der køber barnevogne....

Ved ikke hvad det hedder men nu kalder vi det bare "taget" til barnevognen....

Jeg synes at rigtig mange emmaljungaer har et rigtig bredt "hul i taget" hvilket jeg faktisk ikke synes er særlig praktisk når det eksempelvis blæser, sneer eller regner.

Jeg har ikke selv haft emmaljunga men lånde engang en da jeg besøgte mine forældre og jeg synes bare det var såååh upraktisk og irriterende. Hullet i taget synes jeg gerne må være mere smalt i det....

Bare mine erfaringer

Anmeld

15. november 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Voksepose, er det sådan en af de der køre/soveposer til barnevognen? For sådan en behøver de kun om vinteren fik jeg at vide. Så du kan spare nogle penge lige på det tidspunkt, hvis du venter. Der er jo nok udgifter lige omkring når barnet bliver født!

Jo men hun har termin ligesom os to, så hvis den kun bruges om vinteren, er den så overhovedet nødvendig

Anmeld

15. november 2009

dorthemus

qp skriver:

Jeg synes at rigtig mange emmaljungaer har et rigtig bredt "hul i taget" hvilket jeg faktisk ikke synes er særlig praktisk når det eksempelvis blæser, sneer eller regner.

Jeg har ikke selv haft emmaljunga men lånde engang en da jeg besøgte mine forældre og jeg synes bare det var såååh upraktisk og irriterende. Hullet i taget synes jeg gerne må være mere smalt i det....

Bare mine erfaringer

Kan den da ikke lukkes til???

Anmeld

15. november 2009

qp

Jo men taghuset er meget bredt... synes bare ik det er så praktisk når man har meget små babyer liggende i

Anmeld

17. november 2009

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Jeg vil heller ikke have en kombivogn...og går nemlig også efter én der er lang som han/hun kan bruge i minimum to år. Jeg så elsker jeg at gå og har ikke nogen bil så den kal være robust og nem at navigere rundt med.

Går det ellers godt med dig og bebs?

Jo, tak Dorthe det går fint - tror jeg da  Det ville være dejligt hvis der lige var et lille vindue i maven, hvor man lige kunne tjekke om den var der endnu

Jeg skal til NF scanning i morgen onsdag, kan se du skal torsdag, uha det bliver spændende. Glæder mig til at hører hvordan det er gået

Anmeld

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Bare mine erfaringer

Vores 'hul i taget' kan lynes sammen og derved kommer der hverken vand eller vind ind.

Vi bruger mest vores til at 'gemme' baby alarmen i og syntes det er dejligt på varme dage at kan lave cirkulation...

Anmeld

17. november 2009

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tak Og I lige måde, du får da en super fødselsdags men jo jeg er lidt nervøs, for jeg har jo alderen imod mig  Men jeg prøver at fokusere på, at jeg skal se min lille prutfis igen

Jeg har også et budget, synes principielt ikke man skal bruge mere end 5000 kr. på barnevogn og dem vil min kære far god give, men der er jo mange ting der skal købes. Så jeg vil ud og mærke på nogle barnevogne og hvis jeg (mod min vilje) forelsker mig i en dyr af slagsen så vil jeg prøve at finde den brugt.

Fandt lige kvitteringen og jeg gav 5500 kr i kære børn for min Emmaljunga med lift og pusletaske - men det var tilbage i 2007

Så det er da ikke helt uopnåligt hvis din far vil give 5000 kr.

Anmeld

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Ansemusen skriver:

vi har en dreng fra sep '08 og vi bruger voksi pose året rundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.