Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Tak Og I lige måde, du får da en super fødselsdags men jo jeg er lidt nervøs, for jeg har jo alderen imod mig  Men jeg prøver at fokusere på, at jeg skal se min lille prutfis igen

Jeg har også et budget, synes principielt ikke man skal bruge mere end 5000 kr. på barnevogn og dem vil min kære far god give, men der er jo mange ting der skal købes. Så jeg vil ud og mærke på nogle barnevogne og hvis jeg (mod min vilje) forelsker mig i en dyr af slagsen så vil jeg prøve at finde den brugt.

hihi lyder bekendt.. jeg forelskede mig desværre i emmaljungas ret hurtigt. men hva... mon ik den bliver sat ned til januar og en voksipose kan pruttes lidt ned jeg håber det...

rigtig meget helt og lykke på torsdag. jeg skriver lige og hører hvordan det er gået...

det er blevet lektie tid så SKAL lukke pc ned nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

dorthemus

BlyViol skriver:

hihi lyder bekendt.. jeg forelskede mig desværre i emmaljungas ret hurtigt. men hva... mon ik den bliver sat ned til januar og en voksipose kan pruttes lidt ned jeg håber det...

rigtig meget helt og lykke på torsdag. jeg skriver lige og hører hvordan det er gået...

det er blevet lektie tid så SKAL lukke pc ned nu

I lige måde. Jeg  også for at jeres bebs helt er som den skal være

Anmeld

12. november 2009

hc=k

dorthemus skriver:

Kan du fortælle hvorfor?

Ja det kan jeg helt bestemt.

Da vi skulle have barnevogn måtte jeg vælge lige den jeg helst ville have inde for rimelighedes grænser. Jeg falt pladask for min trille. Den havde alt stor kasse, lufthjul, indkøbskurv i metal og jeg kan jo blive ved. Den vejer ikke det halve af de fleste andre barnevogne. Ja jeg synes bare den er genial..

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

hc=k skriver:

Ja det kan jeg helt bestemt.

Da vi skulle have barnevogn måtte jeg vælge lige den jeg helst ville have inde for rimelighedes grænser. Jeg falt pladask for min trille. Den havde alt stor kasse, lufthjul, indkøbskurv i metal og jeg kan jo blive ved. Den vejer ikke det halve af de fleste andre barnevogne. Ja jeg synes bare den er genial..

Jeg hælder altså også meget til en Trille...MÅ ud i weekenden og kigge lidt. Alle de historier og billeder der har været de sidste dage giver mig kriller i fingrene

Anmeld

12. november 2009

hc=k

dorthemus skriver:

Jeg hælder altså også meget til en Trille...MÅ ud i weekenden og kigge lidt. Alle de historier og billeder der har været de sidste dage giver mig kriller i fingrene

Det er jo også bare en fantastisk vogn

Og der er lige et kæmpe plus mere og det er at man ikke skal betale en formue for den. Vi gav 4500 for vores

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

hc=k skriver:

Det er jo også bare en fantastisk vogn

Og der er lige et kæmpe plus mere og det er at man ikke skal betale en formue for den. Vi gav 4500 for vores

Lige præcis...jeg kvier mig virkelig også ved at give mere end 5000 kr. Der er jo så rigeligt at bruge penge på med sådan en lille prutfis

Anmeld

12. november 2009

hc=k

dorthemus skriver:

Lige præcis...jeg kvier mig virkelig også ved at give mere end 5000 kr. Der er jo så rigeligt at bruge penge på med sådan en lille prutfis

Jamen ja og der er sgu ingen der siger at en barnevogn til 14000 er bedre end de billigere modeller. Tværtimod

Anmeld

15. november 2009

Ranarupta

Ihh, jeg er superfascineret af Stokken. Men jeg er lidt i tvivl om, hvad man gør, når bebs bliver for stor til liften, der jo ikke er så stor... 

Hvor sover bebs så?

Anmeld

15. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi valgte barnevogn fra og købte istedet emmaljunga cerox 360 klapvogn, voksi posen og basen til autostol - så når vi skulle handle ind kunne nøjes med selve klapvognsstel og så sætte stolen fast på det.

Det har vi ikke fortrudt. Også fordi vi pt bor i lejlighed, den er nem at komme rundt med og fylder intet i bil - uden skulle skille den ad.

Vi kigger pt meget efter hus og ved at ved den næste (engang) at vi der har plads til barnevogn og er ikke i tvivl det bliver også en emmaljunga. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2009

SHERO

Jeg har intet forstand på barnevogne, men har fået en Scandia Go af min mor, hun brugte scandia til os, så regner med den er god nok. Kostede heller ikke en formue, 4000 kr incl. lift mv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.