Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

dorthemus

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ja jeg har valgt alt andet end praktisk til mine to børn. Har begge gange haft en Silvercross. En fantastisk vogn som ikke fejler noget, andet end ta den ikke lige kan presses ind bag i en bil:0)

Til min datter den Bordaux(1000 kr). Til vores kommende dreng havde vi først købt en blå, men fortrød og købte istedet en grøn, da den var billigere og kunne hentes tættere på hvor vi bor(800 kr).

Bor i midten af viborg, og har brugt den til at gå byen tykt og tyndt, inde i butikker, skovtur osv uden problemer:0)

Elsker den

Knus Christina

Det er jo en rigtig Rolls Royce  Super flot, men jeg er mere til det mere sporty og praktiske look..hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

MoarViborg

dorthemus skriver:

Den er meget fiks  Og sikke en sød datter I har

Årh tak  Hun er en guldklump!

Anmeld

11. november 2009

Valle81

dorthemus skriver:

Det er jo en rigtig Rolls Royce  Super flot, men jeg er mere til det mere sporty og praktiske look..hehe

He he:0) Ja, tror også jeg er lidt ene om min fetish, har endnu ikke set andre i Viborg med sådan en vogn:0) Og jeg skal love dig for at man får meget opmærksomhed, når man kommer trillende.

Jeg er også lidt den, jeg gider ikke have det de andre har. DA jeg ventede Asta havde alle bare den sorte Brio barnevogn, så jeg blev stædig og sagde, sådan en vil jeg ikke have:0) Sagt med et stort smil på læben:0)

Så det blev så i en helt anden boldgade:0)

Jeg håber virkelig du finder lige det du søger, men som du selv skriver, så skal du ud og have fingrerne i. Mærke, føle, se osv. Der findes mange rigtig rigtig lækre:0)

Knus

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Ihh den er pæn  Men med mindre jeg finder en super billig Odder så er den bare for dyr!

Er også super glad for den.....

Den er fra 2002... Min onkel og hans kone købte den til deres første søn, og brugte den igen til nr 2. De gav næsten 10.000 for den. Så købte jeg den for 2½ år siden til Nicklas for 3000 kr, og skal bruge den igen til den lille ny...

Der er ikke så meget som en skramme på den, den er ikke falmet nogen steder og der har kun skulle skiftes hjul på den 1 gang, og det var da jeg købte den.....

Den er super!!

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Valle81 skriver:

He he:0) Ja, tror også jeg er lidt ene om min fetish, har endnu ikke set andre i Viborg med sådan en vogn:0) Og jeg skal love dig for at man får meget opmærksomhed, når man kommer trillende.

Jeg er også lidt den, jeg gider ikke have det de andre har. DA jeg ventede Asta havde alle bare den sorte Brio barnevogn, så jeg blev stædig og sagde, sådan en vil jeg ikke have:0) Sagt med et stort smil på læben:0)

Så det blev så i en helt anden boldgade:0)

Jeg håber virkelig du finder lige det du søger, men som du selv skriver, så skal du ud og have fingrerne i. Mærke, føle, se osv. Der findes mange rigtig rigtig lækre:0)

Knus

Jeg kender skam godt det med, at ville det modsatte af hvad andre gør  Desværre er jeg, som kommende alenemor, nødt til at sætte praktisk/økonomisk før blær

I øjeblikket glor jeg meget efter barnevogne i gadebilledet, men skal snart ind i sådan en babybutik og snuse lidt rundt.

Knus Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Er også super glad for den.....

Den er fra 2002... Min onkel og hans kone købte den til deres første søn, og brugte den igen til nr 2. De gav næsten 10.000 for den. Så købte jeg den for 2½ år siden til Nicklas for 3000 kr, og skal bruge den igen til den lille ny...

Der er ikke så meget som en skramme på den, den er ikke falmet nogen steder og der har kun skulle skiftes hjul på den 1 gang, og det var da jeg købte den.....

Den er super!!

Jeg har også tænkt på at købe brugt. Mest fordi jeg så kan få det jeg helst vil have til en billigere penge...nu skal jeg så lige finde ud af HVAD jeg vil have

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Jeg har også tænkt på at købe brugt. Mest fordi jeg så kan få det jeg helst vil have til en billigere penge...nu skal jeg så lige finde ud af HVAD jeg vil have

Ja det er ikke nemt, der er rigtig mange forskellige....

Min veninde har en trille og er super glad for den!!!

Jeg sagde allerede i 2002 da min onkel købte deres at sådan en skulle jeg bare have når jeg skulle have børn. Så deres købte jeg da jeg så blev gravid... :0)

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Ja det er ikke nemt, der er rigtig mange forskellige....

Min veninde har en trille og er super glad for den!!!

Jeg sagde allerede i 2002 da min onkel købte deres at sådan en skulle jeg bare have når jeg skulle have børn. Så deres købte jeg da jeg så blev gravid... :0)

Trille er relativ billig og har lige fået "bedst i test" sammen med Emmaljunga i TÆNK. Nu får vi se  Smadder rart med alle jeres erfaringer!

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Trille er relativ billig og har lige fået "bedst i test" sammen med Emmaljunga i TÆNK. Nu får vi se  Smadder rart med alle jeres erfaringer!

Jeg ville smadder gerne prøve og ud og skulle købe en hel ny vogn... Men det er spild af penge, og når den vi har intet fejler ville det jo være tåbeligt...

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeps den tænker jeg også stadig på. Må snart lige se den

Jeg ville bare vente med at køre ind og aflevere den, til du havde været til nf...

Så kommer jeg med den. Så ka du sådan set bruge den eller gi den væk. Jeg skal bare af med den (har fået en brugt kombivogn til den næste...når det engang sker... :-S)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.