Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg ville bare vente med at køre ind og aflevere den, til du havde været til nf...

Så kommer jeg med den. Så ka du sådan set bruge den eller gi den væk. Jeg skal bare af med den (har fået en brugt kombivogn til den næste...når det engang sker... :-S)

Snart snart snart  Ja det ku være fint hvis du kunne komme ind med den en dag. Nu ses vi jo også snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Kaufie

Har ikke læst alle indlæg, så måske bare en gentagelse:

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme - 2006 model, mener jeg. Stellet er jeg IKKE tilfreds med - det er temmelig rustent, men ok - den har så også stået ude stort set konstant - under carport, men stadig i temmelig fugtig luft - og vi har nok ikke gjort så meget for at vedligeholde stellet.

Jeg vil have nyt stel til næste barn - hvis jeg da ikke kan få en hel ny barnevogn. Jeg vil gerne have en med fast/hård kaleche - Emmaljungas er blød og kan ikke låses - derfor må min dpmor faktisk ikke bruge den.  Der har været tilfælde, hvor kalechen er blæst ned og derved risikerer regnslaget jo at ligge hen over det sovende barn  Men hun er en erfaren dame, der ved hvordan hun skal stille den for at undgå ulykker.

Anmeld

11. november 2009

Kaufie

MoarViborg skriver:

TJa jeg EEEELSKER bare min Stokke! Vi bor midt i en gågade, så der var slet ikke nogen tvivl da jeg skulle vælge! Stokken er super nem at komme omkring med, og perfekt til cafe besøgende, hvor min Maya kan sidde med ved bordet!

Jeg har hørt Stokke vognene har nemmere ved at vælte fordi tyngdepunktet ligger så højt oppe - har det noget på sig?

Anmeld

11. november 2009

MoarViborg

Kaufie skriver:

Jeg har hørt Stokke vognene har nemmere ved at vælte fordi tyngdepunktet ligger så højt oppe - har det noget på sig?

Uhh, det skal jeg ikke kunne sige? Altså jeg har aldrig oplevet det, og det er heller ikke noget jeg sådan har tænkt over! Men håber det da ikke, for hun bliver godt nok mere og mere livlig Men omvendt ligger hun aldrig alene i den (Vi bor i lejlighed uden altan, så hun står ikke ude og sover)..

Anmeld

11. november 2009

Mca<3

MoarViborg skriver:

TJa jeg EEEELSKER bare min Stokke! Vi bor midt i en gågade, så der var slet ikke nogen tvivl da jeg skulle vælge! Stokken er super nem at komme omkring med, og perfekt til cafe besøgende, hvor min Maya kan sidde med ved bordet!

Jeg syntes den er så underlig .. Kan hun overhoved ligge i den som barnevogn mere ??   Er den ikke også lidt hård for ryggen ?? Tænker der mangler affjedring ??  Jeg er nok skide gammeldags

Anmeld

11. november 2009

Moldemine

dorthemus skriver:

Hej piger

Fortæl mig om jeres valg af barnevogne:

1) Hvilket mærke og hvorfor?

2) Har den levet op til jeres forventninger?

Jeg synes det er en jungle  Og alle de fine ord siger mig ikke rigtig noget. Jeg har brug for en barnevogn som er funktionel, smart og nem at slå sammen og køre rundt med i byområde.

Jeg har læst om Trille Gigant, som fik betegnelsen "bedst i test" hos forbrugermagasinet TÆNK...det gjorde Emmaljunga også, men er 1500 kr. dyrere og det trækker ned hos mig.

Jeg venter spændt!

Dorthe

Hejsa
Jeg har en Trille Gigant, og jeg er smadder glad for den.
den kan jeg varmt anbefale
Knus Maria

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Malouis skriver:

Hejsa
Jeg har en Trille Gigant, og jeg er smadder glad for den.
den kan jeg varmt anbefale
Knus Maria

Ihh hvor er jeg glad for det du siger

Ku´ jeg lokke dig til at fortælle mere?: f.eks. er den nem at slå sammen? Hvordan er den at køre med i byen? Hvor købte du den og til hvad pris? Og andet du kan dele med mig..

Knus Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Kaufie skriver:

Har ikke læst alle indlæg, så måske bare en gentagelse:

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme - 2006 model, mener jeg. Stellet er jeg IKKE tilfreds med - det er temmelig rustent, men ok - den har så også stået ude stort set konstant - under carport, men stadig i temmelig fugtig luft - og vi har nok ikke gjort så meget for at vedligeholde stellet.

Jeg vil have nyt stel til næste barn - hvis jeg da ikke kan få en hel ny barnevogn. Jeg vil gerne have en med fast/hård kaleche - Emmaljungas er blød og kan ikke låses - derfor må min dpmor faktisk ikke bruge den.  Der har været tilfælde, hvor kalechen er blæst ned og derved risikerer regnslaget jo at ligge hen over det sovende barn  Men hun er en erfaren dame, der ved hvordan hun skal stille den for at undgå ulykker.

Tak for dine inputs

Anmeld

11. november 2009

starsofheaven

Vi har en emmaljunga combi mondual duo vogn og den er vi rigtige glade for, vi har fornylig købt en brugt emmaljunga big star supreme med større liggemål på 97 cm så vores datter kan ligge og sove i den osv.. ellers bruger vi combien til klapvogn og så vil vi bruge den når der kommer en lille bror eller lille søster.. men vi er super glade for dem begge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2009

guggle

MisjelleMoar skriver:

Vent med at købe til Januar udsalget... der bliver de sat forholdsvist langt ned og de plejer at have flere forskellige. Min svigerinde går også og leder efter barnevogn og der sagde ekspedienten også at de skulle vente til Januar udsalget. Måske i er heldige

Jep

Jeg købte min emmaljunga classic (sort) på et kø-tilbud til 3999,- Inkl. lift, pusletaske og madrasser :-)

ttroppede op kl. 5 om morgenen og blev den lykkelige ejer da de åbnede kl. 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.