Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

LISBETH:-)

Da vi ventede amalie i 2007 købte vi en emmaljunga barnevogn og den har været alle pengene værd. Den fejler stadig intet, selvom Amalie har sovet i den i over 2 år. Og den skal også bruges til den næste da den intet fejler. Den er nem og slå sammen mv.

Jeg vil gerne tilføje at alle jeg kender der har købt en kombi vogn, altså med barnevogn og klapvogn i et, har fortrudt deres køb, da barnevognsdelen er kortere så de har ikke kunne bruge den i så lang tid, og klapvognsdelen heller ikke er optimal.

Jeg synes personligt at det vigtigste er liggemålet, vægten, fjedrene, og at der er punkterfrie dæk.

Hvis man spørger i div. forretninger om de ikke har nogen udgået emmaljunga modeller stående, kan man tit sparer penge.

God jagt

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

frk Jensen

dorthemus skriver:

Jeg glæder mig til januar udsalg   De der Emma´er er også lækre!!

Du må få et barn mere så du kan komme ud og trille noget mere

Dorthe

Jeg skal lige ud og finde nogle bedre gener til den næste bebs.. Men så skal der også produceres nogle flere unger..

God jagt i barnevogns junglen..

knus

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Perl skriver:

Ja jeg er også helt vildt med den.. rigtigt smart  bare også dyr derefter

Sådan er det altid

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

MisjelleMoar skriver:

Vent med at købe til Januar udsalget... der bliver de sat forholdsvist langt ned og de plejer at have flere forskellige. Min svigerinde går også og leder efter barnevogn og der sagde ekspedienten også at de skulle vente til Januar udsalget. Måske i er heldige

Det vil jeg gøre  Skal jo stengt taget heller ikke bruge den før om seks måneder

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Da vi ventede amalie i 2007 købte vi en emmaljunga barnevogn og den har været alle pengene værd. Den fejler stadig intet, selvom Amalie har sovet i den i over 2 år. Og den skal også bruges til den næste da den intet fejler. Den er nem og slå sammen mv.

Jeg vil gerne tilføje at alle jeg kender der har købt en kombi vogn, altså med barnevogn og klapvogn i et, har fortrudt deres køb, da barnevognsdelen er kortere så de har ikke kunne bruge den i så lang tid, og klapvognsdelen heller ikke er optimal.

Jeg synes personligt at det vigtigste er liggemålet, vægten, fjedrene, og at der er punkterfrie dæk.

Hvis man spørger i div. forretninger om de ikke har nogen udgået emmaljunga modeller stående, kan man tit sparer penge.

God jagt

Lisbeth

Jeg vil heller ikke have en kombivogn...og går nemlig også efter én der er lang som han/hun kan bruge i minimum to år. Jeg så elsker jeg at gå og har ikke nogen bil så den kal være robust og nem at navigere rundt med.

Går det ellers godt med dig og bebs?

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Vi har denne odder vogn... De er meget dyre ja, men tilgengæld smadder gode.... Vores er bare helt sort, og med en lille refleks kant hele vejen rundt om vognen... Kan ikke finde billede af en magen til!

Ihh den er pæn  Men med mindre jeg finder en super billig Odder så er den bare for dyr!

Anmeld

11. november 2009

MoarViborg

TJa jeg EEEELSKER bare min Stokke! Vi bor midt i en gågade, så der var slet ikke nogen tvivl da jeg skulle vælge! Stokken er super nem at komme omkring med, og perfekt til cafe besøgende, hvor min Maya kan sidde med ved bordet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Ja jeg har valgt alt andet end praktisk til mine to børn. Har begge gange haft en Silvercross. En fantastisk vogn som ikke fejler noget, andet end ta den ikke lige kan presses ind bag i en bil:0)

Til min datter den Bordaux(1000 kr). Til vores kommende dreng havde vi først købt en blå, men fortrød og købte istedet en grøn, da den var billigere og kunne hentes tættere på hvor vi bor(800 kr).

Bor i midten af viborg, og har brugt den til at gå byen tykt og tyndt, inde i butikker, skovtur osv uden problemer:0)

Elsker den

Knus Christina

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

MoarViborg skriver:

TJa jeg EEEELSKER bare min Stokke! Vi bor midt i en gågade, så der var slet ikke nogen tvivl da jeg skulle vælge! Stokken er super nem at komme omkring med, og perfekt til cafe besøgende, hvor min Maya kan sidde med ved bordet!

Den er meget fiks  Og sikke en sød datter I har

Anmeld

11. november 2009

Lillefe

dorthemus skriver:

Sådan er det altid

Ja dete r jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.