Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

dorthemus

Perl skriver:

Hejsa Vi købte en city cerox 360 klapvogn som man også kan bruge som barnevogn, ved at sætte liften på. den var vi glade for men ville allerhelst have haft købt den som hedder stokke barnevogn som kan bruges til begge ting men hvis man for eks går på café eller lign kan den instilles til at passe til bordet

sætter lige billeder ind

Var lige inde og prøve at finde den med barnevogns delen til city cerox'en.. kunne ikke lige finde modellen på deres hjemmeside måske den er udgået elelr noget... men fandt i hvert fald et billede af klap vognen

de skulle begge være lette at klappe sammen mm.

Hjememside. www.emmeajunga.se og   http://www.stokke.com/da-dk/ 

Held og lykke

Det var da en foxy barnevogn fra Stokke  Der er godt nok meget at vælge imellem. Tror snart jeg må ud og pille og røre lidt så jeg kan få en bedre fornemmelse af tingene

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

dorthemus

Hellemor skriver:

Vi har en Emmaljunga barnevog, som vi købte brugt. Vi var så heldige at finde èn som stort set ikke var brugt. Vi gav 4500 kr med lift, pusletaske og madraser, den er super flot. Synes det er en rigtig dejlig vogn, nem at tage med, dejlig stor og god at køre med.

Super  Jeg har også været på dba.dk og tjekke ud og jeg har intet imod at købe brugt hvis det er en ordentlig kvalitet til prisen.

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

N&J

Jeg har købt en trille vicky, plusserne ved den er at den er hele 99 cm i læn´gden, så er jo ligesom en barnevogn, derudover så fungere den super, har punkterfrihjul, og ligeså meget plads under vognen som en barnevogn, som var et must fra mig, da jeg selv skal handle og tingene skal jo helst kunne være under. Derudover kan den bruges som klapvogn. (jeg har en lift madras i) minus ved den er at der kun er bremse i den ene ende, styret er ikke svingbart, men barnevognskassen kan vendes med lethed (syntes jeg ihvertfald) men det er et svært market at finde rundt i, så held og lykke..

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

BetinaMørk skriver:

Jeg har en Emmaljunga big star supreme.. Jeg elsker min emma vagon!!

Jeg gav 5000 for den på januar udsalg, men uden lift og pusletaske.

Den lever helt klart op til mine forventninger. Den er nem at komme rundt med i byen og have med i bussen..
Vi bruger den hver dag, Marcus har den altid med i dagplejen og sover i den til middag hver dag..

Syns den er alle de 5000 kr værd, og jeg vræler den dag jeg ikke skal suse rundt med den mere..

Knus Betina

Jeg glæder mig til januar udsalg   De der Emma´er er også lækre!!

Du må få et barn mere så du kan komme ud og trille noget mere

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Lise skriver:

Vi har en Odder Olympia med X-dream stel. Den er super lækker, og x-dream stellet er jo helt fantastisk. Det kan slås sammen til næsten ingenting  Vi havde en mindre bil da vi købte den, så den skulle kunne være bag i den.

Den koster vist 8000 med x-dream stellet, og 6000+noget med standard stel - men det var svigerfar der betalte, så vi skulle da have det bedste

Har hørt at Trille vognene ruster og er lidt noget bras, men har aldrig ejet en, så ved ikke så meget om det.

En Odder er lækker men AAAALT for dyr for mig, desværre

Det havde jeg ikke hørt om Trille...hmmm. Jeg må se mig godt for når tiden nærmer sig

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Jeg har købt en trille vicky, plusserne ved den er at den er hele 99 cm i læn´gden, så er jo ligesom en barnevogn, derudover så fungere den super, har punkterfrihjul, og ligeså meget plads under vognen som en barnevogn, som var et must fra mig, da jeg selv skal handle og tingene skal jo helst kunne være under. Derudover kan den bruges som klapvogn. (jeg har en lift madras i) minus ved den er at der kun er bremse i den ene ende, styret er ikke svingbart, men barnevognskassen kan vendes med lethed (syntes jeg ihvertfald) men det er et svært market at finde rundt i, så held og lykke..

Tak  Mange af de overvejelser og erfaringer du har får jeg jo også som kommende alenemor.

Det er da smart at den også kan bruges som klapvogn

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

TAK for alle jeres svar...jeg vidste jeg kunne regne med jeres ekspertise

Jeg har skrevet alle navnene ned og vil begynde at kigge mig omkring

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

Lillefe

Det var da en foxy barnevogn fra Stokke  Der er godt nok meget at vælge imellem. Tror snart jeg må ud og pille og røre lidt så jeg kan få en bedre fornemmelse af tingene

Dorthe

Ja jeg er også helt vildt med den.. rigtigt smart  bare også dyr derefter

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

Hejsa

Vi har denne odder vogn... De er meget dyre ja, men tilgengæld smadder gode.... Vores er bare helt sort, og med en lille refleks kant hele vejen rundt om vognen... Kan ikke finde billede af en magen til!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2009

Misjelle

dorthemus skriver:

Tak

Den ville jeg også helst have, men den er normalt rigtig dyr...men finder man lige et slagtilbud som I gjorde, så er det jo en anden sag

Dorthe

Vent med at købe til Januar udsalget... der bliver de sat forholdsvist langt ned og de plejer at have flere forskellige. Min svigerinde går også og leder efter barnevogn og der sagde ekspedienten også at de skulle vente til Januar udsalget. Måske i er heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.