Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Hellemor

Vi har en Emmaljunga barnevog, som vi købte brugt. Vi var så heldige at finde èn som stort set ikke var brugt. Vi gav 4500 kr med lift, pusletaske og madraser, den er super flot. Synes det er en rigtig dejlig vogn, nem at tage med, dejlig stor og god at køre med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

frk Jensen

Jeg har en Emmaljunga big star supreme.. Jeg elsker min emma vagon!!

Jeg gav 5000 for den på januar udsalg, men uden lift og pusletaske.

Den lever helt klart op til mine forventninger. Den er nem at komme rundt med i byen og have med i bussen..
Vi bruger den hver dag, Marcus har den altid med i dagplejen og sover i den til middag hver dag..

Syns den er alle de 5000 kr værd, og jeg vræler den dag jeg ikke skal suse rundt med den mere..

Knus Betina

Anmeld

11. november 2009

Lise

Vi har en Odder Olympia med X-dream stel. Den er super lækker, og x-dream stellet er jo helt fantastisk. Det kan slås sammen til næsten ingenting  Vi havde en mindre bil da vi købte den, så den skulle kunne være bag i den.

Den koster vist 8000 med x-dream stellet, og 6000+noget med standard stel - men det var svigerfar der betalte, så vi skulle da have det bedste

Har hørt at Trille vognene ruster og er lidt noget bras, men har aldrig ejet en, så ved ikke så meget om det.

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Alexanders Moar ... skriver:

Jamen vi har købt en simo ...   Den er hamrende flot , god størrelse og self. godkendt   Den kostede knap 5000 kr med lift og pusletaske ...

En Simo kender jeg slet ikke, men igen det er jo et KÆMPE marked....jeg hader når jeg har for mange valgmulighder

Men jo den er billig og det er altså også et vigtigt kriterie for mig, så tak for det

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Hej piger

Fortæl mig om jeres valg af barnevogne:

1) Hvilket mærke og hvorfor?

2) Har den levet op til jeres forventninger?

Jeg synes det er en jungle  Og alle de fine ord siger mig ikke rigtig noget. Jeg har brug for en barnevogn som er funktionel, smart og nem at slå sammen og køre rundt med i byområde.

Jeg har læst om Trille Gigant, som fik betegnelsen "bedst i test" hos forbrugermagasinet TÆNK...det gjorde Emmaljunga også, men er 1500 kr. dyrere og det trækker ned hos mig.

Jeg venter spændt!

Dorthe

Også er der jo den gratis version Brio, som står hos mig og kan blive bragt, men som du selv lige skal gøre rent?

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

trunte89 skriver:

Vi købte en billig en i babysam. Tror vi gav 2000 for den.

Ville rigtig gerne ha haft en emmaljunga, synes de er SÅ lækre, men synes så også at det er VILDT mange penge.

Vi købte så en emmaljunga klapvogn i stedet.

Er rigtig glad for, at vi gjorde det på den måde, for barnevognen har vi ikke brugt særlig meget.

Tak, tror også det kan betale sig at se sig godt for. Jeg tror jeg kommer til at bruge en barnevogn rigtig meget da jeg elsker at gå og ingen bil har. Desuden bor jeg i byen med en lukket gård.

Og jo Emmaljunga er lækre

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Også er der jo den gratis version Brio, som står hos mig og kan blive bragt, men som du selv lige skal gøre rent?

Jeps den tænker jeg også stadig på. Må snart lige se den

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

malou skriver:

Jeg er vildt glad for min Basson Grande.... den er nem at putte i bilen og meget let at kører rundt med. Og victor elsker at sove i den Så den hos Kære Børn igår til 3995.- Jeg valgte den fordi den har alle de godkendte ting den skal.. kan ikke tippe/vælte da der er den der støtte både for og bag.. desuden har den liggemål 97 så han kan sove ude i den til at bliver ca.3 år. Det var vigtigt for mig...

knus Malou

www.basson.dk

Okay det var billigt  Og smart at den låser i begge ender og kan bruges så længe.

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Vi har foreløbigt valgt Emmaljungas kombivogn fordi den er i super kvailitet, vildt flot, perfekt til at manøvrere rundt med inde i byen, og da vi alligevel ikke har noget sted at stille vores datter udenfor når hun skal sove er det ikke nødvendigt med det helt store liggemål. Desuden er jeg ikke så stor (spinkel på 160cm) og netop den kombivogn er til at styre for mig og jeg kan selv bære barnvognsdelen/liften op på 1.sal uden hjælp.

Hvis hun så ender i en dagpleje hvor de skal sove i barnevognen må vi købe en gammel brugt en som kan stå fast hos dagplejen til det ene formål.

Ja det er bare med at have alle kriterierne på plads...den er rigtig fin, men tror hellere jeg vil have en barnevogn...måske  Ihh det er altså svært, for jeg bor på fjerde sal så det er jeg også nødt til at have med i overvejelserne.

Dorthe

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

MisjelleMoar skriver:

Vi valgte en emmaljunga big star supreme. På det tidspunkt var den bedst i test (mener jeg stadig den er). Den er let at slå sammen, kræver dog en stor bil, Så havde den termobund hvilket jeg synes er et plus, da de træbunde godt kan blive lidt jordslåede efter at have været ude i meget fugtigt vejr.

Synes dog den var enorm dyr, men en dag vi tilfældigt var i babysam, var lige netop den farve jeg havde forelsket mig i sat ned til 5000 med lift og pusletaske, så den sprang vi på

Held og lykke med at finde vognen

Tak

Den ville jeg også helst have, men den er normalt rigtig dyr...men finder man lige et slagtilbud som I gjorde, så er det jo en anden sag

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.