Bøsser og lesbiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Betina88 skriver:

De burde slet ikk' ha' lov .. Hva' ville de andre børn ikk' gøre mod det barn der bli'r adopteret af homoseksuelle ? De vil bli' så mobbet at det ka' ende med selvmord ..

Hvorfor skulle lige præcis de børn blive mobbet bare fordi deres folældre er til samme køn som dem selv?
Det tror jeg ikke børnene vil blive hvis det blev vedtaget at bøsser og lesbiske fik samme retigheder som os andre.
Så ville børn med enlige mødre og som ikke kender deres far også blive mobbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Maise

Astrids-mor skriver:

Jeg synes klart de skal have lov, om ikke andet skal lesbiske have lov at være gravide med deres egne børn hvis det er det de vil.!

Hørte en dag i radionen noget om at børn i den slags fam. faktisk lever bedre end i en alm. fam. pga der ikke er så mange dikutioner og sådanne ting.

Selv kender jeg et par lesbiske som faktisk har fået et barn. Hvor den ene kvinde var gravid. Og hvor synes jeg bare det er fantastisk, for hvorfor må de ikke når vi må. Og så endda oveni købet så kan vi sq også leve som enlige mødre. Så burde både bøsser og lesbiske også måtte..

Oveni det synes jeg også de skal have lov at må blive gift i den alm. kirkestyre, og ikke kun på rådhuset.
BØSSER OG LESBISKE ER OGSÅ MENNESKER DER LEVER MED KÆRLIGHED OG HAR FAKTISK OGSÅ ET LIV, SOM OS ANDER (alm.) MENNESKER

PRÆCIS

Anmeld

8. november 2009

FrkT

Ja, det mener jeg helt sikkert at de skal. De har ligeså meget ret til børn som vi andre har, og de kan helt sikkert blive ligeså gode forældre. Og den med at det ikke er naturligt at have to fædre eller to mødre, den holder ikke i min verden. For det er jo netop det verdenen er ved at udvikle sig til - at det ER naturligt.

Hvis jeg selv skulle vælge mellem fx at vokse op kun med min mor eller kun med min far ELLER to mødre eller to fædre, så ville jeg da klart vælge at have to forældre.

Synes ærlig talt det er diskreminering at sige at bøsser eller lesbiske ikke skal have ret til børn - lidt ligesom at sige at sorte ikke skal have ret til børn, og det er jo langt ude! Vi bør alle være lige og dermed også have lige rettigheder. Og tænk da på alle de børn som mangler et hjem - de ville da være fantastisk om de kunne få hjem.

Anmeld

8. november 2009

Ansemusen

Limya skriver:

grunden er ikke ny. du har sikkert hørt den mange gange,"" Det er ikke naturligt, et barn har brug for en mor og far, ikke en far og far eller mor og mor. 

Hvad med enlige forældre så???

Anmeld

8. november 2009

Ansemusen

Betina88 skriver:

Det mener jeg sku' da seriøst ! Der er børn der ha' begået selvmord i dette her land på grund af mobning ! Det er blevet nævnt i nyhederne og i blade !

Hold da op for en snævertsynethed  Ved du hvad, børn kan blive mobbet for SÅ mange ting, som en anden også skriver! Og jeg har hørt flere børn af homoseksuelle fortælle positivt om det, og som er blevet yderst velfungerende mennesker!

Tror den slags holdninger bunder i præcis det samme som fx. racisme - nemlig frygten for det ukendte!

Anmeld

8. november 2009

Ansemusen

Limya skriver:

nej jeg mener ikke at mænd og kvinder skal være sammen for at have børn. Børn bliver til, hvis en mand og kvinde er sammen,.. om det så bliver skilt eller sådan noget er jo meget menneskelig. enlige som ikke kan få børn skal da have lov til at adoptere, og det er jeg slet ikke imod.hvad jeg er imod er at bøsser og lesbiske adoptere, eller børn bliver til på en anden måde end den naturlige, f.eks kunstigbefrugning eller donore.

jeg er general imod det"UNATURLIGE""

More clear?

Knuz

Det er tydeligt at se at det skyldes din modstand imod homoseksuelle!! Hvis det er unaturligt at have to mødre eller to fædre, er det vel lige så unaturligt med kun én mor eller én far! Uanset hvem der adopterer er barnet jo lavet af en mand og en kvinde, hvilket du skriver er det naturlige. Hvorfor kan homoseksuelle så ikke være præcis lige så gode forældre som os andre? Tænk på hvis DU var født som homoseksuel, hvordan ville du så have det med aldrig at kune få børn, fordi nogle synes det er unaturligt? Siden homoseksuelle er til, og faktisk i større omfang end man måske lige umiddelbart ved (idet mange ikke tør springe ud pga. negative holdninger netop imod homoseksuelle), må det jo være naturligt, for de er skabt af naturen på den jord vi alle lever på!

Anmeld

8. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Det som undrer mig når folk siger de ikke skal have lov er om de mon overhovedet dybest set tænker på barnets tarv.

Alle de små børn der ligger på fx rumænske børnehjem og bliver mere og mere fraværende i sindet fordi de bliver forsømt. Som til sidst skriger hvis de bliver taget op og krammet fordi de bliver bange, da de er vant til at ligge alene i deres eget skidt.

Vi mangler fx forældre til at tage sig af disse stakler.

Og skulle jeg vælge mellem at have to fædre eller to mødre eller at blive glemt og gemt bort på et rumænsk børnehjem, ja så havde jeg valgt det første.

Og det er måske i det perspektiv man skal se det. Synes jeg. For de ER lige så gode som alle andre forældre. Og så er der jo ingen tvivl om at barnet er ønsket.

Anmeld

8. november 2009

Lærke90

RGN skriver:

Det som undrer mig når folk siger de ikke skal have lov er om de mon overhovedet dybest set tænker på barnets tarv.

Alle de små børn der ligger på fx rumænske børnehjem og bliver mere og mere fraværende i sindet fordi de bliver forsømt. Som til sidst skriger hvis de bliver taget op og krammet fordi de bliver bange, da de er vant til at ligge alene i deres eget skidt.

Vi mangler fx forældre til at tage sig af disse stakler.

Og skulle jeg vælge mellem at have to fædre eller to mødre eller at blive glemt og gemt bort på et rumænsk børnehjem, ja så havde jeg valgt det første.

Og det er måske i det perspektiv man skal se det. Synes jeg. For de ER lige så gode som alle andre forældre. Og så er der jo ingen tvivl om at barnet er ønsket.

Anmeld

8. november 2009

Diana...

Uha jeg blive så ked af det når folk sige de ikke skal have lov det rammer mig sgu.

Min bedste ven er bøsse og ham og hans mand vil så gerne have et bare sammen, og jeg kan overhoved ikke se hvorfor de ikke skulle have lov, Hvis jeg kunne ville jeg til hver en tid føde hans barn for ham, men jeg ville aldrig kunne give det barn væk jeg har bådet på så længe. Jeg ønsker så meget for dem at de en da får en barn sammen og det gør mig ond at de ønsker de så meget men ikke kan få det.

Jeg kan virkelig ikke forstå at nogen synes det ikke er i orden og den med at det er unormalt den holder sgu bare ikke altså. De er lige så meget mennesker som vi er og vil passe deres barn lige så meget som vi andre gør. Og den med at de bliver mobbet den er sgu bare for langt ude, børn kan blive mobbet med alt de vejer for meget, de bruger briller, de har morgen hård, de går i anderledes tøj hvad ved jeg ALT. 

Jeg blev mobbet i skolen af pigerene fra min klasse fordi jeg snakket med drengene i en klasse over os altså de mobber med ALT.

Knus Diana der virkelig synes det er mega træls at der nogen der har sådan en holdning og virkelig godt kunne tænke sig at vide hvad der er så anderledes ved bøsser og lesbiske? 

Anmeld

8. november 2009

malou

Limya skriver:

grunden er ikke ny. du har sikkert hørt den mange gange,"" Det er ikke naturligt, et barn har brug for en mor og far, ikke en far og far eller mor og mor. 

Er det ikke vigtigere at hjælpe et forældreløst barn der ikke har særlige gode vilkår...fremfor at vælge evt. forældre fra pga deres partner status??? bøsser og lesbiske har da ligeså megen kærlighed at give et barn som alle os andre.... jøsses jeg synes det er hårde ord du kommer med... men fair nok.. det er jo din holdning....

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.