Uha jeg blive så ked af det når folk sige de ikke skal have lov det rammer mig sgu.
Min bedste ven er bøsse og ham og hans mand vil så gerne have et bare sammen, og jeg kan overhoved ikke se hvorfor de ikke skulle have lov, Hvis jeg kunne ville jeg til hver en tid føde hans barn for ham, men jeg ville aldrig kunne give det barn væk jeg har bådet på så længe. Jeg ønsker så meget for dem at de en da får en barn sammen og det gør mig ond at de ønsker de så meget men ikke kan få det.
Jeg kan virkelig ikke forstå at nogen synes det ikke er i orden og den med at det er unormalt den holder sgu bare ikke altså. De er lige så meget mennesker som vi er og vil passe deres barn lige så meget som vi andre gør. Og den med at de bliver mobbet den er sgu bare for langt ude, børn kan blive mobbet med alt de vejer for meget, de bruger briller, de har morgen hård, de går i anderledes tøj hvad ved jeg ALT.
Jeg blev mobbet i skolen af pigerene fra min klasse fordi jeg snakket med drengene i en klasse over os altså de mobber med ALT.
Knus Diana der virkelig synes det er mega træls at der nogen der har sådan en holdning og virkelig godt kunne tænke sig at vide hvad der er så anderledes ved bøsser og lesbiske?
Anmeld