Limya skriver:
(...)hvad jeg er imod er at bøsser og lesbiske adoptere, eller børn bliver til på en anden måde end den naturlige, f.eks kunstigbefrugning eller donore.(...)
Jeg undskylder på forhånd, hvis nogen mener mit sprobrug er lidt for voldsomt! Det er IKKE min mening at støde nogen, men jeg føler mig en anelse ramt selv...
Av for fanden, en verbal lussing at komme med!

Jeg har sammen med min kæreste KÆMPET i snart 2 år på at få vores drømmebarn! Men det lykkes bare ikke.. Næste skridt for os bliver
måske at få hjælp, da det jo åbenlyst ikke er lykkes for os endnu.
Men jeg har så -
i dine øjne- ikke ret til at blive mor, fordi barnet ikke er lavet hjemme i dobbelt-sengen, men måske skal hjælpes på vej af lægerne? Det kan være mine æg og hans sæd, men fordi nogle læger har "parret" dem, så frafalder min ret til titlen biologisk mor, og min kærestes ret til at blive biologisk far??!!

Jamen altså.. Jeg er målløs og arrig!!
Jeg stopper her, inden jeg koger over, for jeg synes vi skal holde en pæn tone herinde. Men din kommentar har trådt på et par stykker af os, vil jeg skyde på...
Fair nok, vi har alle ret til vores meninger! Men jeg stiller mig MEGET uforstående over for dine!
For at svare på trådstarters spørgsmål, så synes jeg "Kirsten" eller "Bent" skal have lov til at få børn, hvadend deres kærester hedder "Niels" eller Jytte"... De er ligeså meget værd som os andre, og de har også kærlighed at øse ud af!