Bøsser og lesbiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

LouiseNielsen

Betina88 skriver:

Jo , jo , sandt nok .. Men i dag ska' man alligevel holde øje med de børn der mobber andre ..

Giver jeg dig fuldstændig ret i.....

Men som sagt børn kan finde på at mobbe med hva som helst... Om så det er en tyk mor, en far der sidder i kørestol, eller at barnet går med briller.... Der er tusind ting.

Så at bruge det som grund til at de ikke burde adoptere syntes jeg er lidt tør....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

TbCp

Betina88 skriver:

De burde slet ikk' ha' lov .. Hva' ville de andre børn ikk' gøre mod det barn der bli'r adopteret af homoseksuelle ? De vil bli' så mobbet at det ka' ende med selvmord ..

Ajjj det mener du ikke seriøst????

Anmeld

7. november 2009

Betina88

LouiseLarsen skriver:

Giver jeg dig fuldstændig ret i.....

Men som sagt børn kan finde på at mobbe med hva som helst... Om så det er en tyk mor, en far der sidder i kørestol, eller at barnet går med briller.... Der er tusind ting.

Så at bruge det som grund til at de ikke burde adoptere syntes jeg er lidt tør....

Det sku' da forvirrrende for barnet , hvem der er hva' ..

Jeg er sku' da gla' for at jeg ikk' ha' forældre af samme køn .. !

Anmeld

7. november 2009

Betina88

TbCp skriver:

Ajjj det mener du ikke seriøst????

Det mener jeg sku' da seriøst ! Der er børn der ha' begået selvmord i dette her land på grund af mobning ! Det er blevet nævnt i nyhederne og i blade !

Anmeld

7. november 2009

luckas-mor

syntes det er helt okay at både bøsser og lesbiske adoptere..

og i det hele taget få børn,,

de kan være lige så super go'e forældre som alle os der ikke er homoseksuelle.

kønslig påvirkning er ikke noget de behøver få fra f.eks en far eller f.eks en mor.
der er jo også enlige kvinder der får børn uden at have en mand, og mænd der er alene forælder uden indflydelse fra en kvinde, og de børn får alligevel hvad de har brug for fra et andet køn.

så Ja det er helt okay syntes jeg.

kram natascha

Anmeld

7. november 2009

Barbamama

LouiseLarsen skriver:

Skal de have lov til at adoptere?

Ja eller nej? Begrund hvorfor eller hvorfor ikke....

Jeg mener de kan være lige så godr forældre som alle andre, så hvorfor skal de ikke have lov til at føle det største der kan ske for et menneske, nemlig at blive forældre?!

Nej det er ikke naturligt, men det er det vel i princippet heller ikke at være HELT ung mor, være enlig mor eller far, eller måske noget helt 3.....

Hold en pæn tone piger, dette er en debat som jeg ikke ønsker skal udvikle sig til mudderkast....

Kram og go lørdag aften til jer alle....

Det er et emne jeg er i syv sind om.... På den ene side synes jeg de skal have lov for de kan elske deres barn lige så meget som alle andre....

På den anden side synes jeg ikke for barnets skyld for det kan blive mobbet utrolig meget med det tror jeg og så oveni det er det ikke helt naturligt... Jeg har intet imod homoseksuelle og har selv en i familien som jeg elsker og støtter utrolig meget, men det der med børn....hmmm... Hælder nok mest til at de ikke skal have børn

"Hold en pæn tone piger, dette er en debat som jeg ikke ønsker skal udvikle sig til mudderkast...."

Anmeld

7. november 2009

CarinaSB

Jeg mener de skal have lov .. De er jo lige så gode forældre som en mand og kvinde Og jeg syntes at det er synd at de kan have så meget besvær med at få lov til det .. Min far arbejede sammen med en kvinde der er lesbisk .. og hun fik nederlag på nederlag ... Og jeg havde virkelig så ondt af hende

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Betina88 skriver:

Det mener jeg sku' da seriøst ! Der er børn der ha' begået selvmord i dette her land på grund af mobning ! Det er blevet nævnt i nyhederne og i blade !

Ikke det med mobning. ved godt at mange bliver mobbet og det kan have forfærdelige konsekvenser.

Men fordi et barn har homoseksuelle forældre gør det dem da ikke absolut til mobbeoffer.

Anmeld

7. november 2009

Maise

For mig er det er spørgsmål om uvidenhed og fordomme. Min Svigerinde er lesbisk og lever i registreret partnerskab. Hun blev insimineret for 3,5 år siden og hende og hendes kone har den dejligste glade datter. Hun ved godt hvem der er hendes rigtige mor, og den anden er så en bonusmor. Barnet stortrives og har mange mandlige forbilleder i familien som hun har en tæt relation til. Far ved hun at hun har men at de ikke kender ham.

Alle har ret til deres meninger om dette emne, men når man som jeg har det i familien og ser at det fungerer, synes jeg det er trist at de homoseksuelle ikke har samme rettigheder som de heteroseksuelle. 50% af alle par/gifte med børn i Danmark lever ikke sammen længere, det synes jeg er endnu mere trist.

Anmeld

7. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg synes klart de skal have lov, om ikke andet skal lesbiske have lov at være gravide med deres egne børn hvis det er det de vil.!

Hørte en dag i radionen noget om at børn i den slags fam. faktisk lever bedre end i en alm. fam. pga der ikke er så mange dikutioner og sådanne ting.

Selv kender jeg et par lesbiske som faktisk har fået et barn. Hvor den ene kvinde var gravid. Og hvor synes jeg bare det er fantastisk, for hvorfor må de ikke når vi må. Og så endda oveni købet så kan vi sq også leve som enlige mødre. Så burde både bøsser og lesbiske også måtte..

Oveni det synes jeg også de skal have lov at må blive gift i den alm. kirkestyre, og ikke kun på rådhuset.
BØSSER OG LESBISKE ER OGSÅ MENNESKER DER LEVER MED KÆRLIGHED OG HAR FAKTISK OGSÅ ET LIV, SOM OS ANDER (alm.) MENNESKER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.