Bøsser og lesbiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.911 visninger
62 svar
0 synes godt om
7. november 2009

LouiseNielsen

Skal de have lov til at adoptere?

Ja eller nej? Begrund hvorfor eller hvorfor ikke....

Jeg mener de kan være lige så godr forældre som alle andre, så hvorfor skal de ikke have lov til at føle det største der kan ske for et menneske, nemlig at blive forældre?!

Nej det er ikke naturligt, men det er det vel i princippet heller ikke at være HELT ung mor, være enlig mor eller far, eller måske noget helt 3.....

Hold en pæn tone piger, dette er en debat som jeg ikke ønsker skal udvikle sig til mudderkast....

Kram og go lørdag aften til jer alle....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Skal de have lov til at adoptere?

Ja eller nej? Begrund hvorfor eller hvorfor ikke....

Jeg mener de kan være lige så godr forældre som alle andre, så hvorfor skal de ikke have lov til at føle det største der kan ske for et menneske, nemlig at blive forældre?!

Nej det er ikke naturligt, men det er det vel i princippet heller ikke at være HELT ung mor, være enlig mor eller far, eller måske noget helt 3.....

Hold en pæn tone piger, dette er en debat som jeg ikke ønsker skal udvikle sig til mudderkast....

Kram og go lørdag aften til jer alle....

Jeg kan ikke se nogen grund til de ikke skulle få lov.

Anmeld

7. november 2009

prettybutterfly

Ja de skal HELT klart ha lov til at aoptere! Der er så mange skod/lorteforældre ude i denne verden som desværre får børn, og får lov at beholde dem trods det er totalt synd for børnene. Bøsser og lesbiske kan jo være fantastiske forældre, så jeg ville da hellere selv have "homo" forældre end jeg ville have "skod- hetro" forældre.

Anmeld

7. november 2009

ekzunz

Ja da 

Anmeld

7. november 2009

LauraLW

Der er en laaaaang debat herinde om samme emne... skal se om jeg kan finde et link.

Men JO SELVFØLGELIG!

Anmeld

7. november 2009

Unalisa

jeg mener at bøsser og lesbiske skal ikke have lov til at adoptere.

Anmeld

7. november 2009

Honningblomst

Limya skriver:

jeg mener at bøsser og lesbiske skal ikke have lov til at adoptere.

Må jeg ikke høre grunden til din holdning...jeg kan nemlig ikke, lige meget hvordan jeg vender og drejer den finde en god grund til de ikke kan være præcis lige så gode forældre som alle andre.... så er lidt nysgerrig...

Knus Eva.,,,

Anmeld

7. november 2009

NaFe

Ja for min skyld kan man levet livet som man har lyst til, om det sammen med en af samme køn eller ej... om man har 5 koner eller 1 eller er alene forældre..

Det vigtigste er, at et hvert barn har RET til en tryg og glad barndom..kan personerne give barnet det, jamen så kan jeg ikke se noget problem i det

Anmeld

7. november 2009

Unalisa

Eva skriver:

Må jeg ikke høre grunden til din holdning...jeg kan nemlig ikke, lige meget hvordan jeg vender og drejer den finde en god grund til de ikke kan være præcis lige så gode forældre som alle andre.... så er lidt nysgerrig...

Knus Eva.,,,

grunden er ikke ny. du har sikkert hørt den mange gange,"" Det er ikke naturligt, et barn har brug for en mor og far, ikke en far og far eller mor og mor. 

Anmeld

7. november 2009

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Fra naturens side, er vi mennesker ikke lavet til at vi får børn kvinde og kvinde sammen, eller mand og mand sammen, vi er tvunget til at overholde den naturlov, der er ingen der kan lave om på det, ligesom vi ikke kan lave om på tyngdeloven, om end vi ville det.

Derfor mener jeg ikke at homoseksuelle par skal have samme ret som heteroseksuelle par skal. (da jeg ikke føler det "unaturlige" skal støttes og påskønnes)

skal lige siges at jeg ikke har noget imod homoseksuelle, har selv været igennem en fase i mit liv hvor jeg var i tvivl og eksperimenterede med lidt af hvert, men da det ikke er noget der længere tiltaler mig, så holder jeg mig til en af mit modsatte køn. Jeg kan jo ikke dømme andre og sige hvad de kan og ikke kan, det er deres liv, og til tider er det ens eget liv og hvordan man selv har det der er vigtigst, ikke andre!

Så tag ikke min udtalelse ilde op, jeg dømmer ingen, siger bare min personlige mening.

-Frk. Skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.