Bøsser og lesbiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Honningblomst

Betina88 skriver:

De burde slet ikk' ha' lov .. Hva' ville de andre børn ikk' gøre mod det barn der bli'r adopteret af homoseksuelle ? De vil bli' så mobbet at det ka' ende med selvmord ..

Hæhæ....ja eller alle de børn af enlige mødre, eller fede mødre, eller mørke, eller høje eller lave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Betina88

Eva skriver:

Hæhæ....ja eller alle de børn af enlige mødre, eller fede mødre, eller mørke, eller høje eller lave...

Ja , det er så forfærdeligt med de børn i dag ..

Anmeld

7. november 2009

Honningblomst

Betina88 skriver:

Ja , det er så forfærdeligt med de børn i dag ..

Hæhæ...du har humor...

Anmeld

7. november 2009

Betina88

Eva skriver:

Hæhæ...du har humor...

Der ha' været nogle børn der ha' begået selvmord på grund af for grov mobning ..

Anmeld

7. november 2009

4xGreve

LouiseLarsen skriver:

Skal de have lov til at adoptere?

Ja eller nej? Begrund hvorfor eller hvorfor ikke....

Jeg mener de kan være lige så godr forældre som alle andre, så hvorfor skal de ikke have lov til at føle det største der kan ske for et menneske, nemlig at blive forældre?!

Nej det er ikke naturligt, men det er det vel i princippet heller ikke at være HELT ung mor, være enlig mor eller far, eller måske noget helt 3.....

Hold en pæn tone piger, dette er en debat som jeg ikke ønsker skal udvikle sig til mudderkast....

Kram og go lørdag aften til jer alle....

jeg går meget ind for at homo seksuelle skal ha samme ligestilling som os andre der ikke er homo seksuelle, syntes ikke der skal gøre forskel på os bare på baggrund af en seksuel status...

De er jo mennsker og kan være mindst lige så gode forældre som alle os andre...

og unge møder er faktisk en af de mest normale ting da men i gamle dage ikke tog efter alder men frugt barhed ligesom alle andre slags møder...

Knus stina

Anmeld

7. november 2009

LouiseNielsen

Betina88 skriver:

Der ha' været nogle børn der ha' begået selvmord på grund af for grov mobning ..

Jo, men børn mobbber med ALT..... Det er et spørgsmål om man som forældre er åben og ærlige ovefor sit barn, og "klæder dem på" til at skulle i skole, hvor de andre børn vil syntes det er underligt at man har to mødre eller to fædre....

Min søster har gået i klasse med en pige hvis mor var lesbisk, og hun er aldrig nogensidne blevet mobbet med det....

Anmeld

7. november 2009

LouiseNielsen

WiitrioeN skriver:

jeg går meget ind for at homo seksuelle skal ha samme ligestilling som os andre der ikke er homo seksuelle, syntes ikke der skal gøre forskel på os bare på baggrund af en seksuel status...

De er jo mennsker og kan være mindst lige så gode forældre som alle os andre...

og unge møder er faktisk en af de mest normale ting da men i gamle dage ikke tog efter alder men frugt barhed ligesom alle andre slags møder...

Knus stina

Ja det er det nu..... Men engang var det ikke naturligt, og man kan jo sige at vi følger med tiden også giver det jo sig selv at det med bøsser og lesbiske også forhåbentlig bliver en "naturlig" ting for samfundet.....

Anmeld

7. november 2009

Betina88

LouiseLarsen skriver:

Jo, men børn mobbber med ALT..... Det er et spørgsmål om man som forældre er åben og ærlige ovefor sit barn, og "klæder dem på" til at skulle i skole, hvor de andre børn vil syntes det er underligt at man har to mødre eller to fædre....

Min søster har gået i klasse med en pige hvis mor var lesbisk, og hun er aldrig nogensidne blevet mobbet med det....

Jo , jo , sandt nok .. Men i dag ska' man alligevel holde øje med de børn der mobber andre ..

Anmeld

7. november 2009

4xGreve

LouiseLarsen skriver:

åh ja jeg kan huske at jeg blev mobbet i stor stil med at mine forældre var meget indlagt og syge...

så ja børn mobber med alt...

Anmeld

7. november 2009

Lærke90

Jeg synes at homoseksuelle skal have lige rettigheder med os andre.

Kan ikke se hvorfor de ikke også skulle have lov til at få børn. De kan da være lige så gode forældre som hetroseksuelle. At blive forældre handler ikke om køn, farve eller højde - bare man kan tage et ansvar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.