Bøsser og lesbiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Honningblomst

Limya skriver:

grunden er ikke ny. du har sikkert hørt den mange gange,"" Det er ikke naturligt, et barn har brug for en mor og far, ikke en far og far eller mor og mor. 

Er du så også imod enlige der adopterer og bliver insimineret, og kvinder der vælger at få et barn alene? og hvad med det at lave børn kunstigt, for det er jo slet ike naturligt.. eller er det bare det at de som udgangspunkt skal have en af hver....

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Honningblomst

Skovrup skriver:

Fra naturens side, er vi mennesker ikke lavet til at vi får børn kvinde og kvinde sammen, eller mand og mand sammen, vi er tvunget til at overholde den naturlov, der er ingen der kan lave om på det, ligesom vi ikke kan lave om på tyngdeloven, om end vi ville det.

Derfor mener jeg ikke at homoseksuelle par skal have samme ret som heteroseksuelle par skal. (da jeg ikke føler det "unaturlige" skal støttes og påskønnes)

skal lige siges at jeg ikke har noget imod homoseksuelle, har selv været igennem en fase i mit liv hvor jeg var i tvivl og eksperimenterede med lidt af hvert, men da det ikke er noget der længere tiltaler mig, så holder jeg mig til en af mit modsatte køn. Jeg kan jo ikke dømme andre og sige hvad de kan og ikke kan, det er deres liv, og til tider er det ens eget liv og hvordan man selv har det der er vigtigst, ikke andre!

Så tag ikke min udtalelse ilde op, jeg dømmer ingen, siger bare min personlige mening.

-Frk. Skovrup

Men er mænd og kvinder lavet til at leve sammen, sådan helt fra starten eller er vi ikke bare lavet til at formere os sammen og evt leve hver for sig? For alle børn er jo lavet af en mand og en dame og det er som jeg ser det, det eneste lille område hvor det er vigtigt at det er en af hvert køn..

Anmeld

7. november 2009

dorthemus

Limya skriver:

grunden er ikke ny. du har sikkert hørt den mange gange,"" Det er ikke naturligt, et barn har brug for en mor og far, ikke en far og far eller mor og mor. 

Mener du så heller ikke ikke, at enlige skal kunne adoptere eller få et barn med en donor?

Anmeld

7. november 2009

Unalisa

Er du så også imod enlige der adopterer og bliver insimineret, og kvinder der vælger at få et barn alene? og hvad med det at lave børn kunstigt, for det er jo slet ike naturligt.. eller er det bare det at de som udgangspunkt skal have en af hver....

Knus Eva..

Nu var det ikke hvad jeg svarede på, det med kunstig og eller bliver insimineret. så jeg holder mig lige til emnet om bøsser og lesbiske, og nej min holdning er den, at de ikke skal have lov til at adoptere"" Fordi det er ikke naturlig"

jeg er general imod det""unaturlige"

knuz

Anmeld

7. november 2009

Honningblomst

Limya skriver:

Nu var det ikke hvad jeg svarede på, det med kunstig og eller bliver insimineret. så jeg holder mig lige til emnet om bøsser og lesbiske, og nej min holdning er den, at de ikke skal have lov til at adoptere"" Fordi det er ikke naturlig"

jeg er general imod det""unaturlige"

knuz

Jeg var som bare nysgerrig på det andet også...så du går ind for at alle mennesker er smamen, mand og kvinde og får børn naturligt ellers skal de undvære...?? rigtig forstået...?

Knus...

Anmeld

7. november 2009

mor_sabina

Eva skriver:

Men er mænd og kvinder lavet til at leve sammen, sådan helt fra starten eller er vi ikke bare lavet til at formere os sammen og evt leve hver for sig? For alle børn er jo lavet af en mand og en dame og det er som jeg ser det, det eneste lille område hvor det er vigtigt at det er en af hvert køn..

Skide god pointe

Anmeld

7. november 2009

mor_sabina

LouiseLarsen skriver:

Skal de have lov til at adoptere?

Ja eller nej? Begrund hvorfor eller hvorfor ikke....

Jeg mener de kan være lige så godr forældre som alle andre, så hvorfor skal de ikke have lov til at føle det største der kan ske for et menneske, nemlig at blive forældre?!

Nej det er ikke naturligt, men det er det vel i princippet heller ikke at være HELT ung mor, være enlig mor eller far, eller måske noget helt 3.....

Hold en pæn tone piger, dette er en debat som jeg ikke ønsker skal udvikle sig til mudderkast....

Kram og go lørdag aften til jer alle....

Vil lige påpege at det vel netop er naturligt at få børn ganske ung dog ikke i vores kultur med naturen er vel indrettet til det! En helt anden debat kunne bare ikke dy mig.

Men tror ikke tiden lige pt er til at homoseksuelle får børn, tror stadig der er for mange imod og det vil skabe mange grimme problemer, men ville ønske at de kunne have børn på lige fod med os andre. Desværre er der bare for mange mennekser der ikke rummer dem.

Anmeld

7. november 2009

Unalisa

Eva skriver:

Jeg var som bare nysgerrig på det andet også...så du går ind for at alle mennesker er smamen, mand og kvinde og får børn naturligt ellers skal de undvære...?? rigtig forstået...?

Knus...

nej jeg mener ikke at mænd og kvinder skal være sammen for at have børn. Børn bliver til, hvis en mand og kvinde er sammen,.. om det så bliver skilt eller sådan noget er jo meget menneskelig. enlige som ikke kan få børn skal da have lov til at adoptere, og det er jeg slet ikke imod.hvad jeg er imod er at bøsser og lesbiske adoptere, eller børn bliver til på en anden måde end den naturlige, f.eks kunstigbefrugning eller donore.

jeg er general imod det"UNATURLIGE""

More clear?

Knuz

Anmeld

7. november 2009

Honningblomst

Limya skriver:

nej jeg mener ikke at mænd og kvinder skal være sammen for at have børn. Børn bliver til, hvis en mand og kvinde er sammen,.. om det så bliver skilt eller sådan noget er jo meget menneskelig. enlige som ikke kan få børn skal da have lov til at adoptere, og det er jeg slet ikke imod.hvad jeg er imod er at bøsser og lesbiske adoptere, eller børn bliver til på en anden måde end den naturlige, f.eks kunstigbefrugning eller donore.

jeg er general imod det"UNATURLIGE""

More clear?

Knuz

Dvs at det for dig er mere normalt og naturligt at en enlig får et barn end to kvinder? hvad hvis den enlige kvinde er lesbisk...? er det fordi disse mennesker har sex med en af samme løn at du ikke synes de er egnede som forældre eller? må sige jeg ikke lige kan se det logiske i det når du mener at enlige godt må adoptere...

Knus..

Anmeld

7. november 2009

Betina88

De burde slet ikk' ha' lov .. Hva' ville de andre børn ikk' gøre mod det barn der bli'r adopteret af homoseksuelle ? De vil bli' så mobbet at det ka' ende med selvmord ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.