Bøsser og lesbiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astrids-mor skriver:

Jeg synes klart de skal have lov, om ikke andet skal lesbiske have lov at være gravide med deres egne børn hvis det er det de vil.!

Hørte en dag i radionen noget om at børn i den slags fam. faktisk lever bedre end i en alm. fam. pga der ikke er så mange dikutioner og sådanne ting.

Selv kender jeg et par lesbiske som faktisk har fået et barn. Hvor den ene kvinde var gravid. Og hvor synes jeg bare det er fantastisk, for hvorfor må de ikke når vi må. Og så endda oveni købet så kan vi sq også leve som enlige mødre. Så burde både bøsser og lesbiske også måtte..

Oveni det synes jeg også de skal have lov at må blive gift i den alm. kirkestyre, og ikke kun på rådhuset.
BØSSER OG LESBISKE ER OGSÅ MENNESKER DER LEVER MED KÆRLIGHED OG HAR FAKTISK OGSÅ ET LIV, SOM OS ANDER (alm.) MENNESKER

Lige hvad jeg skulle til at skrive - så jeg erklærer mig bare enig!

Jeg kan SIMPELTHEN ikke se problemet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

oo

jo de skal have lov til at adoptere, hvis de ellers opfylder de krav som heteroseksuelle skal opfylde for at adoptere.

Anmeld

8. november 2009

wamse

Jeg kan på ingen måde se nogen grund til at de ikke skulle have lov til adoptere.

Anmeld

8. november 2009

oo

Limya skriver:

.hvad jeg er imod er at bøsser og lesbiske adoptere, eller børn bliver til på en anden måde end den naturlige, f.eks kunstigbefrugning eller donore.

jeg er general imod det"UNATURLIGE""

More clear?

Knuz

WOW! det var sgu da noget af en lussing at lange ud - men hvor er det evigt nemt at sige, hvis det lykkedes for en naturligt at reproducere sig

Anmeld

8. november 2009

oo

Betina88 skriver:

De burde slet ikk' ha' lov .. Hva' ville de andre børn ikk' gøre mod det barn der bli'r adopteret af homoseksuelle ? De vil bli' så mobbet at det ka' ende med selvmord ..

det er op til os som forældre at lære vores børn, at mobning IKKE er acceptabelt.

Jeg blev mobbet med mine forældre, DER VAR SAMMEN MAND OG DAME, fordi de var 27 og havde fået fire børn PÅ DEN NATURLIGE MÅDE - ergo var de sexkaniner og "hvor ofte boller din mor og far egentlig?"'

så man kan mobbe med alt, hvis man virkelig vil og hvis man er et menneske der har brug for at hævde sig på den utrolig ucharmerende måde, så skal man nok finde et eller andet sted hvor man kan støde sablen i modstanderen

Anmeld

8. november 2009

Betina88

Ansemusen skriver:

Hold da op for en snævertsynethed  Ved du hvad, børn kan blive mobbet for SÅ mange ting, som en anden også skriver! Og jeg har hørt flere børn af homoseksuelle fortælle positivt om det, og som er blevet yderst velfungerende mennesker!

Tror den slags holdninger bunder i præcis det samme som fx. racisme - nemlig frygten for det ukendte!

Jeg er sku' ikk' snæversynet ! Jeg tænker på børnenes vilkår ! Folk burde sku' ta' og tænke på , hva' der er bedst for børnene og ikk' på dem selv !

Anmeld

8. november 2009

oo

Betina88 skriver:

Jeg er sku' ikk' snæversynet ! Jeg tænker på børnenes vilkår ! Folk burde sku' ta' og tænke på , hva' der er bedst for børnene og ikk' på dem selv !

forældre burde sgu tage at opføre sig ordentligt og dermed lære deres unger at opføre sig ordentligt - så ville mobning ikke være et problem! ved at deltage i koret af "det er unormalt", så hjælper man mobberne med at finde noget at mobbe med!

Anmeld

8. november 2009

FrkT

Betina88 skriver:

Jamen er det da ikke bedre at forældreløse børn får en mor og en mor eller en far og en far frem for at ligge og rådne op på overfyldte underbemandigede børnehjem???? Det er da NETOP at tænke på det bedste for barnet, hvis det kan blive adopteret af to forældre som vil give dem al den kærlighed de fortjener - om det så er bøsser, lesbiske eller heteroseksuelle kan da egentlig være ligemeget. Vi er jo alle mennesker med de samme basale instinkter og behov. Og ét af dem er unægteligt at få børn!

Anmeld

8. november 2009

LouiseNielsen

FrkT skriver:

Jamen er det da ikke bedre at forældreløse børn får en mor og en mor eller en far og en far frem for at ligge og rådne op på overfyldte underbemandigede børnehjem???? Det er da NETOP at tænke på det bedste for barnet, hvis det kan blive adopteret af to forældre som vil give dem al den kærlighed de fortjener - om det så er bøsser, lesbiske eller heteroseksuelle kan da egentlig være ligemeget. Vi er jo alle mennesker med de samme basale instinkter og behov. Og ét af dem er unægteligt at få børn!

Anmeld

8. november 2009

Mor.sander

FrkT skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.