Dårligt immunforsvar efter coronavaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut
lindakirsten skriver:

Det kan du finde frem til med en hurtig Google søgning.

Jeg var selv skeptisk overfor konspirationsteorierne, da vaccinen rullede ud, men har ændret mit syn på det hele efter at have fået langvarige bivirkninger af vaccinen.

Nej, det kan jeg ikke, jeg har prøvet. Det er muligt, jeg har dårlige søgekompetencer, men jeg kan ikke finde de her ting. Det er derfor jeg Beder om hjælp… det er oprigtigt ment og ikke for at ‘afsløre’ nogen. Jeg vil gerne vide mere.

Så hvis du har et link til en kilde, må du meget gerne sende det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria
lindakirsten skriver:

Søg på #vaccineinjured på sociale medier, så kommer der en masse læge udtalelser frem.

At mange læger nu står frem og siger, at de ikke støtter vaccinen, siger en del.

For det første er det nemt at stå frem nu og sige man ikke støtter vaccination. Man kan altid se tilbage og se hvad man kunne gøre bedre. Men mens det står på er der ingen som har fuld information, ingen der har alle svarene og ved hvad konsekvenserne er ved en given policy. Som man kunne se var virussen langt sværere at isolere end man oprindeligt troede. Hvad ville konsekvenserne have været hvis man ikke havde vaccineret nogen? Det kan vi kun gisne om. 

Dernæst hvad er mange? Jeg vil vove at påstå at stadig de fleste som støtter vaccination.

I forhold til folk med skader efter vaccination er det noget man skal tage med i overvejelserne, men generelt er alvorlige komplikationerne sjældne. Jeg kiggede lidt på nettet, som du skrev og man skal også huske at fordi man bliver syg i tiden efter en vaccination er det ikke nødvendigvis vaccinen som er den udløsende faktor. Såsom f.eks. andre der nævner sportsudøver der får hjertestop. Men det skal selvfølgelig være okay at tale om hvis man har haft komplikationer og det skal undersøges om der er en sammenhæng. 

Anmeld Citér

24. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

I virkeligheden er det vel lige meget.
man traf et valg om at blive vaccineret vel vidende, at mRNA aldrig før har været godkendt til brug på mennesker og at langtidsbivirkninger ikke var kendte.

man blev vaccineret for ikke at smitte andre og for ikke at blive voldsomt syg af COVID og indlagt og dø. 

afvejningen er lavet og nu må vi så vente og se hvad konsekvenserne bliver på lang sigt. Hver dag kommer der nye oplysninger frem, men vi vil ikke kende hele billedet før om mange år. 

Anmeld Citér

24. april 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
lindakirsten skriver:

Det kan du finde frem til med en hurtig Google søgning.

Jeg var selv skeptisk overfor konspirationsteorierne, da vaccinen rullede ud, men har ændret mit syn på det hele efter at have fået langvarige bivirkninger af vaccinen.

Jeg kan heller ikke finde noget ved at google det . Og synes eller mine søge kompetencer er rimeligt solide. Så et link kunne være en stor hjælp.

Anmeld Citér

24. april 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
lindakirsten skriver:

Det er ikke kun i fodboldens verden, at sportsudøvere er døde efter at være blevet vaccineret. Det er også i andre sportsgrene.

Men VED du at det er vaccinen eller var det noget andet? 

Anmeld Citér

24. april 2023

Anonym

Tror ikke, man kan bevise, at hjerte relaterede dødsfald har været forårsaget af vaccinen. Men det er da et pudsigt sammentræf.

Anmeld Citér

24. april 2023

Janey

Profilbillede for Janey
lindakirsten skriver:

Det er ikke kun i fodboldens verden, at sportsudøvere er døde efter at være blevet vaccineret. Det er også i andre sportsgrene.

Uanset sportsgren mangler jeg stadig nogle eksempler. Jeg følger meget med i sport og kan ikke komme på nogen, der er døde som følge af sygdom ud over fodboldspilleren fra Afrika (og nogle der havde haft kræft i flere år). 

Anmeld Citér

24. april 2023

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Tror ikke, man kan bevise, at hjerte relaterede dødsfald har været forårsaget af vaccinen. Men det er da et pudsigt sammentræf.

Problemet her er jo bare, at det her sammentræf ikke findes.

Lindakirsten og en anden bruger skriver, at flere sportsudøvere er døde med hjerteproblemer efter vaccinen og det er simpelthen ikke rigtigt. Der er endnu ikke en her i tråden, der har kunnet give mig et eksempel på en elitesportsudøver, der er død i de seneste 2 år pga. hjertefald ud over det ene eksempel jeg selv er kommet med.

Anmeld Citér

24. april 2023

Janey

Profilbillede for Janey
BAE skriver:

Det ved lindakirsten ikke fordi det ikke passer. Bare for at være sikker på, at det ikke er min hukommelse den er helt galt med har jeg googlet det og fundet frem til en artikel om at det åbent er en udokumenteret og udbredt påstand bland vaccine-modstanderne.

https://www.tjekdet.dk/faktatjek/intet-tyder-paa-flere-sportsudoevere-end-tidligere-kollapser-med-hjerteproblemer-og

Bare for at få det på det rene så er jeg ikke absolut hverken for eller imod vaccinen, og fremtiden kan vise, at vaccinen måske har skadet mere end de bivirkninger man havde ventet, men jeg er også træt af at se udokumenterede skræmmepåstande i et emne, der ellers er vigtigt, HVIS det viser sig, at vaccinen var mere skadelig end forventet. 

Hvad sprederne af disse påstand ikke tænker på, er, at de skader sagen mere end de gavner lige nu med alle de løse og udokumenterede påstande. Størsteparten af befolkningen har jo vænnet sig til, at det "bare er nogle tosser", der fyrer det her afsted, så viser det sig engang, at tosserne havde ret, vil der gå meget lang tid, før det anderkendes, da ingen jo gider at høre på dem og deres udokumenterede påstande. 

Findes dokumentationen derude, må der da være nogle eksperter på anti-vax holdet, der kan samle den til en seriøs rapport.

Anmeld Citér

24. april 2023

Anonym

Janey skriver:

Problemet her er jo bare, at det her sammentræf ikke findes.

Lindakirsten og en anden bruger skriver, at flere sportsudøvere er døde med hjerteproblemer efter vaccinen og det er simpelthen ikke rigtigt. Der er endnu ikke en her i tråden, der har kunnet give mig et eksempel på en elitesportsudøver, der er død i de seneste 2 år pga. hjertefald ud over det ene eksempel jeg selv er kommet med.

Jeg ved ikke med hjerteanfald, men jeg har haft seriøse muskel og led smerter siden min anden vaccine. Så jeg tror i hvertfald på, at den kan være skadelig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.