BAE skriver:
Men VED du at det er vaccinen eller var det noget andet?
Det ved lindakirsten ikke fordi det ikke passer. Bare for at være sikker på, at det ikke er min hukommelse den er helt galt med har jeg googlet det og fundet frem til en artikel om at det åbent er en udokumenteret og udbredt påstand bland vaccine-modstanderne.
https://www.tjekdet.dk/faktatjek/intet-tyder-paa-flere-sportsudoevere-end-tidligere-kollapser-med-hjerteproblemer-og
Bare for at få det på det rene så er jeg ikke absolut hverken for eller imod vaccinen, og fremtiden kan vise, at vaccinen måske har skadet mere end de bivirkninger man havde ventet, men jeg er også træt af at se udokumenterede skræmmepåstande i et emne, der ellers er vigtigt, HVIS det viser sig, at vaccinen var mere skadelig end forventet.
Hvad sprederne af disse påstand ikke tænker på, er, at de skader sagen mere end de gavner lige nu med alle de løse og udokumenterede påstande. Størsteparten af befolkningen har jo vænnet sig til, at det "bare er nogle tosser", der fyrer det her afsted, så viser det sig engang, at tosserne havde ret, vil der gå meget lang tid, før det anderkendes, da ingen jo gider at høre på dem og deres udokumenterede påstande.
Findes dokumentationen derude, må der da være nogle eksperter på anti-vax holdet, der kan samle den til en seriøs rapport.
Anmeld
Citér