Dårligt immunforsvar efter coronavaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2023

Anonym

Det giver da mening? Langt størstedelen af befolkningen er blevet vaccineret. Virussen har muteret sig positivt i forhold til dødeligheden. Man er også blevet bedre til at behandle de syge. 

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være selvmodsigende. Selvfølgelig var vaccinationen en del af løsningen for at undgå nedlukninger. Nedlukningerne blev besluttet på baggrund af de daværende omstændigheder, nu er det nogle helt andre. 

Vaccinen virker ikke. Vaccineret mennesker bliver stadig syge, og lægeudtalelser peger på, at man har større risiko for at blive smittet som vaccineret.

#vågnnuop

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2023

Anonym

Baby.mamma skriver:

Jeg synes det var skræmmende hvordan elitesportsudøvere (jeg ser mest fodbold) men de her fodboldspillere faldt om og døde som fluer i tiden efter vaccinen, og i langt, langt højere grad "end de plejede". 

Ja, det er skræmmende hvor mange vaccineret mennesker i sporten, der pludselig er faldet døde om af hjertestop.

Anmeld Citér

11. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået vaccinen, og har haft corona, og er hverken mere eller mindre syg end jeg var inden corona. Det sagt, så synes jeg umiddelbart ikke folk i min omgangskreds er mere syge efter vaccinen.

Min søster blev dog ca.3 måneder efter 2. Vaccine konstateret akut leukæmi, og hun har selv haft tanken om vaccinen har udløst noget i hendes krop, som gjorde hun blev syg.  Det finder vi nok aldrig ud af, og det er heller ikke sikkert det havde noget med vaccinen at gøre. Men jeg kan godt forstå det sætter nogle tanker i gang når man man normalt ikke er syg, og lige pludselig skranter man. Eller som i min søsters tilfælde har fået en livstruende sygdom.

Din søster er desværre langt fra den eneste. Prøv at søg på #vaccineinjured på Twitter.

Anmeld Citér

11. april 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vaccinen virker ikke. Vaccineret mennesker bliver stadig syge, og lægeudtalelser peger på, at man har større risiko for at blive smittet som vaccineret.

#vågnnuop

Hvem siger vaccinen ikke virker? Dig? Nej, vaccination beskytter dig ikke hundred procent mod at blive smittet, ej heller at få symptomer, men det mindsker risikoen for at du og alle andre fra at have et kompliceret forløb med hospitalisering og, i værste tilfælde, død til følge. Målet er ikke at ingen bliver syge med forkølelse men at mindske risikoen for alvorlig sygdom. 

Hvilke læge udtalelser? 

Anmeld Citér

12. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er skræmmende hvor mange vaccineret mennesker i sporten, der pludselig er faldet døde om af hjertestop.

To raske unge mænd i vores omgangskreds er døde af hjertestop indenfor de sidste 6 måneder. 

Anmeld Citér

12. april 2023

Anonym

Vi snakkede om det på jobbet i går. 

At efter corona (har ikke haft det selv) har vi simpelthen som stab været så syge. 

Har haft influenza 2 gange, lungebetændelse, skidebræksyge, forkølelse. Jeg er ellers aldrig syg.. 

Anmeld Citér

12. april 2023

Anonym

Din søster er desværre langt fra den eneste. Prøv at søg på #vaccineinjured på Twitter.

Mange på mit arbejde har bivirkninger, de har været så syge. Flere har alvorlige helbredsmæssige skavanker som ikke var der før. Det er ikke småting, jeg tør næsten ikke tænke et par år frem i tiden. Jeg priser mig lykkelig for mit barn og jeg aldrig fik den.

Anmeld Citér

12. april 2023

Krøltop

Anonym skriver:

Vi snakkede om det på jobbet i går. 

At efter corona (har ikke haft det selv) har vi simpelthen som stab været så syge. 

Har haft influenza 2 gange, lungebetændelse, skidebræksyge, forkølelse. Jeg er ellers aldrig syg.. 

Du tænker ikke at der er en sandsynlighed for at du bliver mere smittet, fordi vi har været lukket ind og ikke udsat vores immunforsvar for virus..?

Anmeld Citér

12. april 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Det er langt mere skræmmende at så mange spreder falske historier om noget de reelt ikke ved noget om!!

Anmeld Citér

12. april 2023

Janey

Profilbillede for Janey
Baby.mamma skriver:

Jeg synes det var skræmmende hvordan elitesportsudøvere (jeg ser mest fodbold) men de her fodboldspillere faldt om og døde som fluer i tiden efter vaccinen, og i langt, langt højere grad "end de plejede". 

Jeg tror ikke, der er nogen statistik på det, men jeg er helt uenig i din påstand. Jeg følger meget med i fodbold og kan kun komme i tanke om en afrikansk fodboldspiller, der er død af hjertestop i 2022. 

Jeg kan have glemt nogen, hvis de ikke spiller i nogen af topligaerne, men jeg kan ikke se, at der er flere hjertetilfælde i topsport og fodbold end tidligere, så en påstand om, at elitesportsfolk er døde som fluer efter vaccinen, kan jeg ikke se passer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.