Dårligt immunforsvar efter coronavaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2023

Anonym

Hverken mit barn eller jeg er vaccineret. Vi kun været syge en enkelt gang, det varede 3 dage med lidt forkølelse. Til gengæld er mange af de vaccinerede i vores omgangskreds syge konstant og kan ikke rigtig komme sig. Jeg synes vi kan se et mønster hos dem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber på en sober og rolig debat.

Men før jeg fik vaccinen var jeg aldrig syg . 

Det første år med corona fik jeg ikke corona på trods af at jeg arbejder i 1 linje. Og dermed mødte smitte hver dag .

Efter vaccination fik jeg corona 3 mdr senere .og siden da skranter jeg.

Jeg er mere syg ens mine børn der går I skole og institution.

Jeg er aldrig helt på toppen , og rager alt til mig. 

Min læge siger at det er også det billede de ser .

At  mange kæmper med sygdom .

Men de ved ikke om det er vaccinen eller nedlukningen der har svækket os. Eller om det er en kombination. Men de kan tydeligt se e stigende grad af infektioner og virus. 

Andre der også er slået hjem i ludo mhs til at modstå sygdom? 

Din læge er langt fra den eneste med den mening. På Twitter er der mange læger, der er gået frem og sagt, at vaccinen bør stoppes fordi den 1. gør at folk har større risiko for at få Covid og 2. gør at folk har større risiko for at få andre sygdomme. Ergo svækker den ens immunforsvar.

Jeg plejede at rulle øjne af anti-vaxere, men jeg er nu nået til at punkt, hvor jeg fortryder at have fået vaccinen.

Anmeld Citér

10. april 2023

Anonym

Det er det samme hos os. Og folk jeg kender, som ALDRIG er syge, er nu syge konstant og kan ikke komme sig. Det er tilmed hårde forløb. Folk, som aldrig plejer at have en sygedag, og som kan arbejde hjemme, hvis man er lidt sløj, kan ikke engang arbejde hjemmefra, fordi de er så syge. 

Trist..

Det kan vi takke staten for.

Er det ikke også interessant, at selvom Corona stadig eksisterer og smitter, så er der ingen nedlukninger eller restriktioner længere? De skulle bare lige presse os alle til at blive vaccineret med en lorte vaccine, som gør mere skade end gavn.

Anmeld Citér

10. april 2023

Anonym

Her hos os har vi voksne + børnene fået vaccinen Vi har alle haft corona (ret længe efter vaccinen) og kun min mand mærkede lidt til sygdommen. Ingen af os andre blev syge. Udover det har børnene og jeg slet ikke været syge det sidste år til 1 1/2. Vi er meget ude blandt andre både i skole, på job og virkelig mange fritidsinteresser, så smitterisiko for alt muligt er det jo. Men syge er vi altså ikke blevet. 

Anmeld Citér

10. april 2023

HendeDer!

Profilbillede for HendeDer!

Jeg har fået 5 vacciner mod corona og jeg får immundæmpende medicin hver 6. Måned.. Jeg er mindre syg end jeg var før vaccinerne Tror det er et lotteri desværre..

Anmeld Citér

10. april 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Det kan vi takke staten for.

Er det ikke også interessant, at selvom Corona stadig eksisterer og smitter, så er der ingen nedlukninger eller restriktioner længere? De skulle bare lige presse os alle til at blive vaccineret med en lorte vaccine, som gør mere skade end gavn.

Det giver da mening? Langt størstedelen af befolkningen er blevet vaccineret. Virussen har muteret sig positivt i forhold til dødeligheden. Man er også blevet bedre til at behandle de syge. 

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være selvmodsigende. Selvfølgelig var vaccinationen en del af løsningen for at undgå nedlukninger. Nedlukningerne blev besluttet på baggrund af de daværende omstændigheder, nu er det nogle helt andre. 

Anmeld Citér

11. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Din læge er langt fra den eneste med den mening. På Twitter er der mange læger, der er gået frem og sagt, at vaccinen bør stoppes fordi den 1. gør at folk har større risiko for at få Covid og 2. gør at folk har større risiko for at få andre sygdomme. Ergo svækker den ens immunforsvar.

Jeg plejede at rulle øjne af anti-vaxere, men jeg er nu nået til at punkt, hvor jeg fortryder at have fået vaccinen.

Samme her. Har altid fået mine vacciner, og fulgt med i akt sundhedsstyrelsen anbefalder. Men coronavaccinen fortryder jeg bestemt.

Anmeld Citér

11. april 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg har fået coronavaccine, og har aldrig haft corona. Jeg havde lidt forskellig forkølelsessygdom i det tidlige efterår, men er gået helt fri siden. Og jeg har endda en søn i vuggestue, hvor der har huseret virkelig meget. OG så er jeg gravid(24 uger henne), hvor immunforsvaret jo pr. definition dykker, men altså jeg er frisk som en havørn. 
Så jeg tror ikke vaccinen har noget at sige 

Anmeld Citér

11. april 2023

Baby.mamma

Jeg synes det var skræmmende hvordan elitesportsudøvere (jeg ser mest fodbold) men de her fodboldspillere faldt om og døde som fluer i tiden efter vaccinen, og i langt, langt højere grad "end de plejede". 

Anmeld Citér

11. april 2023

Anonym

Jeg håber på en sober og rolig debat.

Men før jeg fik vaccinen var jeg aldrig syg . 

Det første år med corona fik jeg ikke corona på trods af at jeg arbejder i 1 linje. Og dermed mødte smitte hver dag .

Efter vaccination fik jeg corona 3 mdr senere .og siden da skranter jeg.

Jeg er mere syg ens mine børn der går I skole og institution.

Jeg er aldrig helt på toppen , og rager alt til mig. 

Min læge siger at det er også det billede de ser .

At  mange kæmper med sygdom .

Men de ved ikke om det er vaccinen eller nedlukningen der har svækket os. Eller om det er en kombination. Men de kan tydeligt se e stigende grad af infektioner og virus. 

Andre der også er slået hjem i ludo mhs til at modstå sygdom? 

Jeg har ikke fået vaccinen, og har haft corona, og er hverken mere eller mindre syg end jeg var inden corona. Det sagt, så synes jeg umiddelbart ikke folk i min omgangskreds er mere syge efter vaccinen.

Min søster blev dog ca.3 måneder efter 2. Vaccine konstateret akut leukæmi, og hun har selv haft tanken om vaccinen har udløst noget i hendes krop, som gjorde hun blev syg.  Det finder vi nok aldrig ud af, og det er heller ikke sikkert det havde noget med vaccinen at gøre. Men jeg kan godt forstå det sætter nogle tanker i gang når man man normalt ikke er syg, og lige pludselig skranter man. Eller som i min søsters tilfælde har fået en livstruende sygdom.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.