Dårligt immunforsvar efter coronavaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2023

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Ja, det er skræmmende hvor mange vaccineret mennesker i sporten, der pludselig er faldet døde om af hjertestop.

Hvilke spillere? Jeg kan komme i tanke om en spiller fra Afrika, der er død med hjertestop sidste år og det er ikke offentliggjort, om han var vaccineret. 

Derudover husker jeg kun spillere, der er døde i ulykker som jordskælvet i Tyrkiet eller efter flere års kræftsygdom som Pélé og Gianlucca Vialli

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Baby.mamma skriver:

Jeg synes det var skræmmende hvordan elitesportsudøvere (jeg ser mest fodbold) men de her fodboldspillere faldt om og døde som fluer i tiden efter vaccinen, og i langt, langt højere grad "end de plejede". 

End de plejede? Så fodboldspillere går bare og falder om som fluer, men lidt mere her efter du TROR de er blevet vaccineret...?

Hvordan ved du at det har NOGET med vaccinen at gøre? At det var pga den? Du gætter, eller har du beviser for at alle de fodboldspillere døde fordi de var vaccineret.? Og hvor hører du om alle de spillere? 

Anmeld Citér

12. april 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Er der ikke en af jer, der skriver, at læger udtaler, at vaccinen ikke virker, og risikoen for at blive syg er større efter vaccinen, som kan komme med nogle kilder? Jeg er oprigtigt nysgerrig efter at læse noget om de her teorier - og jeg kan ikke umiddelbart Google mig frem til noget.

Jeg er ikke på Twitter eller andre sociale medier, så kan ikke lige selv søge det frem (eller kan måske ikke finde ud af det).

Jeg vil også gerne se kilder på, at flere elitesportsudøvere er faldet død om, og se kilder på, at nogen mener, det skulle have sammenhæng med vaccinen? 

Jeg er som udgangspunkt skeptisk over for de her teorier, men jeg er også nysgerrig efter at vide, hvad I bygger dem på. Jeg møder dem ikke - kan ikke finde noget om det. Men jeg vil gerne vide mere. Kan nogen mon hjælpe mig? 

Anmeld Citér

15. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Vi herhjemme er ikke vaccineret og har ikke været syge denne vinter - hverken børn eller voksne.

vi har ikke været syge siden julen 2021, hvor vi (kun min mand og jeg) testede positive for COVID hvilket kun gav os kvalme og opkast - virkeligt underligt da jeg troede COVID var noget respiratorisk. 

ungerne har stort set ikke været syge under COVID og heller ikke efter.

Anmeld Citér

15. april 2023

Igen

Profilbillede for Igen

Jeg har ikke læst alle svarene, men for mig virker det ganske logisk, at når vi aktivt har undgået al slags smitte vha håndspit, afstand, mundbind osv, så er vi mere modtagelige for alt hvad der kommer vores vej nu hvor de fleste er gået fuldstændig bort fra alle forholdsregler. Vi har haft et par omgange med omgangssyge herhjemme, og vi er normalt sjældent syge. Men det ramte alle, både vaccinerede og ikke-vaccinerede og mon ikke det bare er helt naturligt

Anmeld Citér

15. april 2023

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Ingen ved os er vaccineret. 2 voksne og 1 barn. Men vi har været mere syge en normalt. Vi har alle 3 haft corona i julen 21. Og muligvis også her i julen 22. Da vi ikke er testet der ved vi ikke om det var det. 

Men vi har været mere syge alligevel uden vaccine. Og det er generelt meget mere rundt omkring sagde min læge. Og børnehave og arbejde. 

Anmeld Citér

15. april 2023

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er vaccineret 3x med Pfizer. Og var hjemsendt gravid og senere på barsel. Hjemme 1,5 år i alt. Så nærmest ingen mennesker. (Pædagog) Havde corona sidste februar for første gang. Lige haft det igen uden symptomer. Men shit jeg har været meget syg den her vinter. Influenza, bihulebetændelse, halsbetændelse, lungebetændelse, Haemophilus influenzae, mm. Fået penicillin 4x det sidste halve år!!! Aldrig haft så meget fravær fra mit job før!!

Min søn på 8 år, vaccineret mod corona. Syg 2x af corona. Haft en del sygdom det sidste årstid. og det har været sådan rigtig sygdom og han har været lagt med en uge af gangen. 

min yngste på 2,5 år. Ikke vaccineret. Født i 2020 under lockdown. Haft alle børnesygdomme. Men ikke mere syg end andre vuggestuebørn. 

min mand er vaccineret 2 eller 3 gange(kan ikke huske det) 

haft corona 1 gang. Været lidt mere syg end ellers .. men ikke lige så meget som den ældste søn og jeg

Anmeld Citér

23. april 2023

lindakirsten

Hvem siger vaccinen ikke virker? Dig? Nej, vaccination beskytter dig ikke hundred procent mod at blive smittet, ej heller at få symptomer, men det mindsker risikoen for at du og alle andre fra at have et kompliceret forløb med hospitalisering og, i værste tilfælde, død til følge. Målet er ikke at ingen bliver syge med forkølelse men at mindske risikoen for alvorlig sygdom. 

Hvilke læge udtalelser? 

Søg på #vaccineinjured på sociale medier, så kommer der en masse læge udtalelser frem.

At mange læger nu står frem og siger, at de ikke støtter vaccinen, siger en del.

Anmeld Citér

23. april 2023

lindakirsten

Jeg tror ikke, der er nogen statistik på det, men jeg er helt uenig i din påstand. Jeg følger meget med i fodbold og kan kun komme i tanke om en afrikansk fodboldspiller, der er død af hjertestop i 2022. 

Jeg kan have glemt nogen, hvis de ikke spiller i nogen af topligaerne, men jeg kan ikke se, at der er flere hjertetilfælde i topsport og fodbold end tidligere, så en påstand om, at elitesportsfolk er døde som fluer efter vaccinen, kan jeg ikke se passer.

Det er ikke kun i fodboldens verden, at sportsudøvere er døde efter at være blevet vaccineret. Det er også i andre sportsgrene.

Anmeld Citér

23. april 2023

lindakirsten

Dutelidut skriver:

Er der ikke en af jer, der skriver, at læger udtaler, at vaccinen ikke virker, og risikoen for at blive syg er større efter vaccinen, som kan komme med nogle kilder? Jeg er oprigtigt nysgerrig efter at læse noget om de her teorier - og jeg kan ikke umiddelbart Google mig frem til noget.

Jeg er ikke på Twitter eller andre sociale medier, så kan ikke lige selv søge det frem (eller kan måske ikke finde ud af det).

Jeg vil også gerne se kilder på, at flere elitesportsudøvere er faldet død om, og se kilder på, at nogen mener, det skulle have sammenhæng med vaccinen? 

Jeg er som udgangspunkt skeptisk over for de her teorier, men jeg er også nysgerrig efter at vide, hvad I bygger dem på. Jeg møder dem ikke - kan ikke finde noget om det. Men jeg vil gerne vide mere. Kan nogen mon hjælpe mig? 

Det kan du finde frem til med en hurtig Google søgning.

Jeg var selv skeptisk overfor konspirationsteorierne, da vaccinen rullede ud, men har ændret mit syn på det hele efter at have fået langvarige bivirkninger af vaccinen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.