Dårligt immunforsvar efter coronavaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2023

fehår

Boyz2 skriver:

Jeg tænker, at mit synspunkt er ligeså empatisk som da folk synes det var i orden, at uvaccinerede ikke måtte bevæge sig frit i samfundet uden at de blev testet, mens vaccinerede kunne smitte hinanden og andre ad libitum. Vel vidende at både vaccinerede og uvaccinerede smittede på lige fod

Smitterisikoen var ikke på lige fod, og du sammenligner midlertidige besværligheder med (ifølge dig) langsigtede bivirkninger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
fehår skriver:

Smitterisikoen var ikke på lige fod, og du sammenligner midlertidige besværligheder med (ifølge dig) langsigtede bivirkninger.

Det må vi så være uenige om

Anmeld Citér

26. april 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Boyz2 skriver:

Som nævnt før, det findes masser af dokumentation og masser af døde sportsudøvere, andre døde samt overdødelighed. At I vælger ikke selv at ville undersøge videre er op til Jer.

Som skrevet før er det ligegyldigt og vi må vente og se fremadrette hvad der sker.

faktum er dog at mRNA aldrig før har været godkendt til mennesker fordi sikkerhedsprofilen har været for dårlig.

Har du masser af dokumentation for din kobling mellem vaccinationen og, bl.a., Hugo Helmigs død? Det betvivler jeg stærkt. Og det er jo netop dér, dit mulige budskab drukner - i diverse spektakulære gisninger og overdreven retorik om folk, der “dør som fluer”. Det kan du vel ikke oprigtigt forvente, at andre tager alvorligt. 
Ydermere er der det moralske aspekt i at udnytte navngivne personers dødsfald til at skabe opmærksomhed om sin “sag”. Jeg ville blive tosset, hvis nogen mente, de havde ret til at bruge en af mine pårørendes død på den måde. 

Anmeld Citér

26. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Har du masser af dokumentation for din kobling mellem vaccinationen og, bl.a., Hugo Helmigs død? Det betvivler jeg stærkt. Og det er jo netop dér, dit mulige budskab drukner - i diverse spektakulære gisninger og overdreven retorik om folk, der “dør som fluer”. Det kan du vel ikke oprigtigt forvente, at andre tager alvorligt. 
Ydermere er der det moralske aspekt i at udnytte navngivne personers dødsfald til at skabe opmærksomhed om sin “sag”. Jeg ville blive tosset, hvis nogen mente, de havde ret til at bruge en af mine pårørendes død på den måde. 

Som tidligere skrevet har jeg intet budskab.

man traf et valg om at blive vaccineret vel vidende, at mRNA aldrig før har været godkendt til brug på mennesker og at langtidsbivirkninger ikke var kendte.

man blev vaccineret for ikke at smitte andre og for ikke at blive voldsomt syg af COVID og indlagt og dø. 

afvejningen er lavet og nu må vi så vente og se hvad konsekvenserne bliver på lang sigt. Hver dag kommer der nye oplysninger frem, men vi vil ikke kende hele billedet før om mange år. 

eller med Mette Frederiksens ord : lev med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.