Dårligt immunforsvar efter coronavaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Uanset sportsgren mangler jeg stadig nogle eksempler. Jeg følger meget med i sport og kan ikke komme på nogen, der er døde som følge af sygdom ud over fodboldspilleren fra Afrika (og nogle der havde haft kræft i flere år). 

Gå på Twitter og søg på sudden death - der er voldsomt mange unge / ældre sportsudøvere der er døde i 2021, 2022 og 2023 bl.a. rigtigt mange i USA. Alt alt for mange til at nævne her. De fleste er faldet om pludselig med hjerteanfald eller blodpropper.

herudover er rigtigt mange kunstnere døde af hjerteanfald bl.a. en fra foo Fighters, depeche mode, Hugo Helmig osv. 

Der er pt. ligeledes overdødelighed i lande der er meget vaccineret bl.a. hos unge. 

er det vaccinen - det ved vi ikke for der er pt. ingen der vil undersøge sammenhængen. Vi må vente og se om overdødeligheden stiger fremadrettet og se hvad der eller vil komme frem.

.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
Janey skriver:

Det ved lindakirsten ikke fordi det ikke passer. Bare for at være sikker på, at det ikke er min hukommelse den er helt galt med har jeg googlet det og fundet frem til en artikel om at det åbent er en udokumenteret og udbredt påstand bland vaccine-modstanderne.

https://www.tjekdet.dk/faktatjek/intet-tyder-paa-flere-sportsudoevere-end-tidligere-kollapser-med-hjerteproblemer-og

Bare for at få det på det rene så er jeg ikke absolut hverken for eller imod vaccinen, og fremtiden kan vise, at vaccinen måske har skadet mere end de bivirkninger man havde ventet, men jeg er også træt af at se udokumenterede skræmmepåstande i et emne, der ellers er vigtigt, HVIS det viser sig, at vaccinen var mere skadelig end forventet. 

Hvad sprederne af disse påstand ikke tænker på, er, at de skader sagen mere end de gavner lige nu med alle de løse og udokumenterede påstande. Størsteparten af befolkningen har jo vænnet sig til, at det "bare er nogle tosser", der fyrer det her afsted, så viser det sig engang, at tosserne havde ret, vil der gå meget lang tid, før det anderkendes, da ingen jo gider at høre på dem og deres udokumenterede påstande. 

Findes dokumentationen derude, må der da være nogle eksperter på anti-vax holdet, der kan samle den til en seriøs rapport.

Tjek det er ikke en valid kilde - det er udelukkende betalte meninger. 

Anmeld Citér

24. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
Janey skriver:

Det ved lindakirsten ikke fordi det ikke passer. Bare for at være sikker på, at det ikke er min hukommelse den er helt galt med har jeg googlet det og fundet frem til en artikel om at det åbent er en udokumenteret og udbredt påstand bland vaccine-modstanderne.

https://www.tjekdet.dk/faktatjek/intet-tyder-paa-flere-sportsudoevere-end-tidligere-kollapser-med-hjerteproblemer-og

Bare for at få det på det rene så er jeg ikke absolut hverken for eller imod vaccinen, og fremtiden kan vise, at vaccinen måske har skadet mere end de bivirkninger man havde ventet, men jeg er også træt af at se udokumenterede skræmmepåstande i et emne, der ellers er vigtigt, HVIS det viser sig, at vaccinen var mere skadelig end forventet. 

Hvad sprederne af disse påstand ikke tænker på, er, at de skader sagen mere end de gavner lige nu med alle de løse og udokumenterede påstande. Størsteparten af befolkningen har jo vænnet sig til, at det "bare er nogle tosser", der fyrer det her afsted, så viser det sig engang, at tosserne havde ret, vil der gå meget lang tid, før det anderkendes, da ingen jo gider at høre på dem og deres udokumenterede påstande. 

Findes dokumentationen derude, må der da være nogle eksperter på anti-vax holdet, der kan samle den til en seriøs rapport.

Der er masser af seriøs dokumentation. Jeg tror bare anti-vaxerne (som du kalder dem) ikke gider bruge mere tid på at dokumentere det. eftersom man ikke er vaccineret er man vel ret ligeglad med de langsigtede bivirkninger som man jo ikke selv vil blive ramt af. 

personligt er jeg ligeglad med om bivirkningerne anerkendes.

Anmeld Citér

24. april 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria
Boyz2 skriver:

Gå på Twitter og søg på sudden death - der er voldsomt mange unge / ældre sportsudøvere der er døde i 2021, 2022 og 2023 bl.a. rigtigt mange i USA. Alt alt for mange til at nævne her. De fleste er faldet om pludselig med hjerteanfald eller blodpropper.

herudover er rigtigt mange kunstnere døde af hjerteanfald bl.a. en fra foo Fighters, depeche mode, Hugo Helmig osv. 

Der er pt. ligeledes overdødelighed i lande der er meget vaccineret bl.a. hos unge. 

er det vaccinen - det ved vi ikke for der er pt. ingen der vil undersøge sammenhængen. Vi må vente og se om overdødeligheden stiger fremadrettet og se hvad der eller vil komme frem.

.

Det er bare svært at tage alvorligt når du nævner eksempler hvor man har en god ide om hvad dødsårsagen er, såsom misbrug. Folk døde også før corona vaccinen. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Kir

Boyz2 skriver:

.

Har indtil nu læst med på sidelinjen fordi jeg ikke synes jeg har haft så meget at bidrage med. Men nu må jeg altså lige blande mig.

Hugo Helmig ved man ikke hvorfor døde (men det lyder mere som misbrug eller selvmord end et hjerteanfald). Taylor Hawkins Fra Foo Fighters havde 10 forskellige stoffer i blodet og Andy Fletcher fra Depeche mode døde af en rift i hovedpulsåren. Så at de døde af hjerteanfald er ikke rigtig.

Mht pludselig død hos sportsudøvere pga  hjerteanfald, så har det eksisteret i rigtig mange år. Så det er ret usandsynligt at vaccinen har noget med det at gøre. Og at der skulle være en overdødelighed blandt unge i de lande hvor flest er vaccineret, det lyder ret usandsynligt. Det vil jeg gerne se dokumentation på hvor du har de oplysninger fra?

Til gengæld er det bevist at vaccinen i sjældne tilfælde kan forårsage betændelse i hjertemusklen. Men der taler vi 0,004%, så det er virkelig få. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Boyz2 skriver:

.

Hér synes jeg så, spekulationerne bliver direkte respektløse over for de afdøde og deres pårørende. Jeg forstår ikke, hvordan man kan få sig selv til at bruge navngivne personers tragiske dødsfald til at underbygge sine teorier. Hugo Helmigs ulykkelige dødsfald kan man fx meget let tænke sig til andre oplagte forklaringer på. Det er ikke særligt kønt at bruge ham - og andre - som led i sine egne og helt igennem udokumenterede spekulationer. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Som nævnt før, det findes masser af dokumentation og masser af døde sportsudøvere, andre døde samt overdødelighed. At I vælger ikke selv at ville undersøge videre er op til Jer.

Som skrevet før er det ligegyldigt og vi må vente og se fremadrette hvad der sker.

faktum er dog at mRNA aldrig før har været godkendt til mennesker fordi sikkerhedsprofilen har været for dårlig.

Anmeld Citér

25. april 2023

fehår

Boyz2 skriver:

Der er masser af seriøs dokumentation. Jeg tror bare anti-vaxerne (som du kalder dem) ikke gider bruge mere tid på at dokumentere det. eftersom man ikke er vaccineret er man vel ret ligeglad med de langsigtede bivirkninger som man jo ikke selv vil blive ramt af. 

personligt er jeg ligeglad med om bivirkningerne anerkendes.

Hvis man køber din logik (det gør jeg ikke), så er de vaccinerede i risiko. Men fordi du ikke selv er i risiko, er du ligeglad. Sikke et empatisk menneskesyn, du udviser her. 

Nogle gange har jeg indtryk af, at enkelte individer ikke lod sig vaccinere for bagefter at kunne sige "hvad sagde jeg?", hvis vaccinen nu gav bagslag. Det her en af de gange.

Anmeld Citér

25. april 2023

Pb18

Boyz2 skriver:

Som nævnt før, det findes masser af dokumentation og masser af døde sportsudøvere, andre døde samt overdødelighed. At I vælger ikke selv at ville undersøge videre er op til Jer.

Som skrevet før er det ligegyldigt og vi må vente og se fremadrette hvad der sker.

faktum er dog at mRNA aldrig før har været godkendt til mennesker fordi sikkerhedsprofilen har været for dårlig.

Er det studiet der omtales her, som du refererer til? https://apnews.com/article/fact-check-covid-vaccines-athlete-deaths-1500-989195878254

I så fald så kan jeg godt forstå at du ikke vil komme med flere detaljer... Det virker ikke som de mest valide data 

Anmeld Citér

25. april 2023

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
fehår skriver:

Hvis man køber din logik (det gør jeg ikke), så er de vaccinerede i risiko. Men fordi du ikke selv er i risiko, er du ligeglad. Sikke et empatisk menneskesyn, du udviser her. 

Nogle gange har jeg indtryk af, at enkelte individer ikke lod sig vaccinere for bagefter at kunne sige "hvad sagde jeg?", hvis vaccinen nu gav bagslag. Det her en af de gange.

Jeg tænker, at mit synspunkt er ligeså empatisk som da folk synes det var i orden, at uvaccinerede ikke måtte bevæge sig frit i samfundet uden at de blev testet, mens vaccinerede kunne smitte hinanden og andre ad libitum. Vel vidende at både vaccinerede og uvaccinerede smittede på lige fod

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.