Boyz2 skriver:
Gå på Twitter og søg på sudden death - der er voldsomt mange unge / ældre sportsudøvere der er døde i 2021, 2022 og 2023 bl.a. rigtigt mange i USA. Alt alt for mange til at nævne her. De fleste er faldet om pludselig med hjerteanfald eller blodpropper.
herudover er rigtigt mange kunstnere døde af hjerteanfald bl.a. en fra foo Fighters, depeche mode, Hugo Helmig osv.
Der er pt. ligeledes overdødelighed i lande der er meget vaccineret bl.a. hos unge.
er det vaccinen - det ved vi ikke for der er pt. ingen der vil undersøge sammenhængen. Vi må vente og se om overdødeligheden stiger fremadrettet og se hvad der eller vil komme frem.
.
Har indtil nu læst med på sidelinjen fordi jeg ikke synes jeg har haft så meget at bidrage med. Men nu må jeg altså lige blande mig.
Hugo Helmig ved man ikke hvorfor døde (men det lyder mere som misbrug eller selvmord end et hjerteanfald). Taylor Hawkins Fra Foo Fighters havde 10 forskellige stoffer i blodet og Andy Fletcher fra Depeche mode døde af en rift i hovedpulsåren. Så at de døde af hjerteanfald er ikke rigtig.
Mht pludselig død hos sportsudøvere pga hjerteanfald, så har det eksisteret i rigtig mange år. Så det er ret usandsynligt at vaccinen har noget med det at gøre. Og at der skulle være en overdødelighed blandt unge i de lande hvor flest er vaccineret, det lyder ret usandsynligt. Det vil jeg gerne se dokumentation på hvor du har de oplysninger fra?
Til gengæld er det bevist at vaccinen i sjældne tilfælde kan forårsage betændelse i hjertemusklen. Men der taler vi 0,004%, så det er virkelig få.
Anmeld
Citér