Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Dejligt alt gik efter planen

og godt i har et forsøg mere. Og ja kan ikke forstille mig andet end at ventetiden er forfærdelig. Jeg er mellem 3+0 og 3+1 tror jeg. Har taget en graviditetstest her tidligere idag, men som forventet den er helt blank. Men det er trods alt jo også helt uhørt tidlig.

Jeg har købt 8 test i dag �� jeg kommer heller ikke til at kunne vente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Blablaa skriver:

Jeg har købt 8 test i dag �� jeg kommer heller ikke til at kunne vente

Hehe det forstår jeg godt.

mig selvom jeg ved inderst inde at der ikke vil være forskel imorgen i forhold til idag og at det stadig for tidlig, men jeg stadig dum nok til at jeg nok tester igen imorgen tidlig

Anmeld Citér

16. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Hej igen de damer. Jeg synes selv jeg er god til at tyde teste og kan hurtig se på andre der ligger test om de er positive og har farve eller ej. Men når det kommer til en selv så bliver man i tvivl og kan ikke tro og søger bekræftelse i at det jeg ser er rigtigt. Hvad siger i til den her test? Jeg er 3+3 idag. Jeg ved at det er uhørlig tidligt at teste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Love Angel skriver:

Hej igen de damer. Jeg synes selv jeg er god til at tyde teste og kan hurtig se på andre der ligger test om de er positive og har farve eller ej. Men når det kommer til en selv så bliver man i tvivl og kan ikke tro og søger bekræftelse i at det jeg ser er rigtigt. Hvad siger i til den her test? Jeg er 3+3 idag. Jeg ved at det er uhørlig tidligt at teste.

Jeg synes bestemt der er farve i et forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

16. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Blablaa skriver:

Jeg synes bestemt der er farve i et forsigtigt tillykke 

Tak. Ja man tør heller ikke at håbe for meget før man kan se at det bliver tydeligere og tydeligere.

Anmeld Citér

17. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Den er altså positiv, krydser så meget fingre for dig!  Glæder mig til at se din næste test

Anmeld Citér

17. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Den er altså positiv, krydser så meget fingre for dig!  Glæder mig til at se din næste test

Har taget 2 her til morgen. Staven testen er en normal valmed. Og den strimmel test er en tidlig test. Jeg er 3+4 idag. Jeg ved sku ikke hvad jeg skal sige til dem.hmmm

Anmeld Citér

17. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Det betyder så meget at man ikke skal drikke meget væske. Og dem som jeg tog imorges tog jeg med urin hvor jeg har druket meget aften før. Nu har jeg taget de her to hvor jeg slet ikke drak noget idag endnu. 
den øverste er en normal test og den nederste er en tidlig test. De er begge fra babyplan. Nu tør jeg godt tro lidt mere på det. Jeg tar først nye test igen imorgen.

Anmeld Citér

19. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Det betyder så meget at man ikke skal drikke meget væske. Og dem som jeg tog imorges tog jeg med urin hvor jeg har druket meget aften før. Nu har jeg taget de her to hvor jeg slet ikke drak noget idag endnu. 
den øverste er en normal test og den nederste er en tidlig test. De er begge fra babyplan. Nu tør jeg godt tro lidt mere på det. Jeg tar først nye test igen imorgen.

Iih hvor spændende! Hvor langt er du i dag?  

Anmeld Citér

19. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Iih hvor spændende! Hvor langt er du i dag?  

Jeg er 3+6 idag. Og har ligenu taget den her test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.