Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2023

Darling

Love Angel skriver:

Jeg er 3+6 idag. Og har ligenu taget den her test.

Jeg kan se noget på alle dine teste det her er mine, dog forskellige mærker da jeg ikke havde mulighed for andet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Det er 5 dage siden oplægning. Fik en negativ i dag. Kunne ikke vente mere. Det var dog forventet

Anmeld Citér

19. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Darling skriver:

Jeg kan se noget på alle dine teste det her er mine, dog forskellige mærker da jeg ikke havde mulighed for andet

Jeg kan se også en streg på alle dine teste. Hvornår var det nu du skulle scannes, eller er du blivet scannet?

Anmeld Citér

19. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Blablaa skriver:

Det er 5 dage siden oplægning. Fik en negativ i dag. Kunne ikke vente mere. Det var dog forventet

5 dage er også tidlig selvom efter oplægning er det ikke?

Anmeld Citér

19. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg har lige taget den her. Og det er altid tydeligere senere på dagen. Hvornår lære jeg ikke drikke for meget aften før.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Love Angel skriver:

5 dage er også tidlig selvom efter oplægning er det ikke?

Jo De fleste (Hvad jeg har kunne læse mig frem til) kan først teste på 9-10ende dagen. Men det kribler i mig..

Anmeld Citér

19. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Blablaa skriver:

Jo De fleste (Hvad jeg har kunne læse mig frem til) kan først teste på 9-10ende dagen. Men det kribler i mig..

Årh jamen så det rigtig tidlig endnu. Men ja self kribler det og man kan slet ikke vente 

håber du snart stå med en positiv test

Anmeld Citér

19. februar 2023

Darling

Love Angel skriver:

Jeg kan se også en streg på alle dine teste. Hvornår var det nu du skulle scannes, eller er du blivet scannet?

Jeg har bestilt tid til den første for at være sikker på jeg er langt nok henne, jeg er sååå nervøs

Anmeld Citér

19. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg har bestilt tid til den første for at være sikker på jeg er langt nok henne, jeg er sååå nervøs

Ja det kan jeg godt huske at du skrev. Hvornår var det nu du skulle scannes? Og ja det forstår jeg godt at du er nervøs.

Anmeld Citér

19. februar 2023

Darling

Love Angel skriver:

Ja det kan jeg godt huske at du skrev. Hvornår var det nu du skulle scannes? Og ja det forstår jeg godt at du er nervøs.

Jeg skal scannes 1.marts, om 10 dage så der er desværre stadig længe til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.