Fertilitetsbehandling kom og del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

Krydser finger for dig

Tak men jeg har liige taget endnu en negativ test, så mine forventninger er helt i bund. Så jeg afventer egentlig bare min mens kommer så jeg kan få et forsøg mere. 

Så mandag skal bare overståes.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2022

Anonym trådstarter

I dag, kom menstruationen på fuld skrue! Hold nu kaje. Det er længe siden, at jeg har haft så mange menstruationssmerter. de snakkede godt om at man kunne få kraftigere menstruation. Puha 

Anmeld Citér

19. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I dag, kom menstruationen på fuld skrue! Hold nu kaje. Det er længe siden, at jeg har haft så mange menstruationssmerter. de snakkede godt om at man kunne få kraftigere menstruation. Puha 

Er startet op igen til et nyt forløb. 

Fingrene er krydset 

Anmeld Citér

27. oktober 2022

Anonym trådstarter

Nå, det er vidst efterhånden blevet til min tråd. 

Så deler jeg lidt aften tanker og følelser som holder mig oppe.

I tirsdags blev jeg scannet 3 æg som var i gang med at vokse. 12,5 mm. Jeg er så gået ned fra 112,5 i indsprøjtning til 75. Da jeg så skulle scannes i dag, var mine æg mindre. Er nu blevet sat op igen. Til 112,5. Med gonal f.

Tilgengæld har jeg kæmpet med en følelse hele dagen, at der er noget galt med mig, siden ting altid går 1skridt fremad og 2 tilbage. Nu tror jeg vi endnu engang står over for et langt forløb sidst var det 17dage på gonal f.

Anmeld Citér

29. oktober 2022

SJB

Profilbillede for SJB
Anonym skriver:

Nå, det er vidst efterhånden blevet til min tråd. 

Så deler jeg lidt aften tanker og følelser som holder mig oppe.

I tirsdags blev jeg scannet 3 æg som var i gang med at vokse. 12,5 mm. Jeg er så gået ned fra 112,5 i indsprøjtning til 75. Da jeg så skulle scannes i dag, var mine æg mindre. Er nu blevet sat op igen. Til 112,5. Med gonal f.

Tilgengæld har jeg kæmpet med en følelse hele dagen, at der er noget galt med mig, siden ting altid går 1skridt fremad og 2 tilbage. Nu tror jeg vi endnu engang står over for et langt forløb sidst var det 17dage på gonal f.

Jeg vil gerne være med

Hvordan kan det være de satte dig ned i dosis? Er det forsøg nr. 2 du er igang med?

jeg er igang med 1 forsøg. Synes det er en del hårdere fysisk end jeg havde regnet med. Jeg fik taget 12 æg ud i onsdag, igår havde vi 3 gode æg tilbage som delte sig rigtigt. Mandag morgen skal vi ringe og høre om der stadig er æg til oplægning mandag kl. 12.00. Havde igår voldsomme smerter, var voldsomt oppustet, og tæt på en tur på hospitalet, men i løbet af et par timer blev det bedre. Måske jeg bare havde overanstrengt mig, men panikken over evt. ikke at kunne få lagt æg op mandag spredte sig.. Vi har prøvet i 1,5 år, grundet gul i december hvor jeg fik fjernet mig æggeleder, samt hjerteformet livmoder, er vi direkte i ivf/icsi behandling.

Anmeld Citér

29. oktober 2022

Anonym trådstarter

SJB skriver:

Jeg vil gerne være med

Hvordan kan det være de satte dig ned i dosis? Er det forsøg nr. 2 du er igang med?

jeg er igang med 1 forsøg. Synes det er en del hårdere fysisk end jeg havde regnet med. Jeg fik taget 12 æg ud i onsdag, igår havde vi 3 gode æg tilbage som delte sig rigtigt. Mandag morgen skal vi ringe og høre om der stadig er æg til oplægning mandag kl. 12.00. Havde igår voldsomme smerter, var voldsomt oppustet, og tæt på en tur på hospitalet, men i løbet af et par timer blev det bedre. Måske jeg bare havde overanstrengt mig, men panikken over evt. ikke at kunne få lagt æg op mandag spredte sig.. Vi har prøvet i 1,5 år, grundet gul i december hvor jeg fik fjernet mig æggeleder, samt hjerteformet livmoder, er vi direkte i ivf/icsi behandling.

De satte mig ned, fordi de troede jeg ville forsætte udviklingen af æg og producerer for mange. 

I dag viste scanningen de 3 æg, som var vokset en smule og lidt flere på vej. Det ene var på 13. Men svært at måle fordi de ligger sammen med det på 11. Også har jeg et på 12på modsatte side. Vi har et forsøg tilbage efter dette. Nu må vi se. 

Anmeld Citér

29. oktober 2022

Anonym trådstarter

SJB skriver:

Jeg vil gerne være med

Jeg krydser fingre for jer  

Anmeld Citér

29. oktober 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg er godt igang med min duo-stimulation. Duo1 gav 2 æg i fryseren (6 æg ud, 4 befrugtet som blev til 2 fryseblastoer på dag 6). På onsdag skal jeg have taget æg ud i duo2. Umiddelbart sagde min scanning i dag at jeg har mindst lige så mange ægblærer som i duo1, så det Bliver spændende

Anmeld Citér

29. oktober 2022

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Jeg er godt igang med min duo-stimulation. Duo1 gav 2 æg i fryseren (6 æg ud, 4 befrugtet som blev til 2 fryseblastoer på dag 6). På onsdag skal jeg have taget æg ud i duo2. Umiddelbart sagde min scanning i dag at jeg har mindst lige så mange ægblærer som i duo1, så det Bliver spændende

åh det lyder spændende!

Hvad er duo stimulation? 

Er jo helt ny i denne verden

Anmeld Citér

29. oktober 2022

Tami

Profilbillede for Tami

åh det lyder spændende!

Hvad er duo stimulation? 

Er jo helt ny i denne verden

Duo-stimulation er 2 korte behandlinger lige i træk. Da jeg havde været i den første korte behandling (duo1) og fik taget æg ud, startede jeg direkte med en kort behandling igen dagen efter (duo2). Jeg har ikke kunnet finde meget info om det på nettet, men tror det er en ret ny metode eller også bliver den ikke brugt ret meget. Men tilsyndeladende den perfekte behandling til mig/os (7-9-13)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.