Fertilitetsbehandling kom og del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

3 befrugtede æg der fortsætter  Så på onsdag 11.15 skal der et æg op hvis de stadig er gode  Vi har aldrig været så langt før

Ej! hvor skønt, håber det lykkes.

Jeg har simpelthen så mange "mens" smerter lige nu. Ondt i brysterne. Det er dog vidst alt sammen bare bivirkninger.

Det er svært at vente helt til d. 14 med at teste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2022

MorJ

Et flot æg er i dag lagt tilbage så nu er det bare at vente til den 14   Vi var heldig at få et æg på frys også, desværre gik et tabt. 

Anmeld Citér

5. oktober 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

Et flot æg er i dag lagt tilbage så nu er det bare at vente til den 14   Vi var heldig at få et æg på frys også, desværre gik et tabt. 

Uha. De 14 dages ventetid! Vi er også i gang med dem. 

I hverdagen tænker jeg slet ikke over det, men når jeg sidder alene, tænker jeg. Jeg har overvejet at teste ovitrelle ud. Men er også bare bange for at blive mega skuffet.

Anmeld Citér

5. oktober 2022

MorJ

Anonym skriver:

Uha. De 14 dages ventetid! Vi er også i gang med dem. 

I hverdagen tænker jeg slet ikke over det, men når jeg sidder alene, tænker jeg. Jeg har overvejet at teste ovitrelle ud. Men er også bare bange for at blive mega skuffet.

Heldigvis skal vi kun vente 9 dage, så det er til at have med at gøre  siger jeg nu �� 

Anmeld Citér

12. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg håber der er bedre held hos dig tror jeg er 3+3 i dag, og tester forsat negativ. Har virkelige slemme menstruationssmerter så venter bare på min mens.  Vi prøver igen næste måned. Mandag skal jeg have målt mit hcg. Forventer en negativ prøve 

Anmeld Citér

12. oktober 2022

MorJ

Anonym skriver:

Jeg håber der er bedre held hos dig tror jeg er 3+3 i dag, og tester forsat negativ. Har virkelige slemme menstruationssmerter så venter bare på min mens.  Vi prøver igen næste måned. Mandag skal jeg have målt mit hcg. Forventer en negativ prøve 

Vi skal have taget blodprøve på fredag og har en tid fra morgen af, så vi håber på at kan få svar fredag �� Ingen menstruation på vej her, utrolig ømme bryster og træthed. 
krydser finger for dig at kroppen driller dig og at i er heldig ♥️

Anmeld Citér

13. oktober 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

Vi skal have taget blodprøve på fredag og har en tid fra morgen af, så vi håber på at kan få svar fredag �� Ingen menstruation på vej her, utrolig ømme bryster og træthed. 
krydser finger for dig at kroppen driller dig og at i er heldig ♥️

Jeg krydser så meget mine fingre
Jeg har lidt ømme brystvorter.. men det er vidst meget normalt. ift medicin og mens . 

Anmeld Citér

14. oktober 2022

MorJ

Desværre var blodprøven negativ.. Vi har et æg mere i det her forsøg. Vi starter op igen når der kommer menstruation også håber vi ægget på frys overlever optøning. 

Anmeld Citér

14. oktober 2022

Anonym trådstarter

Desværre var blodprøven negativ.. Vi har et æg mere i det her forsøg. Vi starter op igen når der kommer menstruation også håber vi ægget på frys overlever optøning. 

Øv jeg afventer stadig mens og min blodprøve mandag morgen. Jeg krydser for at alting flasker sig.

Anmeld Citér

14. oktober 2022

MorJ

Anonym skriver:

Øv jeg afventer stadig mens og min blodprøve mandag morgen. Jeg krydser for at alting flasker sig.

Krydser finger for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.