Fertilitetsbehandling kom og del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2022

Anonym trådstarter

SJB skriver:

Har aldrig hørt om DUO behandling før, lyder smart

krydser så meget fingre for jer alle sammen!! Har det på samme måde, synes virkelig det er hårdt, når man samtidig ser den ene efter den anden blive gravide, bare ved at tænke tanken nærmest. Jeg er i dag 14 dage efter ÆU, så burde kunne teste positiv, har fået en ultra svag test, så nu går tankerne selvfølgelig i gang når man har en GUL i bagagen. Har BP dag på fredag d. 11…

Åh jeg krydser sådan for at den er der

Jeg har testet mit ovitrelle ud. Regner med det er ude i morgen. Så er spændt på om der kommer en officiel streg denne gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2022

MorJ

Anonym skriver:

Jeg skal også have taget blodprøve den dag ��

Det må gerne være en go dag

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

Det må gerne være en go dag

Virkelig gerne en god dag

Anmeld Citér

10. november 2022

Anonym

Jeg er i dag blevet scannet efter at have fået clomid i 5 dage. Der var 3 store ægblærer hvor hun dog var i tvivl om den ene bare var en cyste med væske da den var lidt aflang. Men de a dre 2 var 20 og 19 mm hvilket lægen synes var fint. Hun sagde jeg havde reageret fint på medicinen. 

Jeg har fået ovetrelle jeg skal tage i aften og skal så insemineres lørdag til middag. Men min ægløsningstest er positiv allerede nu, så nu er jeg i tvivl om jeg får ægløsning i morgen og det derfor bliver for sent lørdag, selvom jeg tager ovitrelle efter planen i aften Men jeg håber da at sprøjten kan sørge for at ægløsningen ikke kommer før efter halvandet døgn. Men puha, jeg er i tvivl lige nu. Men æggenes størrelse var vist fine, så må bare håbe på det bedste

Anmeld Citér

11. november 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er i dag blevet scannet efter at have fået clomid i 5 dage. Der var 3 store ægblærer hvor hun dog var i tvivl om den ene bare var en cyste med væske da den var lidt aflang. Men de a dre 2 var 20 og 19 mm hvilket lægen synes var fint. Hun sagde jeg havde reageret fint på medicinen. 

Jeg har fået ovetrelle jeg skal tage i aften og skal så insemineres lørdag til middag. Men min ægløsningstest er positiv allerede nu, så nu er jeg i tvivl om jeg får ægløsning i morgen og det derfor bliver for sent lørdag, selvom jeg tager ovitrelle efter planen i aften Men jeg håber da at sprøjten kan sørge for at ægløsningen ikke kommer før efter halvandet døgn. Men puha, jeg er i tvivl lige nu. Men æggenes størrelse var vist fine, så må bare håbe på det bedste

Det lyder til at din behandling virker bedre! Jeg krydser fingre. 

Anmeld Citér

11. november 2022

MorJ

Anonym skriver:

Krydser finger for dig

Anmeld Citér

11. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

De hormoner du tager især ovitrelle indeholder hcg og gør også en graviditets test positivt, lad vær med at teste og stol på lægerne

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym trådstarter

Med negative test de sidste 3 dage, så ved jeg godt hvad blodprøven siger i morgen

Jeg afventer min mens og tager 3 og sidste forsøg med iui. 

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Med negative test de sidste 3 dage, så ved jeg godt hvad blodprøven siger i morgen

Jeg afventer min mens og tager 3 og sidste forsøg med iui. 

Øv hvor træls  Håber den er der næste gang så

Anmeld Citér

16. november 2022

MorJ

Anonym skriver:

Øv hvor træls  Håber den er der næste gang så

Sender knus og kram

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.