Fertilitetsbehandling kom og del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2022

Anonym

Anonym skriver:

Haha beklager .

Jeg er blevet sat på gonal f hormon medicin .

Jeg har lange og korte cyklusser på mellem 20 dage og 40 dage. Dette var en lang cyklus. Så jeg startede på hormon hvorefter jeg er blevet sat op. Ens æg, skal have en størrelse, så man kan gå videre til næste trin, i vores tilfælde er det inseminering. 

For nu skal ingen æg ud. Jeg skal hvis det er tid, tage medicin som giver mig æl inden for 30 timer. Og hvis jeg er i en spontan æl, så ved jeg ikke helt hvad der sker �� første besøg var mine æg i modningsfasen dvs i gang med at vokse. Men andet scan kunne hun ikke finde nogen der voksede. Så nu må vi se hvad der siges i dag 

Tusind tak for din forklaring, så blev jeg lidt klogere 

Og spændende du skal insemineres i morgen, vil krydre fingre for dig  Hvor stort skal ægget være før de inseminerer, ved du det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2022

Anonym

Charlotte135 skriver:

En lille solskins historie

Vi startede op i ICSI den 05.05 i år - og jeg fik også Gonal F, og lavede hele 7 gode æg, hvor to af dem er på frys, og det ene er den lille dreng jeg nu har haft i maven i 27 uger

Vi havde selv været igang med projekt baby i 1,5 år, uden held (dårlig sædkvalitet), og så i første forsøgs behandling blev vi gravide

Hvor dejligt, stort tillykke og tak for din historie 

Må jeg spørge hvorfor de startede med at tage æg ud? Jeg troede altid man startede med insemination, men det er måske ikke rigtigt?

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak for din forklaring, så blev jeg lidt klogere 

Og spændende du skal insemineres i morgen, vil krydre fingre for dig  Hvor stort skal ægget være før de inseminerer, ved du det?

Mener det er 18-20mm. Men de skulle vokse 1-2 mm om dagen. 

Anmeld Citér

30. september 2022

Charlotte135

Anonym skriver:

Hvor dejligt, stort tillykke og tak for din historie 

Må jeg spørge hvorfor de startede med at tage æg ud? Jeg troede altid man startede med insemination, men det er måske ikke rigtigt?

Mange tak for det

Min kærestes sæd var simpelthen så dårlig, at de ikke behøvede inseminering  - for det var der ingen baby chance for

Anmeld Citér

30. september 2022

MorJ

Vi var til samtale i januar og startet op i maj med en kort behandling, som gav et æg. Det gik tabt inden det kom på frys. Pga. Der kun var et æg gik vi over i en duobehandling som gav 2 æg, de nåede hellere ikke på frys �� Så har der været pause hvor klinikken har haft ferie. Den 27/8 gik vi igang med en lang behandling med gona,  Elenova og andet hormon. I dag har vi fået 3 æg ud også er det at vente til i morgen om æggene har overlevet ��♥️ Vi håber at den her gang når vi så langt at der bliver lagt et æg tilbage… 

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

Vi var til samtale i januar og startet op i maj med en kort behandling, som gav et æg. Det gik tabt inden det kom på frys. Pga. Der kun var et æg gik vi over i en duobehandling som gav 2 æg, de nåede hellere ikke på frys �� Så har der været pause hvor klinikken har haft ferie. Den 27/8 gik vi igang med en lang behandling med gona,  Elenova og andet hormon. I dag har vi fået 3 æg ud også er det at vente til i morgen om æggene har overlevet ��♥️ Vi håber at den her gang når vi så langt at der bliver lagt et æg tilbage… 

Årh jeg krydser! 

Jeg har i dag fået æl slim. Er spændt på i morgen.

Jeg er godt klar over at chancen for at der er bonus er lille. Jeg håber dog. 

Vi er bare uforklarlig barnløs. Jeg er stadig overvægtig, det arbejdes der på.  

Så håber der er bonus "snart" om det er denne gang eller om 2 gange gør mig ikke så meget.det er et spændende forløb. 

Anmeld Citér

1. oktober 2022

MorJ

Anonym skriver:

Årh jeg krydser! 

Jeg har i dag fået æl slim. Er spændt på i morgen.

Jeg er godt klar over at chancen for at der er bonus er lille. Jeg håber dog. 

Vi er bare uforklarlig barnløs. Jeg er stadig overvægtig, det arbejdes der på.  

Så håber der er bonus "snart" om det er denne gang eller om 2 gange gør mig ikke så meget.det er et spændende forløb. 

Vores morgen er startet godt alle 3 æg er befrugtet, nu skal vi vente til mandag morgen om de forsætter deres deling ����

krydser finger for jer i dag ��

Anmeld Citér

1. oktober 2022

Anonym trådstarter

MorJ skriver:

Vores morgen er startet godt alle 3 æg er befrugtet, nu skal vi vente til mandag morgen om de forsætter deres deling ����

krydser finger for jer i dag ��

Ej hvor godt.

Jeg er blevet insemineret med 15mil . Vi fik afvide at det var en god prøve.

Mit æg var på 18 mm, og det var begyndt at blive ujævnt, så æl er forventet snarest. 

Nu er det the wait game. Og jeg har krydset fingrene. 

Kan teste om 14 dage. 

Anmeld Citér

1. oktober 2022

MorJ

Anonym skriver:

Ej hvor godt.

Jeg er blevet insemineret med 15mil . Vi fik afvide at det var en god prøve.

Mit æg var på 18 mm, og det var begyndt at blive ujævnt, så æl er forventet snarest. 

Nu er det the wait game. Og jeg har krydset fingrene. 

Kan teste om 14 dage. 

Vi tør næsten ikke at håbe på at de stadig er der på mandag man er så bange for at blive skuffet… 

Hvor spændende krydser alt hvad der kan krydses kan

Anmeld Citér

3. oktober 2022

MorJ

3 befrugtede æg der fortsætter  Så på onsdag 11.15 skal der et æg op hvis de stadig er gode  Vi har aldrig været så langt før

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.