Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
UnknownMom skriver: Den samme fra her til morgen indenfor tid. men fuck hvis det bare er skyggestreger. De plejer og være heeeelt blanke. Så bliver fandme ked af det hvis der her bare af skyggestreger, men det jeg bange for.
Den samme fra her til morgen
indenfor tid.
men fuck hvis det bare er skyggestreger. De plejer og være heeeelt blanke. Så bliver fandme ked af det hvis der her bare af skyggestreger, men det jeg bange for.
Tror jeg ikke det er
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ammelia skriver: Det er det ikke.. jeg plejer heller ikke kunne opfange det mindste - skygger eller andet når jeg ikke er.. et forsigtigt tillykke der er mere udvikling i dine end mine.. håber ikke det betyder bio som første forsøg
Det er det ikke.. jeg plejer heller ikke kunne opfange det mindste - skygger eller andet når jeg ikke er.. et forsigtigt tillykke der er mere udvikling i dine end mine.. håber ikke det betyder bio som første forsøg
Tak Jeg kan slet ikke være i mig selv over ikke at have et klart svar, men plejer heller ikke og kunne lave nogle streger - overhovedet. Vi kommer hjem fra ferie senere, så tager en digital i morgen tidlig og har da også en del babylam til at ligge, der kommer nok en i brug i aften
Jeg virkelig for vi begge er heldige. Jeg kan altså godt se en svag streg i dine, så jeg hepper med på en digital test - de giver forhåbentlig svar og ro
__anonym skriver: Tror jeg ikke det er
Pu ha … Jeg håber du har ret. Sidder her med lidt ømme bryster og mens lignende smerter
Ammelia skriver: Tog testen fra klinikken.. sammen med den dumme fra Rema her til morgen.. det kom helt bag på mig at der var en svag lysserød streg.. tror jeg prøver en digital i morgen tidlig.. det her er jo tortur .. og ved ikke om der er udvikling nok i mine tests for ikke at frygte der er tale om bio
Tog testen fra klinikken.. sammen med den dumme fra Rema her til morgen.. det kom helt bag på mig at der var en svag lysserød streg.. tror jeg prøver en digital i morgen tidlig.. det her er jo tortur .. og ved ikke om der er udvikling nok i mine tests for ikke at frygte der er tale om bio
Kan godt se en ekstra streg på dem
God ide med en digital test i morgen tidlig, den skulle gerne give klart svar
UnknownMom skriver: Pu ha … Jeg håber du har ret. Sidder her med lidt ømme bryster og mens lignende smerter
Har du prøvet andre mærker? 3+4 prøvede jeg en RFSU tidlig test hvor man kun kunne ane en streg, men på andre teste var der ingen tvivl. Så for mig synes jeg ikke RFSU tidlig test er god
Jeg tester bedst på Babyplan, Valmed (stav), Clearblues stav og digital test
Det er virkelig ren tortur ja
Jeg tænker bare - flere forskellige test og alle med skyggestreger- det er da for mærkeligt. Jeg kan altså godt se en streg, men er selv i tvivl om mine egne streger, så jeg er bare ikke den rette og spørge Jeg føler jeg ser streger på alt disse dage og drømmer om de lorte to streger. Jeg håber virkelig du dr heldig i og med det er sidste forsøg Jeg kan jo bare knalde videre Jeg orker bare ikke mere…. Vi har prøvet i 4 år… og det er fandme mine eneste streger - så de har bare af ikke og være fake!
__anonym skriver: Har du prøvet andre mærker? 3+4 prøvede jeg en RFSU tidlig test hvor man kun kunne ane en streg, men på andre teste var der ingen tvivl. Så for mig synes jeg ikke RFSU tidlig test er god Jeg tester bedst på Babyplan, Valmed (stav), Clearblues stav og digital test
Jeg har testet på valmed og rfsu - vi nemlig på ferie i denne uge, så det er hvad jeg har kunnet rage til mig. Vi kommer hjem i aften og ser ligger nok 6-7 babyplan i skuffen og en digital og venter på mig
UnknownMom skriver: Jeg har testet på valmed og rfsu - vi nemlig på ferie i denne uge, så det er hvad jeg har kunnet rage til mig. Vi kommer hjem i aften og ser ligger nok 6-7 babyplan i skuffen og en digital og venter på mig
Spændende hvad de test siger så!
__anonym skriver: Kan godt se en ekstra streg på dem God ide med en digital test i morgen tidlig, den skulle gerne give klart svar
Ikke muligt at opstøve en digital test i butikkerne eller på apoteket købte en “alm” clearblue og har bestilt en digital som kommer om 1-2 dage
så håber vi ikke jeg får menstruation i den
test her til eftermiddag.. kan mærke hysteriet komme.. HVORFOR BLIVER DEN IKKE MEGET TYDELIGERE?
UnknownMom skriver: Det er virkelig ren tortur ja Jeg tænker bare - flere forskellige test og alle med skyggestreger- det er da for mærkeligt. Jeg kan altså godt se en streg, men er selv i tvivl om mine egne streger, så jeg er bare ikke den rette og spørge Jeg føler jeg ser streger på alt disse dage og drømmer om de lorte to streger. Jeg håber virkelig du dr heldig i og med det er sidste forsøg Jeg kan jo bare knalde videre Jeg orker bare ikke mere…. Vi har prøvet i 4 år… og det er fandme mine eneste streger - så de har bare af ikke og være fake!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128