Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
UnknownMom skriver:

Den samme fra her til morgen

indenfor tid. 

men fuck hvis det bare er skyggestreger. De plejer og være heeeelt blanke. Så bliver fandme ked af det hvis der her bare af skyggestreger, men det jeg bange for.

Tror jeg ikke det er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

UnknownMom

Ammelia skriver:

Det er det ikke.. jeg plejer heller ikke kunne opfange det mindste - skygger eller andet når jeg ikke er..  et forsigtigt tillykke der er mere udvikling i dine end mine.. håber ikke det betyder bio som første forsøg

Tak  Jeg kan slet ikke være i mig selv over ikke at have et klart svar, men plejer heller ikke og kunne lave nogle streger - overhovedet. 
Vi kommer hjem fra ferie senere, så tager en digital i morgen tidlig og har da også en del babylam til at ligge, der kommer nok en i brug i aften  

Jeg  virkelig for vi begge er heldige. 
Jeg kan altså godt se en svag streg i dine, så jeg hepper med på en digital test - de giver forhåbentlig svar og ro

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

__anonym skriver:

Tror jeg ikke det er

Pu ha … Jeg håber du har ret. Sidder her med lidt ømme bryster og mens lignende smerter

Anmeld Citér

18. februar 2022

__anonym

Ammelia skriver:

Tog testen fra klinikken.. sammen med den dumme fra Rema her til morgen.. det kom helt bag på mig at der var en svag lysserød streg.. tror jeg prøver en digital i morgen tidlig.. det her er jo tortur .. og ved ikke om der er udvikling nok i mine tests for ikke at frygte der er tale om bio

Kan godt se en ekstra streg på dem  

God ide med en digital test i morgen tidlig, den skulle gerne give klart svar

Anmeld Citér

18. februar 2022

__anonym

UnknownMom skriver:

Pu ha … Jeg håber du har ret. Sidder her med lidt ømme bryster og mens lignende smerter

Har du prøvet andre mærker? 
3+4 prøvede jeg en RFSU tidlig test hvor man kun kunne ane en streg, men på andre teste var der ingen tvivl. Så for mig synes jeg ikke RFSU tidlig test er god

Jeg tester bedst på Babyplan, Valmed (stav), Clearblues stav og digital test

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

Ammelia skriver:

Tog testen fra klinikken.. sammen med den dumme fra Rema her til morgen.. det kom helt bag på mig at der var en svag lysserød streg.. tror jeg prøver en digital i morgen tidlig.. det her er jo tortur .. og ved ikke om der er udvikling nok i mine tests for ikke at frygte der er tale om bio

Det er virkelig ren tortur ja  

Jeg tænker bare - flere forskellige test og alle med skyggestreger- det er da for mærkeligt.  

Jeg kan altså godt se en streg, men er selv i tvivl om mine egne streger, så jeg er bare ikke den rette og spørge  Jeg føler jeg ser streger på alt disse dage og drømmer om de lorte to streger.  
Jeg håber virkelig du dr heldig i og med det er sidste forsøg  Jeg kan jo bare knalde videre  Jeg orker bare ikke mere…. Vi har prøvet i 4 år… og det er fandme mine eneste streger - så de har bare af ikke og være fake!

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

__anonym skriver:

Har du prøvet andre mærker? 
3+4 prøvede jeg en RFSU tidlig test hvor man kun kunne ane en streg, men på andre teste var der ingen tvivl. Så for mig synes jeg ikke RFSU tidlig test er god

Jeg tester bedst på Babyplan, Valmed (stav), Clearblues stav og digital test

Jeg har testet på valmed og rfsu - vi nemlig på ferie i denne uge, så det er hvad jeg har kunnet rage til mig. 
Vi kommer hjem i aften og ser ligger nok 6-7 babyplan i skuffen og en digital og venter på mig

Anmeld Citér

18. februar 2022

__anonym

UnknownMom skriver:

Jeg har testet på valmed og rfsu - vi nemlig på ferie i denne uge, så det er hvad jeg har kunnet rage til mig. 
Vi kommer hjem i aften og ser ligger nok 6-7 babyplan i skuffen og en digital og venter på mig

Spændende hvad de test siger så! 

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
__anonym skriver:

Kan godt se en ekstra streg på dem  

God ide med en digital test i morgen tidlig, den skulle gerne give klart svar

Ikke muligt at opstøve en digital test i butikkerne eller på apoteket  købte en “alm” clearblue og har bestilt en digital som kommer om 1-2 dage

så håber vi ikke jeg får menstruation i den

test her til eftermiddag.. kan mærke hysteriet komme.. HVORFOR BLIVER DEN IKKE MEGET TYDELIGERE?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
UnknownMom skriver:

Det er virkelig ren tortur ja  

Jeg tænker bare - flere forskellige test og alle med skyggestreger- det er da for mærkeligt.  

Jeg kan altså godt se en streg, men er selv i tvivl om mine egne streger, så jeg er bare ikke den rette og spørge  Jeg føler jeg ser streger på alt disse dage og drømmer om de lorte to streger.  
Jeg håber virkelig du dr heldig i og med det er sidste forsøg  Jeg kan jo bare knalde videre  Jeg orker bare ikke mere…. Vi har prøvet i 4 år… og det er fandme mine eneste streger - så de har bare af ikke og være fake!

Ikke muligt at opstøve en digital test i butikkerne eller på apoteket  købte en “alm” clearblue og har bestilt en digital som kommer om 1-2 dage

så håber vi ikke jeg får menstruation i den

test her til eftermiddag.. kan mærke hysteriet komme.. HVORFOR BLIVER DEN IKKE MEGET TYDELIGERE?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.