Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Ja, det noget værre rod  

Er du gravid eller prøver i?

Jeg er gravid for 4. Gang, som vi virkelig håber er lykkens gang!  Og det er vores første barn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2022

UnknownMom

__anonym skriver:

Jeg er gravid for 4. Gang, som vi virkelig håber er lykkens gang!  Og det er vores første barn

Ih stort tillykke  Håber den bliver der

det ligeså stort her … 4. Gang … men det også en efternøler ��

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

UnknownMom skriver:

Ih stort tillykke  Håber den bliver der

det ligeså stort her … 4. Gang … men det også en efternøler ��

Mange tak!  Også stort tillykke til dig

Anmeld Citér

17. februar 2022

UnknownMom

__anonym skriver:

Mange tak!  Også stort tillykke til dig

Tak - jeg tør dog ikke tro på det andet end skyggestreger før de bliver ordentlige positive

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

UnknownMom skriver:

Tak - jeg tør dog ikke tro på det andet end skyggestreger før de bliver ordentlige positive

Kan jeg godt forstå

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

__anonym skriver:

Kan jeg godt forstå

Øv…. Havde håbet på et klart svar her til morgen! Jeg er på dag 30 og ift æl 3+5/6,

men der kommer ingen tydelig streg? Der er en streg hvor når to skal være, men synes ikke der farve i eller?
Tror desværre ikke der er gevinst til os, hvis jeg ikke kan teste ordentlig positiv nu på en rfsu tidlig test. ����

Øv øv øv øv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

UnknownMom skriver:

Øv…. Havde håbet på et klart svar her til morgen! Jeg er på dag 30 og ift æl 3+5/6,

men der kommer ingen tydelig streg? Der er en streg hvor når to skal være, men synes ikke der farve i eller?
Tror desværre ikke der er gevinst til os, hvis jeg ikke kan teste ordentlig positiv nu på en rfsu tidlig test. ����

Øv øv øv øv!

Den samme fra her til morgen

indenfor tid. 

men fuck hvis det bare er skyggestreger. De plejer og være heeeelt blanke. Så bliver fandme ked af det hvis der her bare af skyggestreger, men det jeg bange for.

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
UnknownMom skriver:

Det selvfølgelig rigtigt

åh, den ventetid er ulideligt….  
jeg håber virkelig den er der i sidste forsøg her

Tog test her til morgen.. den fra Rema irriterer mig så tog den fra klinikken.. og der kan jeg sen en svag lysserød streg  kan du også det? Det kom helt bag på mig.. jeg kan for helvede ikke lave skyggestreger på 20 tests

jeg køber en digital til i morgen tidlig kan jeg mærke.. og kasserer den bunke af remas so. Jeg skal splitte af pga det lille aflæsningsfelt og ridset plast med genskins

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ammelia

UnknownMom skriver:

Den samme fra her til morgen

indenfor tid. 

men fuck hvis det bare er skyggestreger. De plejer og være heeeelt blanke. Så bliver fandme ked af det hvis der her bare af skyggestreger, men det jeg bange for.

Det er det ikke.. jeg plejer heller ikke kunne opfange det mindste - skygger eller andet når jeg ikke er..  et forsigtigt tillykke der er mere udvikling i dine end mine.. håber ikke det betyder bio som første forsøg

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ammelia

Krydser fingre for, at testen udvikler sig!

Tog testen fra klinikken.. sammen med den dumme fra Rema her til morgen.. det kom helt bag på mig at der var en svag lysserød streg.. tror jeg prøver en digital i morgen tidlig.. det her er jo tortur .. og ved ikke om der er udvikling nok i mine tests for ikke at frygte der er tale om bio

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.