Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

UnknownMom

AnoAno skriver:

Du tæller fra æl lægen tæller fra din første dag mens

Nå, så tæller jeg som lægen indtil videre. For igen. Min æl kunne også være lørdag når jeg kigger efter. Det er sp små marginaler. Fuck det - jeg er fandme gravid efter fucking fire år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

AnoAno

UnknownMom skriver:

Nå, så tæller jeg som lægen indtil videre. For igen. Min æl kunne også være lørdag når jeg kigger efter. Det er sp små marginaler. Fuck det - jeg er fandme gravid efter fucking fire år

4 år waoaw det altså lang tid og vi har været i gang i to år som jeg syntes er lang tid. Men ja fuck det nu er vi gravide

Anmeld Citér

18. februar 2022

Soulaima

Tillykke til jer der har testet positiv �� 

Jeg har indset at det nok heller ik er denne gang. Jeg har ellers haft murren og stik/jag siden d. 9 (æl ca 5 eller 6 måske d  7) og sys egentlig også jeg har fået lidt ømme brystvorter, men kun hvis jeg trykker lidt ind på dem. Jeg tog en test i morges som var absolut negativ så tænker at al min murren bare er fordi mens nok snart kommer eller pga den cyste jeg har på venstre æggestok som gynækologen fandt i onsdags - desværre ingen tegn på graviditet (men nu var det heller ik derfor jeg var der) ..øv øv jeg tror aldrig jeg skal ha min nr 3

Anmeld Citér

19. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
UnknownMom skriver:

Tak  Jeg  for vi begge har en flot positiv test i morgen tidlig. 
Jeg har SÅ mange til at ligge fra babyplan så tester nok lige i aften når jeg har holdt mig en 6-7 timer  Jeg slet ikke tosset. Eller noget… 

husk endelig også at opdatere hos dig

Nope.. not pregnant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2022

UnknownMom

Ammelia skriver:

Nope.. not pregnant

Ej for helvede  

øv øv øv det jeg virkelig ked af at høre

Anmeld Citér

19. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Ammelia skriver:

Nope.. not pregnant

Øv øv, det er jeg ked af at læse

Stort kram til dig!

Anmeld Citér

19. februar 2022

AnoAno

Soulaima skriver:

Tillykke til jer der har testet positiv �� 

Jeg har indset at det nok heller ik er denne gang. Jeg har ellers haft murren og stik/jag siden d. 9 (æl ca 5 eller 6 måske d  7) og sys egentlig også jeg har fået lidt ømme brystvorter, men kun hvis jeg trykker lidt ind på dem. Jeg tog en test i morges som var absolut negativ så tænker at al min murren bare er fordi mens nok snart kommer eller pga den cyste jeg har på venstre æggestok som gynækologen fandt i onsdags - desværre ingen tegn på graviditet (men nu var det heller ik derfor jeg var der) ..øv øv jeg tror aldrig jeg skal ha min nr 3

Er ked af at læse de fandt en cyste.

du må ikke give op. Jeg har selv forsøgt aktivt i over 2 år og bum nu står jeg med positiv test. Det utroligt hårdt at få negativ test hver eneste måned, kender det alt for godt.

jeg tror på med hele mit hjerte du nok skal få din nr 3

sender kæmpe til dig

Anmeld Citér

19. februar 2022

AnoAno

Ammelia skriver:

Nope.. not pregnant

Øv  for marts er din måned

Anmeld Citér

19. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
AnoAno skriver:

Øv  for marts er din måned

Jeg er i fertilitets forløb og det var mit sidste forsøg.. det var åbenbart bare ikke meningen

Anmeld Citér

19. februar 2022

AnoAno

Ammelia skriver:

Jeg er i fertilitets forløb og det var mit sidste forsøg.. det var åbenbart bare ikke meningen

Hvor mange forsøg får man? Spørger fordi jeg intet ved om det. 

Og er virkelig ked af det på dine vegne.

Sender kæmpe til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.