Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Ønskernummer2 skriver:

Jeg er kun 3+1 i dag men tog en tidlig test fra babyplan imorges. Jeg syntes jeg kunne ane en streg, men kan ikke finde ud af om mine øjne bedrager mig. Den er svær at fange med mit tlf. kamera men har leget lidt med lysstyrke. Så hvad ser i damer? ��

Hvordan går det hos dig?  Har testene udviklet sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
__anonym skriver:

Ja, skal faktisk ikke zoome for at se den  håber den udvikler sig  hvornår skal du have mens? 

Lørdag.. efter min normale cyklus

Anmeld Citér

17. februar 2022

Ammelia

UnknownMom skriver:

Har du prøvet med en digital test egentligt?

Nej.. tænker at hvis den er der, så må stregerne jo blive tydeligere på et tidspunkt 

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

Ammelia skriver:

Lørdag.. efter min normale cyklus

Krydser for den bliver væk så  Hvor langt er du nu så? 

Anmeld Citér

17. februar 2022

UnknownMom

Ammelia skriver:

Nej.. tænker at hvis den er der, så må stregerne jo blive tydeligere på et tidspunkt 

Det selvfølgelig rigtigt

åh, den ventetid er ulideligt….  
jeg håber virkelig den er der i sidste forsøg her

Anmeld Citér

17. februar 2022

Ammelia

__anonym skriver:

Krydser for den bliver væk så  Hvor langt er du nu så? 

Jeg får ikke menstruation før jeg stopper med progesteron som jeg får nu.. altså det svært at sige.. det 14 dage siden jeg blev insemineret .. så nogle vil mene 4+0, men sidste måned havde jeg også ægløsning på dag 13 som denne gang.. og min cyklus var 29 dage.. pg det er den normalt.. så enten 4+0 eller 3+5

Anmeld Citér

17. februar 2022

Ammelia

UnknownMom skriver:

Det selvfølgelig rigtigt

åh, den ventetid er ulideligt….  
jeg håber virkelig den er der i sidste forsøg her

Tak

tror det ikke, men har selvfølgelig et lille skjult naivt håb..

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

Jeg får ikke menstruation før jeg stopper med progesteron som jeg får nu.. altså det svært at sige.. det 14 dage siden jeg blev insemineret .. så nogle vil mene 4+0, men sidste måned havde jeg også ægløsning på dag 13 som denne gang.. og min cyklus var 29 dage.. pg det er den normalt.. så enten 4+0 eller 3+5

Hvad siger den klinik du er tilknyttet? Skal du evt. have taget en blodprøve for at bekræfte/afkræfte graviditet? 

Anmeld Citér

17. februar 2022

Ammelia

__anonym skriver:

Hvad siger den klinik du er tilknyttet? Skal du evt. have taget en blodprøve for at bekræfte/afkræfte graviditet? 

Hvis jeg forbliver i tvivl.. så får jeg nogle blodprøver… fik en del i første forsøg da jeg bekræftede jeg havde 2 streger på testdag.. og 1 uge efter begyndte jeg at styrtbløde.. og de tager blodprøver til HCG er under 3..  så hver 2. Dag afsted i 11 dage

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

Ammelia skriver:

Hvis jeg forbliver i tvivl.. så får jeg nogle blodprøver… fik en del i første forsøg da jeg bekræftede jeg havde 2 streger på testdag.. og 1 uge efter begyndte jeg at styrtbløde.. og de tager blodprøver til HCG er under 3..  så hver 2. Dag afsted i 11 dage

Håber du kan få taget nogle blodprøver så, så du kan få noget ro  hvornår har du testdag ifølge klinikken? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.