Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

UnknownMom

Ammelia skriver:

Ikke muligt at opstøve en digital test i butikkerne eller på apoteket  købte en “alm” clearblue og har bestilt en digital som kommer om 1-2 dage

så håber vi ikke jeg får menstruation i den

test her til eftermiddag.. kan mærke hysteriet komme.. HVORFOR BLIVER DEN IKKE MEGET TYDELIGERE?

DET kender jeg godt. Jeg fatter simpelthen heller ikke hvorfor det ikke bare er enten eller. Jeg glæder mig, undskyld, til at tage den digitale i morgen.  

Jeg kan altså godt se stregen, uden tvivl, det det samme med mine, men om der farve i - det ved jeg virkelig ikke.  

hvorfor kan jeg ikke indsætte en video? Der kan man rigtig se testen synes jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
UnknownMom skriver:

DET kender jeg godt. Jeg fatter simpelthen heller ikke hvorfor det ikke bare er enten eller. Jeg glæder mig, undskyld, til at tage den digitale i morgen.  

Jeg kan altså godt se stregen, uden tvivl, det det samme med mine, men om der farve i - det ved jeg virkelig ikke.  

hvorfor kan jeg ikke indsætte en video? Der kan man rigtig se testen synes jeg

Jeg syntes dine er ret tydelige med udvikling.. så tror bestemt den der der.. jeg er skide træt af jeg ikke kan opstøve den digitale i nogen forretninger.. men måtte bestille online… men håber den anden fra clearblue viser et tydeligere resultat i morgen

jeg  for din test.. opdater endelig

Anmeld Citér

18. februar 2022

Montero

Ammelia skriver:

Ikke muligt at opstøve en digital test i butikkerne eller på apoteket  købte en “alm” clearblue og har bestilt en digital som kommer om 1-2 dage

test her til eftermiddag.. kan mærke hysteriet komme.. HVORFOR BLIVER DEN IKKE MEGET TYDELIGERE?

HCG fordobles hver 2.-3. døgn, så i princippet vi skal lade være med at teste hver dag, fordi testen kan ikke blive tydeligere så hurtigt

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
Montero skriver:

HCG fordobles hver 2.-3. døgn, så i princippet vi skal lade være med at teste hver dag, fordi testen kan ikke blive tydeligere så hurtigt

I Know.. har testdag i morgen.. så må vi se

Andre har bare kunne påvise et flow af tests med udvikling - dag til dag… så det vil jeg også

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

Ammelia skriver:

Jeg syntes dine er ret tydelige med udvikling.. så tror bestemt den der der.. jeg er skide træt af jeg ikke kan opstøve den digitale i nogen forretninger.. men måtte bestille online… men håber den anden fra clearblue viser et tydeligere resultat i morgen

jeg  for din test.. opdater endelig

Tak  Jeg  for vi begge har en flot positiv test i morgen tidlig. 
Jeg har SÅ mange til at ligge fra babyplan så tester nok lige i aften når jeg har holdt mig en 6-7 timer  Jeg slet ikke tosset. Eller noget… 

husk endelig også at opdatere hos dig

Anmeld Citér

18. februar 2022

AnoAno

3+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

AnoAno skriver:

3+6

Sådan  

Tillykke til dig.  Håber at kunne følge trop i morgen

Anmeld Citér

18. februar 2022

AnoAno

UnknownMom skriver:

Sådan  

Tillykke til dig.  Håber at kunne følge trop i morgen

Tak det har været lange to år. Håber den lille spire bliver hængene. 

Og og tænker på dig

Anmeld Citér

18. februar 2022

UnknownMom

Det bare det - er der farve i eller ej? 
Det er testen fra i morges indenfor tid. Synes sørme det tarveligt man ikke kan tyde det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Ammelia skriver:

Øv øv du ikke kunne få det i en digital test

Men kan sagtens se den ekstra streg på testen! Krydser virkelig for, at den udvikler sig!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.